Martin POV
Ma uitam la film cand simt ceva pe umar. Ma uit si o vad pe Brooke care a adormit. Isi intinde picioarele pe Jade , se aseaza mai bine si doarme. God nu cred.
-Brooke, s-a terminat filmul, trezeste-te. ii spun
-Ce? Uh, am adormit, nu? intreaba somnoroasa
-Da.
Am iesit din sala si ne-am dus spre iesire. Eu cel putin nu aveam chef sa mai stau, vroiam sa merg acasa.
Brooke POV
Am intrat in masina mea cu Jade si Marina si am mers la mine. In serara asta facem petrecere in pijamale. Mi se pare stupid, dar Jade ma bate la cap. Asa cum ziceam, ajunse acasa, merg direct in camera mea. Inchid usa si ma schimb intr-o pereche de boxeri si un tricou mai larg. Iau doua perechi de pantaloni scurti si 2 tricouri si ies din camera vazandu-le pe fete stand pe canapea. Le arunc hainele si merg in bucatarie sa fac ceva de mancare.
-Ba, ce sa fac de mancare? tip ca sa ma auda fetele.
-EU VREAU SALATAA! o aud pe Jade cum tipa.
-Si eu la fel. spune Marina intrand in bucatarie.
Am scos din frigider salata, rosiile, castravetii, si tot ce mai aveam nevoie si am facut o salata destul de mare. Nu cred ca o putem manca pe toata. Eu nu ma omor cu mancarea, poate Marina e mancacioasa.
***
Stii cand am spus ca Marina e mancacioasa? Aveam dreptate. Dumnezeule, am mai facut o salata doar pentru ea.
*Mesaj pe whatsapp*
Josh: Salut.
Eu: Buna.
Josh: Ce faci? Sper ca nu te deranjez, adica vad ca nu te prea distrezi, si am zis sa te inveselesc.
Eu: Cum naiba ma vezi?
Josh: Te vad la geam...?
Eu: Aha.
Josh: Esti bine? Apropo, imi place cum iti sta cu boxerii aia rosii.
Eu: Da, sunt bine.
Josh: Nu te cred.
Eu: Nu ma crede.
Josh: Vrei sa auzi o gluma?
Eu: Nu.
Josh: Bine. Ce semnificatie are rujul negru pe buzele unei femei?
Eu: Am zis nu.
Josh: Centura neagra la sex oral! :)))
Eu: Nu.
Josh: Hai, stiu ca razi. Te vad. Vrei sa mai auzi alta gluma?
Eu: Doar zambesc. Nu rad. Si nu vreau sa aud alta gluma.
Josh: Bine ,deci.
Eu: Nu, te rog, nu.
Josh: Da' asta e buna.
Eu: Bine, doar una.
Josh: ok. Era seara iar Alinuta trebuia sa faca baie dar nu voia. Tatal ei o intreaba: Alinuta , de ce nu vrei sa faci baie?
Eu: ....
Josh: Pentru ca apa e uda. :)))
Eu: ...
Josh: Bai, acum nu ai ras. De ce nu ai ras? Nici nu ai zambit.
Eu: Pentru ca o stiam deja, geniule.
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...