Când am venit din oraş, Jade cu prietenul ei erau în sufragerie. Am intrat şi noi, iar băieții au facut cunoștiință. Am stat si am vorbit până când George a plecat. Eu cu Alex am mers in camera mea, lăsând-o pe Jade singură.
-Si.. acum ce facem? ma intreaba el.
-Nu ştiu.. zi-mi despre tine..
-Ce să îți spun? Nu prea am ce să iți spun, doar că am avut o viață de câcat, sunt singur la părinți. ..
-De ce?
-De ce sunt singur la părinți? Păi maică-mea m-a născut pe mine, iar la câteva zile a murit, iar tata s-a recăsătorit cu altcineva cu care este acuma si nu stiu dacă mai fac copii.
- Nuu .. De ce ai avut o viață de câcat?
-Păi de mic işi băteau toți joc de mine... Toți mă urau... Iar pe la vârsta de doisprezece ani, am început să mă tai. Eram un depresiv şi inca sunt, Iar la treisprezece am inceput sa fumez. Pe la cincisprezece ani, am cunoscut o fată. Era perfectă, din punctul meu de vedere. Am inceput sa vorbim.. Amândurora ne plăcea să desenăm. Eram amândoi niște artişti. Până intr-o zi cand a vrut sa ii arăt desenele mele. I-am zis ca ii arat, cu condiția să îmi arate si ea. Atunci mi-am ridicat manecile, ea făcând la fel. Am mai vorbit, si am tot vorbit, viata ei era una îngrozitoare. Părinții ei o puneau să se ducă în fiecare seară la câte un bărbat ... Şi-a pierdut virginitatea la paisprezece ani. Câstiga bani din asta. Si aşa am ajuns împreună. Până la şaisprezece ani, când a zis că ar fii mai bine să îsi ia viața. Am rugat-o, am plâns, am țipat. Nu vroia să mă asculte. Mi-a lăsat un bilet, in care scria să mă bucur de viață, să găsesc o fată de care sa ma îndrăgostesc si cu care sa fiu fericit, si că ea o să mă vegheze de sus. Iar după am încercat si eu să îmi iau viața, dar m-a salvat un prieten. Venise la mine sa îmi dea o culegere la chimie. M-a gasit in baie plin de sânge si a chemat ambulanta.
-Wow.. nu știam...adică..
-Mda.. dar acum e totul ok. Cred.
-O să fie bine. Îți promit.
-Ok. Mi-e foame.
-Hai să mâncăm.
-----------------
Ăhă, înjurați-mă
Știu că nu am mai postat de mult.
Asta era scrisă de cateva luni și mi-e prea lene să scriu altceva
Sunt in până de idei
Mi se pare prea dramatică toata povestea asta
Mna, nuj
Văd ce fac
OkAa, lma de ziua portocalelor
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...