24 decembrie , 08:03
-Broke, trezeste-te! o aud pe Jade cum țipă la mine să mă ridic din pat.
-Ce e? spun deschizând ochii si uitându-mă la ea.
-E AJUNUL CRĂCIUNULUUUI!
-Stiu. Și?
-Esti proastă?
-Oleacă.
-Trebuie cumpărături, mâine e Crăciunul, trebuie mâncare, alea alea. Hai, ridică-te și fugi la baie. Mergem la Carrefour.
-Uff. oftez și mă îndrept către baie. În 15 minute eram jos și o așteptam pe Jade să își prindă părul. Ieșim din casă și mergem la mașină. E destul de cald pentru ajunul crăciunului. Dar e frumos.
-Deci am făcut o listă.., începe Jade să zică , dar o întrerup.
- Fără deci.
-Vai. Așa, și avem de luat multe.
-De exemplu...
-De exemplu..Cartofi, carne, castraveți, roșii, fructe, dulciuri, pizza, legume, frișc..
-Ce ai de gând să faci?
- Salată boeuf, friptură..
-Hah.. Sunt curioasă ce o să iasă. Și cine o să vină? Părinții? spun și pufnesc.
-Nu, prieteni, colegi..
-Aha. Ok.
Ieșim din mașină și ne îndreptăm spre intrarea magazinului. Luăm un cărucior și căutăm toate lucrurile de pe listă.
-Ce băuturi luăm? o întreb pe Jade care caută bezelele.
-Păi. Hai să luăm niște vodka, nu știu. Sucuri, cola, d-ăla cu portocale, apă.
-Si am putea lua și tequila? spun și o caut cu privirea.
-Orice. De fapt nu chiar orice, că nu avem așa mulți bani.
*
12:43
Intru în casă și mă las jos pe covor. Mă descalț și mă duc în bucătărie să las sacoșile pline cu mâncare care oricum cel mai probabil nu o va mânca nimeni. Sau poate doar Marina.
-Nu mai vreau să ies azi. spun și mă așez pe un scaun de lângă masă.
-Stii ce vreau? spune Jade.
-Uimește-mă.
-Vreau să îl întâlnesc pe Luke Hemmings. spune și aproape că-i ies inimioare din ochi.
-Dar tu nu ești cu George?
-Ba da. Ce are dacă visez? spune și râde.
-Si eu îl vreau pe Ashton❤
-Da' tu nu ești cu Alex? mă imită și dă din sprancene.
-Ce are dacă visez? o imit și eu la rândul meu și radem amândouă.
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...