Pov Esmee
Vandaag skip ik school. Net als Leo Emile Nada en Gary. Mike vind het goed. En layla markt er toch niks van. Ze is allang blij als ze mijn stem niet hoort. Die heks >:(
Onderweg komen Leo en ik Nada Emile en Gary tegen.
'Jongens dit moeten jullie zien!'. Roept Gary geschrokken.
'Wat?'. Vraag ik.
'Kom mee!'. Roept Nada. Ze trekt aan mijn arm.
We rennen naar onze schuilplaats. Daar lag een grote gouden plastic beer te slapen. Met een goudgele kleur en een oranje rug. Hij of beter gezegd zij had iets weg van een vrouw vanwege die rondingen en vormen. Ze had geen ogen maar wel wimpers. Ze miste een knoop op haar buik. Ook was ze maar een kop groter dan ons.
'Zullen we der wakker maken?'. Vraagt Emile.
'Oké'. Zegt Nada.
We schudden haar wakker. Zachtjes kreunde ze en draaide ze zich om. Blijkbaar had ze geen ogen nodig want toen ze onze richting in keek rende ze meteen naar het uiterste hoekje.
'Alsjeblieft ga weg ik hoor hier niet! '. Zei ze angstig.
'Nee we zijn niet wie je denkt we zijn je vrienden we willen je helpen!'. Zeg ik.
'Esmee?'. Vraagt ze aarzelend.
'Lea?'. Vraag ik even aarzelend.
We keken elkaar aan en vielen in elkaar armen. Ik wist het zeker dat is Lea. Het meisje die dertig jaar lang blind en verlamd in een animatronic had gezeten. En nu weer...
'Je bent terug!'. Zeg ik terwijl ik mij tranen af veeg. Ik weet niet of het tranen van verdriet of vreugde zijn
'We zullen Vincent en zijn handlangers verslaan!'. Zegt Lea.
'Ik heet wel Lea maar ik zit in het lichaam van toy golden freddy'.' Oftewel TGF'.
Op dat moment hoor ik onweer. Het gaat regenen!
'Ons mooie plan om naar freddy's te gaan!'.' Naar de maan!'. Gilt Emile.
'Geen zorgen kijk maar de mensen hebben het afgeblazen'. Zegt Leo.
Ik zie inderdaad mensen naar buiten rennen in de verte.
We rennen allemaal razendsnel naar huis. Het begon heftig te bliksemen. Leo en ik nemen TGF mee in een rijszak zodat ze met ons meekan. We rennen steeds sneller. Naast ons slaat de bliksem in op een boom. Niet lang daarna gebeurt hetzelfde net de prullenbak. En met een kat...
'We moeten opschieten we!-'. Wilt Leo nog zeggen.
Scraatzzz!!!!!
De bliksem staat in. Op mij.
'Esmee!!!!!'. Hoor ik Leo nog gillen. Ik hoor zijn stem wegvagen. Net als mijn zicht.
'Help me'. Fluister ik nog...
JE LEEST
fnaf 2 - wat daarna gebeurde
Fantasy"the story isnt over yet". Dit stond geschreven op de muren van de resterende muren van freddy's fright. Met bloed van vermiste en vermoorde mensen. Men staat voor een raadsel. het verhaal was toch klaar? Nee. dat is het niet. De geesten zijn nog ni...