Harmadik Beszélgetés

4K 236 6
                                    

- Ez a kutya tud futni - Lihegtem, mikor visszatértünk Rose házához.

- Nekem mondod? - nevetett. Cipőtalpunkat megdörzsöltük a katica alakú lábtörlőn, majd beléptünk az épületbe. Elkiáltottam egy üdvözlést és levettem a cipőmet, udvariasan a helyére téve. Rose szülei enyhén rendmániásak, katasztrófa lehet egy olyan szétszort emberrel élniük mint Rose. Rengetegszer vesznek össze a szobarenden és a már-már állandó suli utáni mosatlan tányérok miatt a konyhában. 

- Anya, felmegyünk a szobámba! - üvöltötte barátnőm, kissé rekedtes hangján.

- Szóval, - kezdtem, felkeltve érdeklődését, - tudom hogy téged ez hidegen hagy, de Ashton bekövetett twitteren... - fejeztem be a mondatom miközben arébblöktem egy kupac ruhát az ágyán, hogy le tudjak ülni. 

- És, zaklattad már? - bökdöste oldalam, szemöldökét felhuzogatva mozdulatai hitelesíte érdekében.
- Ami azt illeti... - húztam el a mondatom.
- Csak azt ne mondd, hogy válaszolt - váltotta arckifejezését komolyra. Erősen beleharaptam alsó ajkamba, visszafojtva a hatalmas mosolyt ami próbálkozott az arcomra kúszni.

- Nem lehet igaz! - csattant fel, én pedig kiengedtem a hatalmast vigyort. Kezét kinyújtva felém jelezte hogy adjam oda a telefonom, én pedig hezitálás nélkül odanyújtottam neki. Egyből a kék madárkás applikáció felett volt mutatóujja. Lassan rányomott az ikonra, majd az üzeneteimet kezdte olvasni Ashtonnal.

-Uram Isten! - suttogta, közben görgetett hogy meg tudja nézni elmúlt beszélgetéseinket.

- Írt - jelentette ki pár másodperc múlva, majd vadul gépelni kezdett.

- Ne! Rose mit csinálsz?! - Sikítottam rá.

- Szia Ash, te is hiányoztál - utánozta hangom, s a küldés gombra kattintott.

- Nem vagy normális - Szólaltam meg párc perc csend után.

- Tessék, a koncerten Ashy meg fog ismerni. - rakta az ölembe a telefonom.

09/18/2015, kedd, 17:49

@Ashton5SOS:Livvvvvv

@Ashton5SOS:liiiiiiiivvvvv

@Ashton5SOS: hiányzolllllll

@punkishluke:te is nekem, Ashyyyyyyyy

@Ashton5SOS: HOL VOLTÁL EGÉSZ IDÁIG NEKED IRTAAAAAAAMMMM

@punkishluke: barátnőmmel kutyát sétáltattam

@ashton5sos: megadod a telefonszámod?:-)

@punkishluke: minek?

@ashton5sos:mert fel szeretnélek hívni...?

@punkishluke:Ashton? Magadnál vagy?

@ashton5SOS: URAMISTEN EZEKET NEM ÉN KÜLDTEM ALUDTSM ÉS LUKE ÉS CSLUM TROLLKODTAK JESSZUS NEKEM JOBB A CSAJOZÓS DUMÀM

@punkishluke:uhum... Akkor a koncerten?:))

@Ashton5SOS: aha:3 miben leszel? A képedről látom hogy hogy nézel ki szóval...

@punkishluke: fekete farmer, fehér poló, bőrdzseki.

@ashton5SOS: a Mrs. all Americant tuti neked ajánlom

@punkishluke: alig várom:))

- Hogy lehetsz ilyen hülye? - fogtam a fejem.

- Összehozlak Ashtonnal - csak nevettem, és hátradöltem az ágyán.

- Írj anyunak, hogy itt alszom. - parancsoltam rá, ő pedig buzgón irta az SMS-t.

SZERKESZTÉS ALATT // Éjjeli Üzenetek | a.i.Where stories live. Discover now