*vineri*
-Bai, hai si pe la scoala, imi spune blonda de langa mine.
-Mai acusi, spun uitandu-ma la ecranul telefonului indicand ora 10:56. Plus ca e vineri azi si avem ore cu aia nebuna.
-Eu ma duc, spune si se indeparteaza de mine.
-Stai, ugh, vin si eu, spun si imi iau tenisii si rucsacul si iesim pe usa, ducandu-ne la motocicletele noastre.
In 5 minute am fost ajunse in fata liceului. Imi dau jos casca si cobor de pe motor, ducandu-ma spre poarta. Intru in liceu cu blonda in spatele meu, grabindu-ma sa ajung la dulapul meu. Mi-am luat pachetul de tigari si sticla de bautura, pe care le lasasem ieri.
-Pentru asta te grabeai? ma intreaba Jade.
-Da, spun.
-Acum hai la ora.
Jade s-a obisnuit cu mine. Stie de ce sunt asa, si nu se supara. O iubesc asa de mult pe tipa asta, numai ca uneori ma calca pe nervi. Se sunase de ora de cam 3 minute. Am urcat in lift, apasand pe un buton. Ajunse in fata salii de chimie, intram. Profa nebuna sta la catedra. E imbracata cu o rochie rosie pana la genunchi, usor decoltata, si cu pantofii ei cu toc inalt negrii.
-Ne scuzati ca am intarziat. spune Jade speriata, eu ducandu-ma la banca mea ignorand-o pe profa.
-Domnisoara, tu nu ai de gand sa spui nimic? spune
-Cu mine vorbiti? spun facand pe proasta
-Cu tine, domnisoara.
-Ma cheama Brook.
-Cam mult curaj, nu crezi ?
-Ba da. Si ce? Aveti vreo problema cu asta?
-Domnisoara, treci in fata clasei. Aici, stai aici.
V-am zis ca e nebuna.
-Credeti ca am 12 ani sa ma duc la colt?
-Domnisoara, ori faceti ce v-am spus, ori plecati. Mi-ai luat din ora.
-Bine, pa.
-Domnisoara, treci la director, acum!
-Du-te dracu. spun iesind din clasa.
Imi pun gluga pe cap, imi asez rucsacul si ma plimb pe holurile liceului, uitandu-ma in gol. Cand din greseala dau peste cineva. Ma uit la persoana si vad un baiat mai inalt ca mine, blond. Ma uit in ochii lui verzi, si ii spun un "scuze" si plec. Ma mai uit inca o data la el si il vad uitandu-se la mine. In spatele lui o vad pe nebuna de Jade care imi urla numele.
-Brook!
-Cum ai iesit? ii spun scotandu-mi pachetul de tigari din buzunar.
-Pai dupa ce ai iesit profa a zis ceva de genul : Doamne, fata asta e atat de rebela. Si tu ce mai astepti aici? Du-te in banca. Imi spunea mie. Si dupa am zis: Da, cum sa nu. Saru'mana. Si dupa am fugit dupa tine. spune razand.
-Bravo.
Iesita din liceu, imi aprind tigara si trag din ea.
-Unde mergem,fata? ma intreaba Jade
-Nu stiu.
-Apropo, cine era baiatul care se uita la tine?
-Nu stiu si nu-mi pasa. spun nepasatoare.
Arunc tigara terminata si imi pun casca si urc pe motor. Opresc la cel mai apropiat fastfood si imi las motocicleta. Intru si imi comand un sandvis. Jade isi ia acelasi lucru. Urcam din nou pe motociclete si mergem intr-un loc unde mergem mereu cu prietenii si fumam, vorbim, bem.
-Ba, ai vodka? ma intreaba Jade.
-Da. Si multe tigari si bere, si sandvisuri. spun si iau o gura din sandvis, fiind moarta de foame.
Am mancat cam jumate de sandvis. Imi aud telefonul bipaind si vad ca am un mesaj pe whatsapp de la un necunoscut.
Necunoscut: Buna papusa.
Eu: Sunt fata, nu papusa, clar?
Necunoscut: Bine, bine, cum zici tu. Ce face pisicuta mea?
Eu: Nu sunt a ta, si nu vad ce vrei de la mine.
Necunoscut: Mrr, pisico, te-am intrebat doar ce faci.
Eu: PA.
Necunoscut: Bine, vorbim diseara, pa.
-Cu cine vorbesti?
-Cu un necunoscut.
-Ti-am zis ca o sa iti gasesti pe cineva.
-Doamne, fata, uite putin ce mi-a scris. spun intinzandu-i telefonul.
-Uuu, ce draguuut.
-Da. Fix. spun si scot sticla de vodka, si o dau pe gat.
-Lasa-mi si mieeeee
Ii intind sticla si ia o gura. Mi-o da inapoi si o beau pe toata. Dupa fumez un pachet. Il fumez si pe al doilea..si tot asa pana pe la ora 11 PM. Ma doare capul de mor. Ne ridicam si ne urcam pe motociclete. Nu mai vad clar, probabil o sa mor.
-Hai, Brook, nu adormi.
Imi ridic capul si ma asez mai bine pe motocicleta si pornesc.
-Da, mama, sunt beataaaaaaa. Pentru ca altfel nu stiu cum sa mooooor. cant eu iar Jade se uita la mine ciudat.
*
4:30
Ma ridic din pat si ma duc la bucatarie. Imi iau telefonul din buzunar si intru pe what's app.
Necunoscut: Iubire, esti ok?
Eu: De ce nu as fi ok? Si ce-ti pasa?
Necunoscut scrie...
Necunoscut: Imi pasa pentru ca te iubesc.
Eu: Cine esti?
Necunoscut: Un baiat.
Eu: Nu ba, serios? Credeam ca esti o fata.
Necunoscut: Haha, ce amuzanta esti.
Eu: Cum te cheama?
Necunoscut: Josh.
Eu: Hmm, nu cunosc nici un Josh
Josh: Stiu. Nu ma cunosti. Dar eu te cunosc foarte bine.
Eu: Pe bune? Spune ce stii.
Josh scrie...
Josh: Te cheama Brook Young, ai 17 ani, esti satena, ai ochii negrii, ai 1, 70 , esti bad girl, cea mai buna prietena a ta e Jade Fenty, te-ai mutat in New York acum 2 luni, tatal tau e betiv, mama ta e c**va daca pot spune asa, te-ai mutat intr-o casa cu cea mai buna prietena a ta, ai o motocicleta Honda VTX 1800 C negru, o masina sport BMW i8 Coupe negru, fumezi, lipsesti mult de la scoala, iti plac capsunile, negru te defineste, esti rockerita si cam atat stiu.
Eu: Stii si ce masina am, si motocicleta. :))
Josh: Cam asa..
Eu: Oricum, nu stii chiar tot...In fine. Spune-mi despre tine. Cum arati? Imi trimit o poza?
Josh: Inca nu baby.
Eu: De ce nu?
Josh: Pentru ca nu.
Eu: Ma rog.
Josh: Apropo, ce faci treaza la ora asta?
Eu: Mi-era sete.
Josh: Bine, dar ai grija ce faci.
Eu: Pa.
Josh: Stai
**
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...