In sfarsit am termiant tema la mate. Deschid telefonul si intru pe whatsapp. Josh.. Nathan ,scuze, e offline. Inchid telefonul si deschid laptopul sa ma joc LOL. N-am mai jucat de vreo 2 saptamani.
*Cu o săptămână inaintea Crăciunului*
-BROOOKE !! tipa Jade la mine. VINO PUTIN.
-Da, acum.
In tot timpul ăsta am vorbit cu Nathan. M-am schimbat foarte mult. Nu mai fumez asa de mult, sunt mai prietenoasa, m-am vopsit, am parul gri acum si ii mai scurt. La scoala am note mai mari de 6.. Iar Jade.. scumpa mea Jade... Acum blonda mea e verde. Asteptam amandoua Craciunul la fel de mult. Eu mai mult pentru ca il vad pe Nathan, care cica ma urmareste in fiecare zi ca sa vada daca sunt bine. Prietenii nostrii.. ei bine , Carina a facut din nou un accident si a intrat in coma. Inca nu s-a trezit. Dany e bine, la fel si Lariss, Alexis, Jackson, Marina, Martin si Robyn. Maine vin Lariss, Alexis, Marina, Martin si Jackson la noi. Vrem sa mergem sa colindam orasul. Si sa ne batem cu zapada, desigur.
Cobor in living si o vad pe Jade pe o scara.
-Esti nebuna? Ce faci pe scara aia ?
-Vreau sa fac bradul.
-Acuma ti-ai gasit?
-Da. Acum ca esti aici, ma poti ajuta?
-Depinde cu ce.
-Imi poti da scotch-ul? (sau cum naiba se scrie :)) )
I l-am dat si am mers in camera mea. M-am asezat la birou si am deschis laptopul. Am stat pe retelele de socializare pana pe la vreo 19, cand Jade ma striga. Cobor scarile si intru in bucatarie.
-Da?
-Nu ti-e foame?
-Imi citesti gandurile sau ce? spun si incepem sa radem.
-Ok, am incercat sa fac paste cu branză
-Um, ok. Nu-...
-Nu-ti place branza, stiu, dar e din aia buna. Stii ? Care mancam cand eram mici?
-Serios?
-Da. Poftim. spune si pune farfuria in fata mea.
-Pot sa pun muzica?
-Chiar te rog.
Ma duc in sufragerie la calculator si intru pe youtube. Pun o melodie de la Amon Amarth. Merg inapoi in bucatarie si incep sa mananc.
-Wow, chiar e bun. spun
-Multumesc. Si.. mai tarziu vrei sa mergem la cumparaturi?
-Ok
-Te rog, stii ca-.. stai ce ?
-Am zis ok
-Uh, bine. Ma asteptam sa zici ca de ce acum ca e tarziu si chestii.
-Nu, chiar imi trebuie haine.
Am terminat de mancat si ne-am dus sa ne schimbam. Mi-am luat o pereche de blugi negri, un pulover negru subtire cu un maieu pe dedesubt, UGG-uri si o geaca kaki gasita in dulap, care e chiar foarte draguta. Mi-am prins parul intr-un coc, m-am dat cu parfum, tus si rimel si gata. Am coborat la parter, vazand-o pe Jade la usa, incaltandu-se.
-Doamne, trebuie sa slabesc. spun
-De ce? Esti frumoasa.
-Ei da. Adica da, poate sunt, dar trebuie sa slabesc. Am 67 de kile'
-Eu am 63. Hai de maine la sala.
-De ce? Avem destule metode si aparate de facut sport si acasa.
-Ok. Vedem maine, acum haide.
Am iesit si am incuiat usa. Am intrat in masina si ne-am dus la mall. Intram pe usa, iar mirosul de ciocolata calda si prajituri imi invadeaza narile. Vad ca deja au aranjat mall-ul.
-Uite-l pe Josh! striga Jade, dupa care isi pune mana la gura.
-Ce? spun zapacita. Unde? E baiatu' ala blond?
-Um .. Nu. Ignora ce am zis.
-Nu, te rog, nu mai pot ast-... Da? spun raspunzand la telefon.
-Buna pisoias. Ce faci?
-Aa, bine, prin mall. Tu?
-Si eu la fel.
-Zi care ii.
-Poftim?
-Scuze, vorbeam cu Jade. Stai, tine. spun si ii dau telefonul lui Jade
-Da, buna. Deci, pot sa ii spun?
-Ce sa ii spui?
-Care esti.
-Nu. Mai e saptamana..
-Bine, bine.
Jade imi da telefonul si mai vorbesc putin cu Nathan. Intram in H&M si ne uitam la haine. Imi aleg o pereche de colanti cu modele, niste pulovere si cateva maieuri si ma duc in cabina.
23:48
Suntem in masina. Peste 3 minute ajungem acasa. Ma dor picioarele si mor de somn. Vreau sa ajung acasa si sa fac un dus lung. Am mers prin tot mall-ul, pentru ca Jade a vrut mai multe ornamente. Si cand ziceam ca nu vreau ceva, se punea pe jos si facea ca un copil mic.
_________________________________________________________________________________
Ok, da, stiu, e scurt si prost. Sincer, m-am grabit sa fac capitolul asta. Sper sa va placa. O sa fac si urmatorul capitol.
~ Adios ~
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...