Hatodik Beszélgetés

3.1K 234 3
                                    

Az elmúlt egy hónapban rohadt sokat beszélgettem Ashtonnal, már mondhatni barátok vagyunk. Ma van a texasi koncert és idegesebb vagyok mint valaha. Rosesal éppen a helyszín felé tartunk, ahol az előadás lesz.

Ash:mikor értek ide?
Liv:kb 5 perc. Fekete volvo, gyere ki elnénk
Ash:de a rajongók...
Liv: Ashy, dél van. A koncert hatkor lesz. A rajongók délután 3 fele mennek csak oda.
Ash:oké, kiküldöm Lukeot
Liv:.......
Ash:mmivan? Lusta vagyok
Liv: most kanyarodtunk be az utcába.
Ash:kiküldöm Lukeot


-minden oké?-tette fel a költői kérdest barátnőm.
-a kedvenc zenészeimmel fogok talalkozni, egxikükkel már egy hónapja beszélgetek. Szerinted?-néztem ra furan.
-oké, nyugi. Ott van Luke. -erre felkaptam a fejem, es magam elé meredtem. Fekete csőnadrág, Nirvanas póló, snapback. Tipikus. Rose leparkolta az autót, a magas szőkeség pedig felénk igyekezett. Vettem egy mely levegőt majd kiszaltam a kocsiból.
-Szia.-köszöntem.
-Szia.-köszönt vissza. Egy kis hezitálás után szorosan magamhoz húztam.ő viszonozta a gesztusom és állát a fejemre téve megölelt.
-Luke.-biccentett Rose miutan elengedtük egymást.
-Szia!-ölelte meg őt is. Én egy hang nélkül elindultam a hátsó bejárat felé. A telefonomat néztem, hátha ír Ashton, mikor beleütköztem valakibe.
-Bocsánat-próbáltam kikerülni az illetőt, még mindig a telefonom szugerálva.
-Liv?-Ne. Nenenene!! Erre nem állok készen.
-Szia.-suttogtam, a szemébe nézve. Ashton boldogan felkapott, majd megperdített.
-végre!-mondtam, miután jól megölelgettem.
-végre!-utánozott.
-menjünk! -ragadta meg a kezem, majd a színpad felé húzott.
-állj meg az ikszen.-lökött a közepére.
-miért?-kezdtem el sétálni az ikszhez. A dobokhoz ült, majd elkezdte a kedvenc számom játszani. Kids In The Dark All Time Low.
-énekelj!-parancsolt rám, én pedig a pillanat hevében elkezdtem dalolni.
A második versszakban ő is becsatlakozott. Így daloltunk, együtt.

SZERKESZTÉS ALATT // Éjjeli Üzenetek | a.i.Where stories live. Discover now