Tizenharmadik Beszélgetés

2.3K 147 15
                                    

*1 hónappal később*
Egyedül ültem a szobámban, mikor Rose lépett be, mögötte az új haverunkkal, Dallassal. Magas, barna hajú, kicsit idősebb rossz fiú. Totál odavagyok érte és a 'nem törődöm stílusáért, Rose szerint én is tetszem neki, de szerintem nem. Ő a punkosabb csajokra bukik. Épp ezért, ma befestettem a hajam, rózsaszínre-kimosható festékkel- és szereztem néhány kamu-tetkót. Elég badass lettem, de ennek Rose nem örült, nem értem miért. Épp felkeltem hogy megöleljem őket, ám pittyegett a telóm.
Ash:Liv, rég nem beszéltünk mizu? :))
Liv:nem érek rá
Ash: :(( este irj baba
Erre már nem válaszoltam, hanem felkeltem és megöleltem őket.
-Sziaaztok!-mosolyogtam.
-Liv! Hű.. Te.. Woah...-ámuldozott Dallas, ahogy elterveztem hogy fog. Megérte megváltozni.
-Tetszik?-perdültem körbe.
-Imádom-ölelt meg mégegyszer, és ha nem ismerném, azt mondanám hogy letapizott. Nem foglalkozva ezzel a ténnyel, leültem, ők pedig mellém.
-Beszéltél még Ashsel? Tegnap rámírt hogy mi van veled, mert nem írsz neki vissza.-kezdett bele Rose, én pedig megforgattam a szemem.
-Befejezhetné már ezt az 'óvlak mindentől írj le mindent amit csináltál ma' dologról. Tök gáz.-röhögtem.
-Ki a faszom az az Ash?-nézett körbe Dallas.
-Valami retardált, aki azt hiszi lehet valami köztünk. Egyszer lesmárol, és azt hiszi hogy az övé vagyok, de kurvára nem így van.-nevettem, megint.
-Liv, csak törődni szeretne veled. -forgatta a szemét Rose.
-Rohadtul nem kell a törődése. Ott a bandája, törődjön azokkal.-rántottam meg a vállam.
-Ez valami híresség vagy mi a pöcs?-kacagott Dallas.
-Ja, van egy bandája. Tök jó zenéjük van, bekövette Livet Twitteren, és beszélgettek, hónapokig. Majd találkoztsk, Liv szülinapjakor.-áradozott barátnőm, ám Dallas közbevágott.
-Jaj ez az a kis pöcs Irwin? Múltkor láttam még a faladon, meg a kinyomtatott üziket, fingom sem volt ki az, de most hogy tudom, rájöttem, hogy leszarom.-pacsizott le velem. Rose felpattant, és elment. Mit sem törődve velem, tovább beszélgettünk Dallassal.
-Szóval, Olivia. Mit szólnál ha holnap ketten elmennénk valahova?-kérdezte Dallas, egy vigyor kíséretében. Végre.
-Remek lenne! Mikor és hol találkozzunk?-mosolyogtam.
-holnap, este 9-re érted jövök. Bulizni megyünk, és bemutatlak a haveroknak.-hevesen bologattam.
-megbeszéltük.-felállt, adott két puszit és elviharzott, én pedig elmerengtem hogy mit is vegyek fel a randira.

SZERKESZTÉS ALATT // Éjjeli Üzenetek | a.i.Where stories live. Discover now