Konečně nastal večer. Rodiče si šli někam sednout a bráchové opět někde venku. Proč teda sedět doma a nejít se proběhnout? Svoje vlasy jsem před zrcadlem dala do culíku, který jsem si pořádně utáhla a oblékla jsem se do volných kraťasů a do světle modrého tílka. Šla jsem za barák na pláž, kde jsem se kousek od vody rozeběhla a běžela jsem svoji trasu jako vždycky. Občas si to pozměním.
Po každý patnácti minutách jsem minutku šla. Abych zklidnila dech. Nezastavovala jsem se, protože bych jinak pak neuběhla nic. I když, běhám každý den takže to asi nehrozí. Ale i tak. Když jsem se rozeběhla na dalších patnáct minut zahlédla jsem naproti mě běžícího, nového kluka. Byl to ten co do mě omylem narazil. Usmál se na mě a já mu úsměv opětovala. Proč ne. Kolem sebe jsme jen proběhli a on mě pořád svýma očima pozoroval. Když však kolem ně proběhl, protočila jsem nad tím panenky a uchechtla jsem se. Připadala jsem si jako nějakém filmu, kde se tohle stává.
Pomalu jsem hlavu otočila abych se podívala, jen abych zjistila kam běžel. V momentě kdy jsem se podívala nahoru na část jeho hlavy, koukal se na mě. Jeho hlava byla otočena dozadu a nejspíš se na mě díval. Rychle jsme ji otočila dopředu a zrychlila jsem. Tohle nemám ráda.
-*-
Konečně jsem se dostala domů celá zpocená. Nalila jsem si v kuchyni do sklenky jablečný džus a spolu s ním jsem šla do svého pokoje. Cestou do pokoje jsem si rozpustila své vlasy a pořádně se napila. Na stůl vedle mého počítače jsem položila poloprázdnou skleničku a vydala se do koupelny, kde jsem si dala dost příjemnou a rychlou sprchu.
Z koupelny jsem vylezla v košilce a v kraťasích, které jsem měla na spaní. V rukách jsem měla ručník, kterým jsem si sušila své mokré vlasy. Když jsem si sedla na postel, slyšela jsem bouchnutí dveří, Ryanův hlas a nějaký dívčí. Chm radši vylézat nebudu. Ještě bych je vyrušila a pak bych to poslouchala. Raději jsem si zavřela dveře, ze stolu jsem si vzala noutbuk a s ním jsem zalehla do postele. Pět zpráv od Kelly na facebooku. Musela jsem se zasmát. Člověk ji neodepíše do pěti minut a už vás nahání a spamuje. Celá ona.
Kelly: Amber? Hádej co..
Kelly: Hej?
Kelly: Jsi tu?
Kelly: Vážně mě ignoruješ?
Kelly: Nic ti teda neřeknu
Odepsala jsem ji až po pěti minutách po tom co jsem si její zprávy pro mě přečetla. Potřebovala jsem si něco důležitějšího najít na internetu. Když jsem se však opět dostala na facebook odepsala jsem ji.
Amber: No už jsem tady. Člověk si nemůže jít ani zaběhat.
Kelly: Ne to teda nemůže!
Amber: No super že to vím :D tak co potřebuješ?
Kelly: Už nic. Kdyby jsi tu byla tak to víš :*
Amber: Ale no tak nehraj si na uraženou a šup říkej.
Kelly: Chm, ok.
Vždycky když byla uražená byla vážně pár minut. Ona neumí se nebavit třeba den. Když se někdy pohádáme, do dvou hodin se už normálně bavíme jako by žádná hádka nebyla.
Amber: Už se vymáčkni. Chci jít spát. :D
Kelly: Víš jak je ten novej kluk?
Amber: No co s ním?
Odepsala jsem ji a vzpomněla jsem si jak jsem ho potkala při běhu. To jsem ji hned napsala, než stačila odpovědět.
Amber: Potkala jsem ho na pláži :)))
Kelly: Jo?
Amber: Jo a co dál? :D
Kelly: Jeho táta je surfař.
Amber: Můj taky Kelly, žádná novinka.
Kelly: Jo ale, no to je jedno. Máma mi jen říkala že se ptal táty kvůli surfování. Ale nevím proč, nic jiného mi neřekla. On byl totiž dneska u nás a pak šel asi běhat na pláž, když jsi ho tam potkala. :D
Amber: On byl u vás? Coče?
Amber: *cože
Kelly: Jo přesně tak ale nechtěj mi říct proč. No to je fuk. Musím jít tak dobrou :*
Amber: No díky teď nebudu spát :D Dobrůůů
Zobrazeno
Vycvakla jsem chat s Kelly a podívala se chvíli před sebe. Přemýšlela jsem nad tím co asi tak mohl chtít u Kelly doma.
No jak tak koukám dneska ale žádný důvod proč se tam mohl ukázat asi nevymyslím. Zavřela jsem noutbuk, vylezla z postele i když se mi vůbec nechtělo a noutbuk jsem položila na svůj stůl. Následně jsem zase zalezla do postele a než jsem stačila napočítat do deseti usla jsem.
ČTEŠ
The Life Of a Surfer
AdventureMůj sen byl vždy být profesionální surfařka. Už od malička surfuju a věnuju se tomu na plno. Mé jméno je Amber Portet. Devatenáctiletá dívka, surfařka se svým snem. Chceš znát můj příběh..?