Pov Mike
Ik wilde haar niet kwijt. Ik MOCHT haar niet kwijt. Wendy had ik al veloren. Ik wil niet nog iemand kwijt. Esmee was mijn alles.
De dokter controleert haar bloeddruk. Hij schud zorgelijk zijn hoofd. Esmee ziet er bleek uit. Dit gaat niet goed...
Naast mij zit layla te snikken.
'Het is mijn schuld'.' Als ik niet so een Angst haas was geweest zou ze nu sterker zijn'. Huilt ze.
'Het is jou schuld niet we kunnen er niks aan doen dat de bliksem haar heeft getroffen'. Troost ik haar.
Dit was het enige moment na jaren dat ik geen argwaan of wantrouw voor haar voel. Ik voelde medelijden en berouw. Samen kijken we naar het spierwitte laken...
'Wat nu weer!?'. Hoor ik iemand lallen.
Ik schrik wakker uit mijn verdriet trance. Layla die tegen mijn schouder aan leunde valt op de grond. Ik verontschuldig me aan haar en help haar opstaan.
Als we naar de deuropening kijken zien er iemand die we totaal niet verwachten...
'Jeremy? '. Vraag ik.
Jeremy wankelt met gescheurde doorweekte kleding de kamer binnen. Ik schrik. Hij ruikt naar alcohol!!!
'Jeremy....wa...wat heeft dit te betekenen! ?'. Gilt layla uit.
'Hou je bek gore trut jij hebt de afwas niet gedaan!'. Schreeuw hij.
Hij geeft haar een klap in haar gezicht. Ik kan mijn ogen niet geloven. Jeremy die layla slaat. Dat kan niet...
'Hou op je doet haar pijn! '. Roep ik.
'Hou zelf je bek hoerenjong!'. Lalt hij.
Ik druk op de knop doe boven Esmees bed zit. Het is een knop bedoelt om verpleegsters op te roepen naar de kamer. Meteen komen er een paar verpleegkundigen aangerend. Hun snappen het en roepen de beveiliging.
Even later word jeremy verwijderd en Door de politie meegenomen. Na een paar minuten was alles wee zoals het was.
Layla begint hysterisch te huilen.
'Waarom!?!'.' Waarom hij!?!?'. Waarom ik!?!?'. Huilt ze.
Ik troost haar. Ik denk hetzelfde. Waarom had jeremy gezopen? Hij was zo een softie dat je hem moest dwingen om op oudejaarsavond een druppel champagne mee te drinken. En nu? Kijk wat hij nu doet.
Nu ben ik niet alleen mijn vrouw en dochter kwijt. Ik ben ook mijn beste vriend kwijt. Ik ben ze veloren...
JE LEEST
fnaf 2 - wat daarna gebeurde
Fantasy"the story isnt over yet". Dit stond geschreven op de muren van de resterende muren van freddy's fright. Met bloed van vermiste en vermoorde mensen. Men staat voor een raadsel. het verhaal was toch klaar? Nee. dat is het niet. De geesten zijn nog ni...