-Ieșiți afară, ne ordona Dominic.
Ieșim încet din mașină, până ce Dominic se enervează și zice : Vă mișcați mai încet decât bună-mea. Vin niște barbați, și ei îmbrăcați în negru și ne scot din mașină.
-Duceți-i in locul ,,secret''. Spune Dominic și se urcă în mașină.
-Hai mișcați-vă. spune tipul care mă ține strâns de mână. Își plimbă mâna pe spatele meu până ajunge la fund. Îl lovesc cu piciorul în piciorul lui și mă strânge mai tare.
-Dacă mai dai odată în mi... începe el dar îl întrerup
-Dacă mai dau ce? Te duci la mami și plângi?
-De te fut, nu mai știi ce-i cu tine.
-Aoleu. De te atingi de mine, jur că iți tai ouăle.
-De abea aștept. spune și zâmbește pervers. Îi arăt limba și continuă să mă tragă după el. Mă uit la Alex care se ceartă cu tipu' care-l ține. Mă întorc și către Jade care aproape leșină de la atâta plans. Inconjurăm o clădire mare, până intrăm intr-o curte destul de mare, cu mulți copaci. Unul dintre bărbați deschide o ușă care duce spre un subsol.
-Denis, du-te cu ei și stai puțin cu ei. După o să mergem acolo, da?
-Bine. spune așa numitul Denis.
Ne împing toții către scări, eu fiind prima. Am spus că mi-e frică de întuneric? Mda.
-De ce miroase a sânge? întreabă Jade
-Așa îi pe aici, crezi că mie-mi place? îi răspunde tipu.
-Nu sunt becuri pe aici? mă aud vorbind. Îl aud pe Denis cum spune ceva, dar nu înțeleg. Ce?
-Am zis să aștepți. Repetă el puțin cam tare.
În spatele meu era Alex , care mă ține de mână. Deodată se face lumină, observând că aici erau trupuri moarte, cadavre. Mă opresc brusc și îmi duc mâna la nas. Aud cum cineva cade și tresar. Mă uit în spate și o văd pe Jade pe jos. Niciodată nu i-au plăcut filmele horror, sau cu sânge. Cu toate că îi place carnea în sange.. Sau friptură în sânge. Cum s-o numi. E normal așa ceva?
-Coboara mai repede, îl aud pe Denis țipând la mine.
-Nu țipa la mine! spun și simt cum dau cu capul de ceva și cad.
Alex
Oh nu! Cum naiba să nu vezi dita mai țeava? Și.. Ugh. Mă duc către Brook și o ridic. Observ că s-a lovit destul de tare, i-o dat sângele.
-Las-o jos! îmi ordonă matahala, ca altfel nu știu cum să îi spun, la cat de mare e.
-Nu o las! îi răspund pe același ton.
-Ba o lași, altfel... spune și scoate un pistol de la spate. Haide, ca oricum fetele s-au decis să se culce.. De ce să nu fim prieteni? spune razand batjocoritor.
-Ar trebui să râd? spun, iar matahala îmi dă cu pistolul în cap și cad și eu pe jos. Poate fi ceva mai perfect decât asta?
Brook
Deschid ochii și.. La naiba, ce mă doare capul. Încerc să mă ridic, dar simt cum îmi vine să vomit. Îmi duc mâna la stomac, și simt o cusătură, Ce pisici? Încerc să mă ridic și să mă uit la rană, dar doare prea tare. Aud niște tocuri care se îndreaptă spre mine. Examinez camera, și observ că pereții sunt negrii, pe ele fiind niște tablouri murdărite. În cameră își face prezența o femeie, o tânără de cam 25 de ani, îmbrăcată într-un costum de asistentă, părul ei blond e prins în coc la spate. Fusta ei e probabil cam prea scurtă, și decolteul prea mare. Mâinile ei sunt pline de tatuaje, unele mai ciudate decât altele.
-Oh, scumpo, te-ai trezit. spune cu o voce pițigăiată și foarte enervantă.
-Unde sunt? Ce se întâmplă?
-Esti într-un loc mai bun.
-Adică?
-Adică... O să vezi tu..
-Mă doare. spun și îmi duc mâna la stomac.
-Te doare? Perfect atunci! spune și vine în partea stângă.
-Deschide gura și ia asta. spune și văd cum desface o pastilă.
-Ce e?
-Droguri. spune pe un ton sarcastic. Paracetamol.
-Paracetamolul nu e așa.
-Uite că e și așa.
-Cine ești?
-Nu mai ocoli și ia pastila asta odată!
-Cum te cheamă?
-Dacă îți spun, o iei? ridic din umeri și aștept să răspundă. Silvya. Acum deschide gura.
-Nu.
-Crezi că mă joc cu tine? Mai am și alți ''pacienți''. spune și îmi prinde obrajii cu unghiile sale lungi și ascuțite, încercând să îmi bage în gură praful. Ți-l bag pe nas, și e mai rău, deci fii fetiță cuminte și ascultă-mă. Îmi deschide gura și îl toarnă pe limbă, după care îmi dă o cană de apă. Înghit, iar domnișoara Silvya îmi spune să o urmez. Mă ridic de pe masa sau ce o fi chestia asta, și o urmez către ieșirea din cameră. Mergem pe holul lung și întunecat până când ajungem la scări. Observ o oglindă spartă la capete, și mă uit în ea la mine. Am doar o cămașa, care a fost cândva albă, acum murdară cu niște pete roșii ici-colo. În rest sunt doar în lenjerie intimă.
-Unde îmi sunt hainele? o întreb pe Silvya.
- Așteaptă. îmi spune și continuăm să coborâm scările care parcă duc către nimic.
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...