Ötödik Beszélgetés

3.4K 240 12
                                    

Még mindig Twitteren beszélgetnek, csak Wattpad Ashtonhoz mindenképpen be akar valakit taggelni lol 

-

Másnap reggel Rose ébresztett, egy hatalmas sikollyal.

- Te beszélgettél az este még Ashtonnal? Felkelthettél volna! - lökte meg felkarom, eléggé erősen. Egy nagy puffal estem le a földre. Csak remélni tudtam, hogy nem a tegnapi esti rágcsákkal teli tálca roppant a lábam alatt.

- Rose, reggel van, hagyj már békén! - mormogtam.

- Igazából fél tíz de mindegy. Kelj fel, össze kell készülnöd. Ötre megyünk a Doctor Strange premierjére - felkaptam a fejem.

- Az nem jövő héten lesz?!- csattantam fel.

- Tudod, anya szerzett jegyeket a premierre. Ami, ha nagyon okos vagy ki tudod következtetni, ma van - egy nagy sóhaj kíséretében visszahajtottam fejem a szőnyegre.

- Azt hittem, ma nincs programunk - vallottam be.

- Liv... Mit tennél ha azt mondanám hogy meghívtam Draket a koncertre? - Drake Rose barátja. Bírom a srácot, de amikor Rosesal összekerülnek, ott vagy elhányod magad vagy elolvadsz a sok becenévtől, a folyamatos cukiskodástól és a többi tipikus idegesítő-pár szokásoktól. Szerencsére nekem csak hányingerem szokott lenni.

- Haza megyek és sorozatokat nézek. Lehet hogy rendelek egy pizzát és beszélgetek Ashsel - magyaráztam el terveimet.

- Még jó hogy, nem hívtam el - kacsintott, én pedig csak nevettem. Felöltöztem, összeszedtem magam és elindultam haza, hogy pihenjek az előadásig.

11:48, 08/19/2015, szerda

Liv : megadhatnád Luke számát

Ashton :csak velem zaklathatod

Liv : deeeeeee neeeemmmmááárrr

Ash : deeeeeee máááaáááááááár

Liv : chhh 

Ash : dhh

Liv : ehh

Ash : fhh

Liv : mennyi az idő ott?

Ash : hajnali 4

Liv : aludj, nem akartalak felkelteni

Ash : nem keltettél fel:)

Liv : fejezd be túl cuki vagy 

Ash :  :)

Liv : :-)

Ash : mintha Lukekal beszélnek tuDOM HOGY OTT VSN VELED 

Liv : NiNCS ITT

Ash : igaz, itt fekszik melettem

Liv : LASHTON TUDTAM TUDTAM TUDTSM

Ash : .....

Liv : menj élvezed hogy Luke Robert Hemmings ölelget

Ash : jóéjt

Liv : jóéjt LASHTON FOREVER

SZERKESZTÉS ALATT // Éjjeli Üzenetek | a.i.Where stories live. Discover now