paișpe

2.6K 138 9
                                    

*Marți* 22.decembrie. 2015 

Cu greu ma dau jos din pat si ma duc la geam indepartand jaluzelele si deschizand-ul. Ma duc la baie si imi fac rutina de dimineata. Ma imbrac cu un pulover negru mare si o pereche de blugi tot negrii si ma duc la oglinda si ma dau cu tus si rimel si ies din camera. O vad pe Jade pe canapea, ca de obicei, o salut si ma duc langa ea. Iau telecomanda si schimb canalele pana gasesc unul cat de cat acceptabil. 

-Ce faci  mai tarziu? ma intreaba Jade 

-Probabil o sa stau in pat si o sa vorbesc cu Nathan. De ce? 

-Intrebam. Eu o sa ies cu cineva.

-Cu cine? Mhm, spun si rad 

-Cu un baiat. 

-Cum il cheama? De unde ii? Il cunosc ?

-Nu-l cunosti. L-am cunoscut cam acum o luna. Il cheama George. E cu 2 ani mai mare ca mine. 

-Uu, de abea astept sa il cunosc 

-Vine peste o ora

 -Ok. 

M-am dus la bucatarie si mi-am facut un sandwich. L-am mancat rapid si am mers in camera dupa telefon. Il deblochez și văd că am un apel ratat. Văd ca m-a sunat Nathan. Îl sunt înapoi și văd ca nu răspunde. Mai sun o dată, iar de data asta răspunde.

-Scuze, nu pot vorbi acum. Te sun mai târziu, spune și îl aud gâfâind.

-Ce s-a întâmplat?, întreb dar închide telefonul.

Am stat in cameră până am auzit soneria. Am ieșit din cameră si am mers spre scări.

-Bună, o aud pe Jade.

-Salut, aud o voce bărbătească.

Cobor și văd un băiat brunet, cu ochii căprui, îmbrăcat cu o pereche de blugi gri un tricou roșu si o geaca neagră de fâș. În picioare are o pereche de ghete crem. Mă duc la el și il salut.

-Brooke, încântată.

-George, spune și dăm mâna. Imi.. place.. ,spune si arată spre părul meu.

-Chiar așa rău e? spun și mă duc la oglindă. Wow.

Îl aranjez puțin și mă duc la ei. Mai stăm puțin de vorbă, iar ei pleacă. Singură acasă. Ce fain. Urc scările dar soneria sună din nou. Mă duc și deschid, iar în fața mea stă un băiat blond cu ochi de un albastru foarte frumos. Inima începe să îmi bată puternic.

-Cine ești? întreb puțin speriată.

-Ia ghici, spune și îmi dau seama după voce că e Nathan.

-Nathan!

-Nu îmi mai spune așa, spune-mi Alex. Îți spun mai încolo de ce.

-Bine..dar cum ..adică de ce? nu termin că acesta își presează buzele peste ale mele, în stomac apărând fluturii.

-Te iubesc, spune și închide ușa.

Mă mai sărută odată și se dezlipește, uitându-se acum în ochii mei.

-Ai zis că vii de crăciun...Ce s-a întâmplat? întreb uimită încă că el chiar e aici.

-Păi să zicem că un bărbat dintr-un clan m-a urmărit timp de 5 ani, iar acum m-a găsit, dar niște oameni din alt clan care mă apără pe mine și pe ceilalți oameni, l-au omorât. Și mi-au zis să îmi schimb numele și să am grijă pentru că oamenii din acel clan rău încă mă vor si o sa facă tot ce le stă în putință să mă găsească si să mă omoare sau să mă fure, habar nu am.

-Dar ce au cu tine?

-L-am omorât pe unul dintre oamenii lor, cel mai puternic și mai bun om, după mine, desigur. Glumesc. Al doilea cel mai bun om a fost bunicul meu. Nu mai e nimeni ca el. Oricum, acum sunt aici cu tine, asta contează, spune și mă sărută.

-Nu ai idee de când aștept ziua asta.

-Nu esti singura, spune și mă săruta din nou.

Ne oprim când rămânem fără aer. Vine mai aproape de mine și mă cuprinde intr-o îmbrățișare din care nu aș vrea să mai ies niciodată. Stăm așa câteva minute bune. Mă desprind si încep să îl analizez. Arată foarte bine, ce-i drept. Mă uit în ochii lui și zâmbesc ca proasta. Începe să râdă de mine și fac bot. Râde și mai tare și mă ia în brațele lui.

-Peste 2 zile e ajunul, îmi spune.

-Știu.

-Hai la cumpărături.

-Bine, numai stai să mă schimb. Și să îmi prind părul.

-Bine, spune și se așează mai bine pe canapea.

Urc scările și mă duc în camera mea. Deschid dulapul și mă uit in el. Iau un maieu albg larg și un pulover crem peste maieu, îmi prin părul și cobor. Alex stă și se uită la o poză cu mine și prietenii mei cred.

-Ești gata? Wow, te pregătești repede.

-Da. Acum haaiii, spun si sar in sus ca un copil mic.

-Urcăm in mașina mea si mergem în centrul orașului.

<< Saluuuut. Scuze, am zis că postez acum două zile. Atunci a fost ziua mamei mele și au venit rude, la fel ca și ieri. Deci da. Marți am teza la mate. Mi-e frică. oricum, nu asta contează. O să continui, până sâmbătă va fii un nou capitol. >>>




Bad GirlWhere stories live. Discover now