optișpe

2.1K 120 10
                                    

16:35

*beeeeep*

-Da? răspund adormită la telefon.

-Scuze, te-am trezit?

-Um.. Cam da. E okay.

-Scuze. Oricum. Voiam să te întreb dacă vreți să ieșiți cu noi. spune Dany.

-Nu știu, JADE, VREI SĂ IEȘI CU BĂIEȚII? strig către ea, în speranța că mă va auzi.

-CARE BĂIEȚI?

-Care băieți? îl întreb pe Danny

-Pai, sunt eu, Lariss, Jackson, Carina, Marina, Martin si Robyn.

-Ok. Cred că da. Pe la cât?

-Peste 30 de minute e bine?

-Perfect.

-Venim să vă luăm.

-Ok. Pa.

-Pa.

Cobor jos și îi spun lui Jade ce mi-a spus Dany. Iau un măr din bucătărie și mă duc în cameră să îl mănânc, Deschid laptopul și întru pe facebook. Un mesaj. De la Alex.

,,Hey iubire, aș fi vrut să te sun, dar nu mai am minute și mi-e prea lene să merg până la Orange să mi-l incarc.:)))
Tu ce faci? Cum ești?"
14:20

,,Salut, scuze că răspund acum, am adormit și mda. Sunt bine. M-a sunat Danny și m-a întrebat dacă vrem (eu cu Jade) să ieșim cu ei peste juma de oră. Și a-i să vii și tu"

Alex tastează...

,,Nu știu, v-a chemat doar pe voi.. Deci eu de ce să vin? Vă deranjez."

,,E da, vii pentru că ești iubitu' meu și gata. Pregătește-te că te aștept. 20 de minute =)) "

,,Bine, te iubesc."

,,Și eu 😘 "

Am închis laptopul și m-am dus la baie să fac un duș. M-am schimbat intr-o pereche de blugi negrii, un tricou cu o bufniță și un pulover deasupra. Mi-am luat ghetele, m-am pieptănat și am ieșit din cameră, ducându-mă pe canapea. O văd pe Jade cum coboară și ea îmbrăcată în blugi bleu-marin, un tricou mai scurt gri cu dungi, și ghete lungi până la genunchi, negre.

-Imi plac ghetele. Chiar. Vreau spaghete. îi spun prietenei mele care ar trebui să se ducă la Master Chef.

-Iti fac, îți fac.

-De când nu am mai ieșit cu grupul? Mai știi?

-De muuult..

*soneria*

-Răspund eu! spun și mă în drept către ușă.
Deschid și văd un bărbat de cam 30 de ani, chel, îmbrăcat cu o geacă cu model de armată, niște blugi negrii, și bocanci.

-Vă ajut cu ceva? întreb.

-Da. Brook Young? Și.. Jade Fenty? spune și se uită pe niște fișe.

-Noi suntem. De ce? întreb și omul intră în casă. Neinvitat.

-Eu sunt Dominic.

-Ok, și ce cauți.. Dominic?

-Esti iubita lui Alex Smith? Și tu al lui George Nearny? .

-Da. Suntem, dar ce cauți?

-Ok. Băieți, le-am găsit. Aduceți mașina. spune bărbatul.

-Cu cine vorbești? Ce mașină? Ce ai de gând să faci? întreabă Jade speriată.

-Stati calme. Vă ducem într-un loc frumos. spune și zâmbește pervers. Haideți, veniți.

-Nu vin nicăieri cu tine. spun și mă duc spre scări.

-Ba o să vi. O să veniți amândouă! spune și vine spre mine și mă ia brutal de braț, după care o ia și pe Jade. Ne scoate afară din casă, și ne duce spre o mașină. Îl văd pe Alex și încep să țip.

-ALEX! LASĂ-MĂ! DĂ-MI DRUMUL! ALEX!

Mă vede și vrea să vină spre mine, dar ies niște oameni din mașină și se duc spre el.

-Dacă nu o să fii cuminte, ai să plătești. îmi șoptește Dominic la ureche și mă bagă în mașină. De fapt e o dubă. Ce Dumnezeu vor de la noi?

Încerc în continuare să mă zbat, dar mi-a legat mâinile la spate, și nu am ce face. Unde e cuțitul ăla când și nevoie de el? Portiera se deschide iar, și îl văd pe Alex cum e aruncat lângă mine. Eram doar noi trei aici, în spate.

-Esti bine? Sunteți bine? s-a corectat el. V-a făcut ceva?

-Nu încă. spune Jade.

-Ce vor de la noi?

-Păi.., începe el, mai știi când ți-am zis de clanul acela care încă mă urmăresc?

-Da. Ne-au găsit și pe noi și acum vor să ne facă nouă rău pentru că eu sunt iubita ta, și ea..Stai.. Ce legătura are George în povestea asta?

-Lasă-mă să termin. spune și râde. George face și el parte din clanul celor buni.. Și acum câteva zile m-a întrebat dacă vreau să intru și eu în clanul lor, și am acceptat. Și nu mă gândeam că mă pot găsi așa repede. Și mi-e ciudă pentru că v-a luat fix pe voi. Trebuia să mă ia doar pe mine și atât.

-De ce să te luăm doar pe tine? Nu ești așa important. Dar fetele astea sunt. spune un bărbat din față.

-Si totuși de ce ne țin aici? îi șoptesc la ureche lui Alex.

-Nu am idee.

-Ești bine? mă întorc către Jade și o văd cum începe să plângă.

-Am fost și mai bine. Doar că.. mi-e frică. Și vreau să îl știu în siguranță pe George...

-Oh, George e în siguranță, păpușă. spune același bărbat din față. Stai calmă că o să-l vezi imediat.

Portiera se deschide din nou, și pe ea intră în băiat destul de tânăr. Are un pierce în buză, câteva tatuaje pe mâini, e șaten, iar barba îl face să arate mai matur. Nu pot să îl văd prea bine pentru că e intuneric, și dacă aș fi singură și el n-ar face parte din ăștia răi, probabil.. mhm. Doamne, ce gânduri am în momentele astea.

-Salut. Eu sunt Dawin. spune și întinde mâna spre mine.

-Am mâinile legate, cum ai vrea s..

-De ce i-ai legat? îl întreabă pe ăla din față.

-Vroiai să îi las liberi? Să fugă? Ce inteligent ești.. spune ironic tipul din față.

-Că tu ești tare deștept, ce să-ți spun. spune mai mult pentru el.

-Suntem toți? întreabă încă unul din față. Da' câți câcat sunt?

-Da. George e deja acolo. spune Dominic.

Mașina pornește. O să fie un Ajun de Crăciun de neuitat..

Bad GirlWhere stories live. Discover now