sapte

3.2K 185 4
                                    

-Jade, sunt acasa. spun in timp ce ma descalt.

-Bun, pentru ca stii ca..., spune Jade iesind din bucatarie dar se opreste cand il vede pe Marshall.

-Marshall? spune uimita.

-Eu in persoana.

-Stai putin. V-ati impacat?

-Da..

-Cat de dragut. spune si vine si ma imbratiseaza. Acum, vreti sa mancati ceva?

-Nu, mersi. spun

-De ce? Fac mancare buna.

-Da, foarte buna..si arsa. spun si merg in camera urmata de Marshall.

Intram in camera iar eu ma arunc direct in pat. Marshall se aseaza pe scaunul de la biroul meu si deschide laptopul.

-Care-i parola?

Scriu parola iar pe laptop apare o poza cu mine si Jade. Intra pe un joc, iar eu ma pun inapoi in pat. Ma uit la ceas si vad ca e 21:24.

-Marshall, dormi aici?

-Cum vrei tu.

-Ok, deci dormi aici. Iti pregatesc o camera sau...?

-Aici nu pot dormii?

-Aici unde? Pe podea? Ba chiar te rog.

-Nuu, cu tine. spune cu o voce de copil mic.

-Bine, hai. spun iar acesta vine si incepe sa ma sarute. Ma arunca pe pat, el punandu-se peste mine. Ne intrerup niste batai in usa.

-Intra. spun iar Marshall se ridica.

-Scuze ca va deranjez, dar v-am facut ceva de mancare. spune si pune pe masa doua farfurii cu pizza.

-Le-ai facut tu? Sau ai rugat vre-un vecin?

-Nu, eu. Pofta buna. Si noapte buna. spune si iese rapid.

-Multumiiiiiiim. tipam amandoi.

Am inceput sa mancam pizza, care chiar era buna, dupa care i-am dat ceva de imbracat lui Marshall. M-am schimbat si eu intr-un tricou lung si pantaloni lungi care imi acopereau corpul. Nu vreau sa vada ca ma tai.

-De ce te-ai imbracat asa gros? Ai calduri?

-Da. Ma gandeam ca mai tarziu o sa fie frig, stii..si ca sa nu racesc..

-Hai ma serios, ce nu vrei sa vad? Ti-ai facut vre-un tatuaj si nu vrei sa vad?

-Amm, uite cat e ceasul, ar cam trebui sa ne culcam. spun si ma duc spre pat dar Marshall ma prinde de mana iar eu tip.

-Ce naiba? spune vrand sa imi ridice maneca dar ma dau in spate.

-NU, Marshall, nu. ii spun si ies din camera.

Ma duc in sufragerie, ma asez pe canapea, si stau si ma gandesc la ce se va intampla. Adica poate daca ii spun...poate ma va intelege... Poate nu ma va judeca ca ceilalti. Niste pasi se aud venind spre mine. Sper din tot sufletul ca nu e Marshall. Uh, chiar el e.

-Hey, esti bine?

-Da. cat m-am saturat sa tot zic ca sunt bine...

-Atunci ce s-a intamplat mai înainte?

-Scuze, doar ca sigur o sa ma lasi si tu dupa ce o sa vezi..si mai bine nu.

-Nu o sa te las. Te iubesc prea mult ca sa te las.

-Asa au zis si ceilalti.

-Eu nu sunt ca si ceilalti.

-Asa au zis si ceilalti.

-Nu ma mai compara cu ceilalti.

-...

-Te rog. spune si isi lasa mana pe mana mea.

Incep sa plang cand ridica maneca si vede toate taieturile.

-Nu plange, e ok, dar de ce ?

-Stii deja, ti-am povestit. Din cauza parintiilor mei. spun si incep sa plang mai tare.

Ma imbratiseaza dupa care ma intreaba: -Doar pe mana ti-ai facut?

Dau din cap afirmativ, chiar daca am si pe picioare. Am mers inapoi in camera si ne-am bagat in pat, adormind rapid.

***

*miercuri*

-Iubito, haide, trebuie sa mergem la scoala. imi sopteste Marshall la ureche.

-Vreau sa stau acasa.

-Lasa ca nu mai stai. spune iar eu ma ridic din pat.

Ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata. Intru in camera si imi iau o pereche de blugi verzi, o camasa in carouri, o jacheta si bocanci si m-am dus in bucatarie, acolo gasindu-l pe Marshall si Jade vorbind.

-Ah, buna Brooke. Ce vrei sa mananci? Ma intreaba Marshall.

-Nu mi-e foame.

-Dar trebuie sa mananci.

-Dar nu mi-e foame.

-Dar...

-Nu.

-Da...

-Nu.

Vroia sa mai spuna ceva dar l-am oprit.

-Haideti la scoala. spun si imi iau ghiozdanul.

Marshall vine langa mine si ma prinde de mana. Ma saruta iar apoi continuam sa mergem.

-Si...Jade, nu ti-ai gasit pe nimeni? intreaba Marshall.

-Si brusc te intereseaza... spun.

-Doar intrebam..

-Ămm..nu, nu am gasit pe nimeni.

Bad GirlWhere stories live. Discover now