Pov layla
Met mijn gezicht in het matras lig ik al anderhalve dag te snoezen. Ik sta op en neem een lange douch. Dan doe ik mijn kleding aan.
Ik voel me de laatse tijd erg gestrest. Dat heeft ook met name te danken omdat ik mijn beste vriendin Wendy heb kwijtgeraakt. Ik was er kapot van. Ze was op slag dood. Ik voelde de haat die in me kroop. De haat van freddy's. Als dat gedoe nooit was begonnen leefde ze nog. Daarom laat ik Leo en Esmee zo veel mogelijk genieten van hun leven.
Maar zoals iedereen weet ben ik een stresskip. Daarom bescherm ik ze zoveel mogelijk. Maar ik merk dat ze dat niet leuk vinden. Maar het enige wat ik wil is ze beschermen. En dan komt die mike nog aanpappen met freddy's fazz bear pizzeria 2. Straks vallen er nog meer doden! Ik ben Wendy al kwijt. Ik wil niet meer geliefden verliezen. Ik hou veel van mike Leo en Esmee. Al lijkt dat niet altijd. Ik ben een stresskip ik spring vaak uit mijn vel en zit boven op hun lip. Dat heeft er ook mee te maken dat in weer zwanger ben. Ik wil veranderen. Ik wil een goede vrouw en moeder zijn. Zonder stress. Maar hoe verander ik mezelf? En is dat wel de goede keuze?
Pov TGF
Vastgebonden en geblinddoekt. Ik viel me de zelfde golden freddy als in de pizzeria dertig jaar geleden. Hij wil me vernederen. Me afmaken. Me kleineren. Ik ben terug. Mij ziel is terug. Ik was even verlost. Maar nu ben ik terug. Sinds de nieuwe animatronics gecreëerd zijn we teruggekeerd. Jammer genoeg.
Ik probeer me los te rukken. Te draaien en te trekken. Niks help. Maar? Er is een manier! Zachtjes draai ik rondjes op mijn stoel en volg de touwen die om me heen gebonden waren. Na vijf minuten ben ik los. De muren waren kaal en er was geen raam. De deur was ook in slot. Hoe kom ik hier weg? Ik kijk door het slot. Er moest een sleutel doorheen. Ik keek naar de lamp boven mij. Er zat een knoop los op mijn buik. Ik pakte het en gooide het naar de lamp. Die brak en viel omlaag. Ik spong weg en de lamp breekt in duizend metaal deeltjes. Ik pak een paar deeltjes en knutsel ze in elkaar. Als ik iets heb gemaakt wat op een sleutel lijkt steek ik het in het slot en draai de deur. Het werkt!
Ik stap naar buiten. De gangen waren ook kaal. Er was maar een raam. Ik sloeg het in en sprong naar buiten. Ik beland in een bak afval.
Na alle sterretjes en planeetjes weg zijn neem ik de benen. Ik ga ik een oude maar nooit geplaatste rioolbuis schuilen. Nu hopen dat iemand me zal helpen. Dit is geen einde. Dit is een begin. Een nieuw begin.
JE LEEST
fnaf 2 - wat daarna gebeurde
Fantasía"the story isnt over yet". Dit stond geschreven op de muren van de resterende muren van freddy's fright. Met bloed van vermiste en vermoorde mensen. Men staat voor een raadsel. het verhaal was toch klaar? Nee. dat is het niet. De geesten zijn nog ni...