@punkishluke: Szia megint
@punkishluke:AsHTON
@Ashton5SOS:hivhatsz apucinak is
@punkishluke:ASHtON Mi A FaSZ
@ashton5sos:nem fasz, csak Ashton :)
@punkoshluke:Ashton mennyit ittál
@ashton5SOS: semennyit.
@punkishluke: Akkor miért vagy fenn ilyen későn?
@Ashton5SOS: mert megtehetem
@punkishluke: az nem azt jelenti hogy meg is kell... Másrészről; MIÉRT PONT ENGEM KÖVETTÉL BE
@Ashton5SOS: zavar? Bármikor kikövethetlek.....
@punkishluke: hülye, meg ne merd tenni!!
@Ashton5SOS: mi is a neved?
@punkishluke: Olivia. Liv röviden. Te pedig Ashton Fletcher Irwin.
@Ashton5SOS: remek Liv. Láttál már minket élőben?
@punkishluke: 29 nap múlva megyek a Texasi koncertre.
@Ashton5SOS: ohhh... Mrs. All American... Neked fogom ajánlani azt a számot.
@punkishluke: NE MERD IRWIN
@ashton5SOS: ott találkozunk, kislány
@punkishluke:ugyee tudod hogy feljelenthetlek pedofilitásért?
@ashton5SOS:Semmi nem tántorít el.
Ashton kommentjén akaratlanul is felnevettem. Az elmúlt pár hét nem a legjobb volt, meghúztak bioszból, pótvizsgáznom kellett, ha ez nem lenne elég, a legjobb barátnőm megbukott fizikából. A tesóm fejébe vette hogy ő majd az FBI-nak fog dolgozni, mint kém, azóta csak kutakodik. 'Nyomok' után. Apa megint úton van, anya pedig... Anyáskodik.
Összesűrítve, nem hiszem hogy tudok várni 29 napot a koncertig.A telefonom hangosan csörgött a zsebemben, így szépen lassan elővettem.
Rose. Igen, a lány aki nem ment át fizikából év végén.- Hallo? - szóltam bele.
- Hello. Nincs kedved elmenni valahova? Mondjuk a parkba? - hangja kissé rekedtes volt, gondolom megfázott.
- Először is; megmondtam, hogy vegyél kabátot, vagy legalább egy pulcsit. Másodszor; megint elküldtek kutyát sétáltatni? - nevettem. Rose nővérének van egy kis tacskója, melyet minden héte egyszer én és Rose sétáltatunk.
- Igen... - nyafogott, én pedig hangosat sóhajtottam, jelezve, hogy igen megterhelő feladat lesz.
- Három perc - adtam be a derekam, majd kinyomtam a telefont.
YOU ARE READING
SZERKESZTÉS ALATT // Éjjeli Üzenetek | a.i.
Fanfiction@Ashton5SOS: hívhatsz apucinak is @punkishLuke: soha az életben nem gondoltam volna hogy az első üzenetem Ashton Irwintől, egy perverz megjegyzés lesz ©rockyftluke_ 2015. #55 in Fanfiction: 11/10 #31 in Fanfiction: 12/10 #19 in Fanfiction: 13/10 #17...