jeremy?

71 4 10
                                    

Pov TGF

'Jeremy? '. Vraag ik verbaasd.

'Jullie zijn allemaal faggots! '.' Ik ga jullie allemaal dood maken!'.' Ik haat jullie! '. Lalt hij dronken.

Zijn kleding is helemaal gescheurd en onder de alcohol. Vijf seconden later geeft hij een dikke gele vloeistof uit. Hij heeft overgegeven.

Ik schrik. Dit had ik niet verwacht van jeremy. Ik deins achteruit net als de andere animatronics. Hij komt dichterbij! Hij houd een bierflesje omhoog en en wilt die op ons gooien...

'Wat die jij hier ga weg! '.' Hoorde ik een van de schoonmaaksters schreeuwen. Ze sloeg hem met een bezemsteel en jaagde hem de deur uit. Ze lette Gelukkig totaal niet op ons.

Op dat moment valt ook de licht uit. Wat dafuk gebeurt hier allemaal!?

Pov Mike

Ik ben nogsteeds bij het bed van mijn dochter. Ik raakte haar zachte wang aan. Ze was bleek. Te bleek. Zachtjes deed ze haar blauwe ogen open. Ze had dezelfde ogen als haar moeder. Dan deed ze ze weer dicht. Zal ze het redden? De dokter zegt dat ik niet op een wonder mag hopen...

Pov Esmee

Ik zie een klein lichtpuntje in de grote oceaan van donkerblauw water. Ik zit dus onderwater. Maar....ik kan ademhalen. Heel moeizaam. Wat betekent dat? Ben ik...ben ik dood? Ik zwem naar het puntje maar dat dooft langzaam uit. Het water drong mijn longen binnen. Het puntje verdwijnt volledig van mijn beeld. Ik zink dieper weg.

Help!!!!

'Waar ben ik!?!?!?'. Gil ik.

'Esmee!!!'. Schreeuwt mijn vader blij.

Hij neemt mij in zijn armen en kust me waar hij me maar kussen kan. Op dat moment kwam de dokter en een zuster binnen. De zuster had een medicijn in haar hand. Ze loopt op me af maar papa houd haar tegen.

'Dat heeft ze niet meer nodig! '.' Ziet u niet dat ze al kern gezond is!?'. Roept hij iets te blij.

Wat daarna gebeurd was onbelangrijk. We verlieten het ziekenhuis en ik was ontslagen. We reden naar huis en dronken thee op de bank. Maar toen...

'De bel gaat zal ik opendoen? '. Vraag ik.

Ik loop naar de deur en doe die open.

'Hey girl its me'.

Ik word bij mijn keel gegrepen en naar buiten getrokken...





Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 09, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

fnaf 2 - wat daarna gebeurdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu