Vijf jaar later...
Pov Mike
'Papa papa wakker worden!'.' Je bent op tv!'.' En Vincent is ontsnapt!'.
Ik schrik wakker en rol van schrik van mijn bed.
'Au!'.' Was dit echt nodig Esmeralda....ik bedoel...Esmee?'. Vraag ik een beetje boos.
'Papa kijk nou gewoon!'. Zegt ze geërgerd. Voor een vijfjarig is ze best flink en puberaal.
Ik loop naar de tv. Er zijn beelden van een opblazing van de strengst bewaakte gevangenis in de VS. En dat Vincent is ontsnapt. Ook waren er beelden van de verwoesten muren van freddy's fright. Op de muren was met bloed geschreven.
" The story isnt over yet ".
Dit stond geschreven op de muren van de resterende muren van freddy's fright.
Het bloed is onderzocht en er word gezegt dat het bloed afkomstig is van vermiste mensen. Vermist en vermoord...
En dat allemaal nadat Vincent is ontsnapt!
Ik sla uit woede met mijn vuist hard op de tafel.
Er werd nog een foto weergegeven van Vincent vlak voor zijn ontsnapping. Hij leek niet ouder zijn te geworden. Wel was hij een stuk magertjes en erg onverzorgd.
'Esmee als die lelijke man je iets aandoet moet je me waarschuwen!'.
Ze knikt.
Wendy komt ook aanlopen. Ik vertel haar het hele verhaal. Ook bel ik jeremy op en vertel hem ook alles. Ook mijn collega op het werk Janet vertel ik het.
'Onee dat is vreselijk!'. Zegt ze. Ze print wat papieren.
'Jep'.' En men zegt dat ze hem hier in de buurt hebben gezien'.
Jeremy komt ook aanlopen.
'Mijn vrouw layla meent hem gezien te hebben'. Zegt hij.
'Nou ik denk dat ze een zwerver heeft gezien'.' Zo dichtbij kan hij ook niet zijn'. Zegt Janet.
Ze speelt met mijn stropdas. Ik viel me er ongemakkelijk bij. Jeremy ziet het. Hopelijk vertelt hij het niet tegen Wendy.
'Maar oké ik hoef niet bang te zijn jij beschermt me wel hè mike? '. Zegt ze dromerig.
Ik geef jeremy een knipoog.
'Sure dat moet je doen voor een dame in nood'. Zegt ik
Na het werk brengt jeremy me thuis met de auto. Mijn auto was kapot dus ik moest wel met hem mee.
'Waarom doet die Janet zo sletterig met jou ze weet dat je getrouwd bent en kinderen hebt'. Zegt jeremy.
'Ik weet het niet ze vind me leuk maar ik niet'.' Helaas als ik dat zegt gaat ze me zeker beklagen en kan ik gedag tegen mijn werk zeggen'.' Dan gaat ze zeker liegen dat ik haar heb aangerand ofzo'. ' Dat is met cody haar vorige collega ook gebeurt'.' Zij vond hem leuk en hij haar niet'.' Hij zei dat ook eerlijk'.' Maar toen loog ze bij de baas dat hij haar heeft aangerand'. 'Ik hoorde het haar zeggen als cody niet meewerkte ze hem vals zou beklagen voor aanranding'. ' hij zei dat ze niet aan hem moet flikken en dat hij al een gezin heeft'.' En loog ze tegen de baas'.' Hij vloog dezelfde dag er nog uit'. Zeg ik.
Jeremy knikt. Thuis aangekomen lag Wendy op de bank. Esmee lag in haar armen te slapen. Het zag er mooi uit. Ik legde een deken over ze heen en gaf ze bijde een kus. Vincent zou nooit aan mijn gezin komen. Nooit.
JE LEEST
fnaf 2 - wat daarna gebeurde
Fantastik"the story isnt over yet". Dit stond geschreven op de muren van de resterende muren van freddy's fright. Met bloed van vermiste en vermoorde mensen. Men staat voor een raadsel. het verhaal was toch klaar? Nee. dat is het niet. De geesten zijn nog ni...