Pov Mike
We rennen een gebouw in. We mochten het eigenlijk niet betreden. Maarja wat moet je als drie van de gevaarlijkste misdadigers achter je aan zitten? Het begin te regenen maar daar hadden wij geen erg in. We waren over het hek geklommen. Gelukkig heeft Esmee een goede conditie en ik ook. De deur was gelukkig niet op slot. Nu maar hopen dat we hier veilig zijn voor desnoods 1 nacht. Een nacht bij de heropening van freddy's fazz bear pizzeria.
'Pap hebben ze nou hier een pizzeria gebouwd precies op de plek waar de oude pizzeria was afgebrand?'. Vraagt Esmee.
'Ja want mensen kwamen op het idee nog zo een restaurant voor kinderen te maken omdat het in die tijd een grote hit was'.' Nu hebben ze er een eenentwintigste eeuw versie van gemaakt'. 'En met nieuwe animatronics'.
'Nieuwe animatronics? '.' Maar dan hebben de kinderen toch geen vrijheid? '.' Het was toch een vloek zolang deze pizzeria zal bestaan zullen de kinderzielen nooit vergaan?'. Vraagt Esmee verontwaardigd
'Ik was er ook tegen maar veel mensen waren voor'.' Omdat de pizzeria in die tijd ook goed draaide voor the bite of 1987 verwachten veel mensen dat jet nu ook zal goed draaien'. Leg ik uit.
'Ik dacht juist dat veel mensen hier tegen waren?'. Vraagt Esmee kritisch.
'We zijn nu in het jaar 2027 weet je?'.' Die mensen die toen vijf tot en met tien jaar waren die leven mischien niet meer'.' Die zijn nu bijna zestig jaar'.' En als ze leven zijn ze niet meer de grootste groep'.' En btw oude mensen stemmen niet zo snel op bepaalde beslissingen'.' Hun mogen waarschijnlijk ook niet eens iets zeggen over het niet kinderrestourant want wat hebben oude mensen te zeggen over een kinder eet en entertainment restaurant?'. Leg ik uit.
'Oneerlijk'. Vind Esmee.
Ik ben het helemaal met haar eens.
We lopen naar binnen. Het was donker. Erg donker. Esmee houd mijn hand angstig vast. Ik weet waarom. Esmee is voor niks en niemand bang. Behalve: voor donker.
'Pap kijk freddy knuffelbeestjes! '
Ze houd een pluche knuffel van freddy in jaar hand.
Clang cleng!!!.
'Wat was dat!?!'. Vraag ik hardop.
Ik ren maar de deur. Die was niet op slot !!!
Voor het geval het ghizlane hubert en Vincent waren kunne ze er nu niet meer in.
Maar...het geluid kwam van een andere kant!
Ik ren er naartoe met mijn dochtertje.
Cleng Clang cleng!!!
Ik was noet bang. Ik moest sterk blijven met mijn dochtertje. Toch voel ik mezelf hijgen en zweten. De adrenaline raast Door mijn lichaam. Ik pak een hamer die aan de muur zit en houd het in mijn hand. Het kwam van die deur.
Op drie zal ik slaan. Een...Twee...
JE LEEST
fnaf 2 - wat daarna gebeurde
Fantasy"the story isnt over yet". Dit stond geschreven op de muren van de resterende muren van freddy's fright. Met bloed van vermiste en vermoorde mensen. Men staat voor een raadsel. het verhaal was toch klaar? Nee. dat is het niet. De geesten zijn nog ni...