douăzeci

2K 116 13
                                    

După ce am coborât nu știu câte scări, ajungem în fața unui lift.

-Serios?

-Ce? spune de parcă nu ar știi.

-Nu, chiar nu știu. Dacă te referi la lift, și te întrebi de ce nu am coborât cu el, e stricat de multă vreme. spune, punând accent pe ,,u''.

-Ok.

-Urmează-mă. spune cu aceeași voce pițigăiată.

Intrăm într-o cameră mai luminată decât holul. În mijloc sunt patru scaune, pe trei stând Alex, Jade și George. Pe ultimul scaun sunt niște haine și teniși. În colțurile camerei erau bărbații care ne-au dus până aici.

-Imbracă hainele acelea. spune Silvya. Ridic hainele și vreau să o întreb dacă aici, dar mi-o ia înainte și îmi zice să mă îmbrac aici. M-am uitat la cei trei care erau legați de scaune. Jade era cea mai speriată, Alex și George păreau mai mult furioși. Iau perechea de pantaloni de trening gri inchis, de unde au ăștia haine? În fine, îmi dau cămașa jos și iau tricoul alb, urmând tenișii care erau ai mei, și Silvya îmi ia cămașa.

-Hainele mele unde-s? întreb.

-Stai jos și taci. îl aud pe Dominic. Leag-o. spune și unul dintre bărbați vine și îmi leagă mâinile la spate.

-Deci, începe Dominic, nu cred că aveți idee de ce vă aflați aici, așa-i? dăm dezaprobator din cap, iar acesta continuă. Păi, mai pe scurt, e vina drăgălaș ului tată al lui Brook.

-Poftim? întreb uimită de răspuns. Cu ce ar fi greșit tata?

-Păi probabil știi că tatăl tău a avut o firmă înainte să înceapă să se îmbete. Și de unde știu de tatăl tău? A fost coleg cu tatăl meu. Și l-o împușcat pe taică-miu. Frumos, nu? Și vreau ca acum să suferi, să suferiți toți. Și voi doi, spune și arată spre Alex și George, nu am uitat de voi, nu aș avea cum. După ce mi-ați omorât cam toți coechipierii... Nu nu nu.

-Si cu ea ce ai? Ce ți-a făcut? spune George referindu-se la Jade.

-Sincer, cu ea nu am nimic, încă. Dar probabil dacă aș fi lăsat-o, ar fi sunat la poliție și ar încerca să vă caute. A da, este și iubita ta, așa-i George? Oricum, continuând.

-Ce ai de gând să ne faci? întreabă Alex. Lasă-le pe fete, rămânem noi, dar te rog, nu le fă lor rău. se roagă Alex, iar Dominic începe să râdă.

-Doamne, ești așa de amuzant. Serios. De ți-ai fi văzut fața. spune continuând să râdă. Așa, nu, o să suferiți toți, așa cum am suferit și eu, și sora mea. Acum, vă este foame? Haideți, știu că vă e foame.

Nici unul dintre noi nu spune nimic, așa că ne dezleagă și spune :
-Haideți să vă arăt bucătăria. Și de fugit, nu aveți cum ieși, e totul blocat, geamuri, uși... Scuzați becurile noastre foarte..chioare.

-Nu îți merge. De ce nu încetezi să te prefaci ca ești un ghid din ăla care e foarte happy și nu mai poate de bucurie. Adică, frate, vrei să ne omori. spune Alex încercând să stea calm.

-Uite cum stă treaba... ,,frate''. Nu vreau să vă omor, vreau să vă torturez, să vă fac să regretați că v-ați născut.

-Ce replici. spune Jade, ducând-uși mâna la gură realizând că trebuia să tacă.

-Domnișoara e nesatisfăcută? în treabă Dominic, iar Jade dă negativ din cap. Așa mă gândeam și eu. Acum, haideți să vă duc în ,,camerele voastre''.

-Si mâncarea? spun.

-Vi-o aduce Silvya mai acuși. Sau nu cred că aveți încredere în noi. Atunci haideți la bucătărie.

Intrăm intr-o cameră care cred că ar trebui să fie bucătăria. Sunt trei frigidere, o masă mare în mijloc, dulapuri, ghiuvetă, pare totul în regulă. Ne ducem spre frigider și, curios, sunt toate comestibile, mâncare sigilată, cumpărată de la magazin. Iau carne, cașcaval și niște roșii. Iau pâinea de pe o măsuță, și continui să caut un cuțit.

-Ce cauți Brook? mă întreabă Silvya.

-Un cuțit.

-Sunt în sertarul de lângă frigider.

-Ok. Mersi. spun și deschid sertarul, văzând o grămadă de cuțite mari, foarte mari. Cuțite pentru copii nu aveți? întreb, iar bărbații și Silvya încep să râdă. O să-l iau ca pe un ,,nu".

-Stai, avem niște cuțite pentru sandwich-uri. spune Silvya și se duce spre un dulap.

-Exista așa ceva? intreb

-Nu știu. răspunde în bărbat.

Continuăm să ne facem de mâncare farfurii pline, și când vrem să începem să mâncăm, Dominic ne spune :

- Luați-vă mâncarea și haideți.

L-am urmat până pe intr-o altă cameră, în care chiar erau și alte persoane.. În celule. Oamenii ăștia sunt duși cu pluta.

-Tu vii aici, spune și arată către o celulă. Mă bagă acolo cu tot cu mâncarea mea.

Pe Alex îl pune în fața mea, iar pe Jade și George lângă celulele de lângă noi. Era doar un pat aici. Și baia? În fine. Continui să mănânc, iar după încerc să adorm. Bine zis, încerc. Se aude cum ceilalți urlă că vor să plece de aici. Frumos, ce pot zice. Cadou de Crăciun.

Bad GirlWhere stories live. Discover now