Prima ora a trecut rapid, doar vorbind despre testele trecute. Ma duceam in curte, dar din greseala am dat peste Maya, tocilara scolii. Mi-am cerut scuze, ea uitandu-se ciudat la mine, pentru ca eu, fata rea, in loc sa imi cer scuze, ii dadeam cartile pe jos, sau chestii de genul. Nu vad pe nimeni in curte asa ca ma duc si ma asez pe jos. Imi deschid telefonul si vad ca am niste mesaje pe whatsapp.
Josh: Buna iubire, ce face printesa mea?
Josh: Oh, cred ca dormi. Scuze.
Josh: Bai ma sperii.
Eu: Josh...
Josh: Oh, buna si tie.
Eu: Buna.
Josh: Ce faci? Esti acasa?
Eu: Nu, la scoala.
Josh: Ah. De abea astept sa te vad, sa te tin in brate, sa te sarut...
Eu: Macar te cunosc?
Josh: Nu.
Eu: Ah, m-ai facut curioasa. Te urasc.
Josh: o saptamana baby, o saptamana.
Am scris un scurt si simplu ,,am iubit'' dar nu il pot trimite. Mi-e frica. Ma uit la telefon si ma gandesc daca sa il trimit sau nu, iar deodata cineva imi ia telefonul din mana. Ma uit si il vad pe Marshall care apasa pe ecranul telefonului.
-Hei! Ce faci? Da-mi telefonul. ii spun si ii iau telefonul din mana.
-De cand vorbesti cu el? ma intreaba tipand.
-De cateva zile. Ce are?
-CE ARE?! Ti-a zis ca de-abea asteapta sa te sarute...
-DA, DAR VROIAM SA II ZIC CA AM IUBIT!
S-a mai uitat o data la mine si a plecat. Pur si simplu a plecat. Ce proastă sunt. Știam ca asa va fii. M-am lasat pe vine și mi-am dus mainile in părul meu ce era ,,stricat" de vânt.
-Hei, Brooke! țipă prietena mea venind spre mine si imbratisandu-ma. Esti bine?
-Da.
-Haide acasa.
Am dat din cap si ne-am ridicat de pe jos. Mi-am luat o tigara si am aprins-o. Am trecut prin fata scolii, vazandu-l pe Marshall stand pe scari. Si-a ridica privirea din pamant intalnind-o pe a mea. Am mai tras o data din tigara , si inca o data, si tot asa pana am terminat-o. Am intrat in masina si am pornit spre casa.
-Deci imi spui ce s-a intamplat? ma intreaba la un moment dat.
-Pai a aflat ca vorbesc cu Josh si s-a enervat si a plecat.
-Imi pare rau.
-Si mie.
*
Am iesit din masina si am intrat in casa. Am urcat in camera la mine si m-am schimbat in ceva confortabil. M-am aruncat in pat si am deschis laptopul. Am intrat pe cateva site-uri de haine si m-am uitat dupa tricouri. Mi-am comandat cateva tricouri cu trupele mele favorite, nu ca nu as avea destule, dar mai bine mai multe.
-Buna, ti-am adus ceva de mancare. spune Jade care intra in camera mea cu o farfurie cu lasagna.
-Mersi. spun si iau farfuria si incep sa mananc.
-Daca mai ai nevoie de ceva ma strigi, da?
Am dat din cap si am continuat sa mananc. Mi-am deschis telefonul si am intrat pe whatsapp.
Eu: Am iubit.
Josh: Poftim? De cand?
Josh: Brooke!
Josh: Ok, scuze.. Probabil esti cu el.
-Nu sunt cu el, si nici nu o sa mai fiu. tastez repede si trimit.
Astept cateva secunde pana vad ca scrie.
Josh: Adica?
Eu: A vazut ce mi-ai scris si ne-am certat...I-am dat o sansa, si a pierdut-o.
Josh: Imi pare rau..
Am inchis telefonul si am continuat sa mananc.
-Ti-am adus si suc, daca vrei. spune Jade intrand.
-Ai venit la fix. Mersi.
Imi ia farfuria din mana si pleaca. Beau sucul si ma duc la baie. Dau drumul la apa, punand spuma de baie. Ma dezbrac de haine aruncandu-le pe jos, si ma bag in cada. Iau telefonul si deschid whatsapp-ul.
Eu: Josh?
Josh: Da?
Eu: Peste cateva saptamani e Craciunul.
Josh: Stiu.
Eu: Cand o sa te vad? Oh chiar. Haolo, trebuie sa cumpar brad, ornamente...Vai, trebuie sa ii iau cadou lui Jade. Ugh.. :))
Josh: :))) pai peste 2 saptamani.
Ma uit in calendar, iar peste 2 saptamani e 20 decembrie.
Eu: Dar de ce atunci?
Josh: Pentru ca atunci vin in oras.
Eu: Oh..
Josh: Brooke , vorbim mai acusi, ok? Mama ma pune sa merg la bunica, iar ea nu are net.
Eu: Sigur, sa nu fac prostii. :))
Josh: Cu cine? Cu catelul bunicii? Sau cu gaina? Ok ok, nu o mai pup.
Eu: Ok, o sa ma prefac ca nu am citit asta. Pa.
Josh: Pa branzica.
Eu: wtf tocmai mi-ai spus branzica?
Josh: mancam branza si de aici mi-a venit ideea..
eu: oh vai ,Albert Winstein scrie pe tine.
Josh: Credeam ca e Albert Einstein, da' na, cum zici tu :))
Eu: Einstein*
Josh: Vorbim acusi mama na bate cy matyrq
Eu: Amm...da.. :)) Distractie placuta...cred
**
Am iesit din baie si am coborat jos. M-am dus in sufragerie si m-am uitat pe geam.
-Oh nu cred. Nu nu nu. Nu e adevarat. spun
-Ce? Ce e? spune Jade coborand scarile. Oh nu.
Ma duc in bucatarie, iau matura si imi iau tenisii. Vreau sa apas pe clanta, dar Jade ma prinde si imi ia matura din mana, spunandu-mi :
-Nu Brooke, lasa-l in pace. E un derbedeu. Un derbedeu care se saruta cu un baiat. Ew.
-Dublu ew. De cand e gay?
-Egh, imi vine sa vomit.
Deschid usa si le fac niste poze. Jade incepe sa rada asa de tare, incat aud si oamenii din partea cealalta a orasului. Marshall se uita la mine. Vrea sa vina la mine, dar dau din cap negativ, acesta oprindu-se. Inchid usa si ma uit la pozele facute. I le arat prietenei mele si radem asa de tare incat ne apuca plansul.
___________________________________________________________________________________
Ok, puteti sa ma omorati. Nu am mai scris cartea de cateva saptamani...cred...ma rog. Nu mai am idei, si nici timp nu prea mai am, am o profa noua de mate care ii nebuna si ne da multe teme. Oricum, o sa incerc sa postez mai mult. Am zis ca o sa incerc. :)) Mdaa..Daca are cineva idei, spuneti-mi-le. Am nevoie.
Multumesc ca cititi cartea asta si ... da.. msmsmsmsmsms :* :)))
ignorati-ma. m-am imbatat cu apa.. :))
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...