-TREZIȚI-VĂ OAMENI JEGOȘI! aud pe cineva a cărei voce nu o cunosc, ce strigă pe hol, iar o altă voce se aude dintr-un capăt zicând : noi suntem jegoși? Iar dupa aud pași indreptându-se spre noi. Un bărbat trece prin fața celulelor noastre si se duce spre capăt. Începe să țipe la persoana care a strigat iar eu mă ridic de jos. Nu am prea putut dormi, mai mult am stat si m-am gândit cum am putea ieși de aici. Mă apropii de gratii si il văd pe Alex care vrea să imi spună ceva.
-Ești bine? mă întreabă.
-Am fost și mai bine.
-Uite, am un plan.
-Te ascult.
-Știi că pe holul acela, cu multe scări.. sunt câteva geamuri mari.
-Da.
-Putem ruga pe cineva să ne ajute să îi țină ocupați pe paznici, Dominic, si restul. Și noi fugim, luăm ajutoare si poliție și gata.
-Hah, nu e așa simplu.
-Dar putem incerca..
-Dar cine crezi că ne va ajuta?
-Găsim noi pe cineva.
Niște bărbați vin la noi, ne dau drumul din celule, ne pun cătușe și ne obligă să mergem pe hol, acolo fiind Dominic. Să mor eu, ăștia chiar nu sunt sănătoși. Chiar trebuiau cătușe?
-Bine, începe Dominic, pentru cei noi, veniți cu mine să vă arăt niște locuri în care va trebui să vă petreceți restul vieții, ia...
-Ce? spune Jade nelămurită. Cum adică? Nu ne mai dai drumul?
-Poate da, poate nu. Depinde de șefu'.
-Nu ești tu șeful? spune George.
-Da, sunt șeful vostru, răspunde și râde, dar am și eu un șef. Ok deci, urmați-mă! Acolo, in față este baia, langa este.. acolo nu aveți voi treabă. Iar acolo e bucătăria, acolo sus urcați scările și mergeți drept inainte si ajungeți la acoperiș, dar nu aveți cum să evadați, iar dacă vreți să ieșiți afară, ușa e acolo, dar din nou, nu aveți cum să evadați. Aveți intrebări?
-Da, spun eu, baia e comună?
-Da, e și pentru fete dar și pentru băieți.
-Ok mersi. Pot merge la baie? intreb iar el doar dă din cap.
-Pot și eu? intreabă Alex.
-Și noi? întrebă George cu Jade deodată.
-Bine, dacă vreți să o faceți în patru...
Ne uităm urât, iar el continuă : Mă refer să vă faceți treburile in patru. spune și râde.
-Ar trebui să râdem? întreb iar el nu ne bagă in seamă așa că mergem la baie.
-Deci cum facem? Planul meu nu e bun, deci ce facem?
-Săpăm! zice Jade incercând să ne facă să râdem.
-Haha. mă prefac că râd.
-Are cineva un telefon? intreabă George
-Da, il țin in chiloți. răspund sarcastic. Uitați, trebuie sa facem ceva. Trebuie sa scăpăm de aici cumva.
-Dar totuși haideți să mâncăm. spune Jade. Serios, fata asta parca nu e sănătoasă.
-Cine știe ce câcaturi ne pun ăștia in mâncare.. nu mersi.
-Eu mă duc, dacă vreți, mă găsiți la bucătărie.
-Da, merg și eu. Vii Alex? intreabă George.
-Ăă, da, vă prindem din urmă. spune, iar ei ies din baie.
-Poți să te duci, eu mai stau pe aici.. spun iar el mă prinde de mână.
-Uite, nu știu ce o să facem, dar o să fie bine, ok? O să reușim să scăpăm de aici, și o să mergem departe, bine? incearcă el să mă incurajeze.
-Sigur.
Ieșim din baie si ne ducem afară. Văd o bancă prin spate și mă indrept către ea. Când să dau colțul, il văd pe Dominic cu un băiat șaten și foarte inalt, care se ceartă. Mă uit insistent la el, iar cand se intoarce, mă vede și se incruntă. Ridic o sprânceană, iar băiatul pleacă. Sunt sigură că l-am mai văzut undeva. Oricum, imi continui drumul către bancă. Nu mă așez bine, că dintr-o dată se aude o sirenă, și il aud pe Dominic cum ne spune să ne ascundem undeva si să nu facem gălăgie. Mă ascund după un copac, unde nu mă vede, și privesc. Un gardian se duce și deschide poarta imensă, pe ea intrând.. Allan?? Dintr-o dată cei doi se uită spre mine.
-Care ești? Ieși acum! spune gardianul.
Ies de după copac și mă indrept către ei. Allan se uită la mine mirat, si zice:
-Brook?! Doamne, nu credeam că mai ești in viață!
-Vă cunoașteți? intreabă gardianul.
-Da. Pot să intru?
-Chiar te rog. Du-te! imi ordonă gardianul.
-Nu, stai. mă oprește Allan. Putem vorbi un moment?
-Nu cred că.. bine. spun și ne indepărtăm de gardian. Vorbește.
-Ce cauți aici?
-Ne-au furat de acasă.
-Ne-au ?
-Pe mine, iubitul meu, o prietenă si iubitul ei. Dar totuși ce îți pasă? M-ai lăsat singură cu acei oameni..
-Putem vorbi altcandva despre asta? Cine v-au rapit?
Am oftat și i-am povestit ce s-a intamplat, iar el a spus că o să rezolve asta.
Alex POV
-Ați văzut-o pe Brook?
-Da, tocmai a vorbit cu polițistul.
-Ce? Care polițist?
-Uite, e acolo. imi arata George și fug către ea. O imbrățișez și o intreb ce se petrece, ea spunandu-mi că vom ieși de aici.
-DOMINIC ALANIEZ, SUNTEȚI ARESTAT! se aude vocea polițistului. ȘI RESTUL PERSOANELOR DE AICI.
In curte apar mai multi politisti care ii iau pe fiecare și le pun cătușe.
-Pentru ce mai exact sunt arestat? Adică nu am facut nimic rău..
-Spune asta la secție.
Brook POV
Allan se indreaptă către noi toți cu lucrurile noastre, și ne spune că suntem liberi.
-Mersi că ne-ai ajutat.spun și incerc sa nu mă uit in ochii lui. Chit că e fratele meu, tot il urăsc.
-Vă duc acasă, dacă vreți.. spune și se duce către mașină.
-Mai bine nu, mersi că ne-ai ajutat, acum ... mă opresc când văd că ,,prietenii mei" s-au urcat in mașină. Vă bateți joc de mine?
-Haide Brook.
-Nu, iau un taxi.
-Nici măcar nu stii unde ești, nu mai fă fițe și haide. spune Jade.
Urc in mașină, obligată, și intr-un sfârșit ajungem acasă.
YOU ARE READING
Bad Girl
Teen FictionViata mea e complicata. Va spun mai pe scurt: tata e betiv, mamei nu ii pasa de mine, fratele meu mai mare m-a lasat singura cu "parintii" mei care ma bateau mereu, chiar daca eram o fata cuminte, imi faceam temele, eram in casa la ora 7. Asa ca am...