Liv:
Szerelmes vagy Ashtonba?
Nem tudom, eléggé eltávolodtunk.Szeretnél járni Ashtonnal?
Nem szeretem azt a szót hogy 'járni'. Túl sok mindent jelenthet.Miért 'hagytad el' Ashtont?
Elvakított egy kis köcsög.Szerinted még megbocsát Ashton?
Nem hiszem, de reménykedem hogy ha nem is teljesen, de megbocsát. Azzal is megelégszem ha havonta egyszer beszélünk két szót.Ash:
Szerelmes vagy Livbe?
Ebbe a Livbe nem. A régibe, akit eredetileg ismertem? Nem tudom, kicsi rá az esély.Szeretnél járni Livvel?
Már magam sem tudom.Meg fogsz bocsátani Livnek?
Mintha bocsánatot akarna kérni. A legutóbbi információm szerint boldog azzal a Dallas gyerekkel.Szereted még Livet?
Nem hiszem, hogy valaha is szerettem. Csak egy kisebb kedvelés volt, ami elhúzódott.Akarsz valamit Livtől barátságon kívül?
Egyenlőre megelégednék egy bocsánatkéréssel.Mi fogott meg Livben?
A karizmája. Minden tweete pozitivitást sugall, azt hiszem ez miatt is gondolhattam hogy érzek valamit. A szépsége csak egy plusz dolog volt.Dallas:
Mit akarsz Livtől?
Jobb kérdés hogy ő mit akar tőlem.Te szeretted Livet?
Mint barátot, semmi többként.Rose:
Te mit szóltál az új Livhez?
Nagy lány eltudja dönteni mit akar, nem szólhattam bele. Viszont Dallas rohadtul elvakította.Luke:
Mit gondolsz, Ash és Liv között lehet valami?
A srácokkal drukkolunk nekik, nagyon cukik lennének együtt :-))Lauren:
Mit szóltál az új Livhez?
Felnőtt nő, el tudja dönteni mit akar. Nem szólhatok bele az életébe bármikor amikor rosszat csinál, tanulnia kell a hibáiból.Író:
Honnan jött a könyv ötlete?/Honnan jött az ötlet?/Hogy jött a könyv ötlete?
Volt egy időszakom mikor csak ilyesmi fanfictionöket olvastam, és szomorúan láttam, hogy kevés eredeti van ilyen magyarul (nagyából csak fordítások. )Gondoltam miért ne írjak egyet? Soha nem gondoltam volna hogy ennyire tetszeni fog nektek! Maga a történetvonal az elejétől megvolt, még mindig a jegyzeteimben van a vázlat amit a harmadik rész után írtam :))Elolvasnád a könyvem?
Persze, megnézem kicsit később :))Köszönöm szépen a kérdéseiteket, Holnapután kinn az első rész a 'Vissza A Jelenből'. Alig várom hogy elolvassátok (nem álltok rá készen)
Pussz,
BriBY THE WAY AZ A KÉP MEGÖLT BYE
YOU ARE READING
SZERKESZTÉS ALATT // Éjjeli Üzenetek | a.i.
Fanfiction@Ashton5SOS: hívhatsz apucinak is @punkishLuke: soha az életben nem gondoltam volna hogy az első üzenetem Ashton Irwintől, egy perverz megjegyzés lesz ©rockyftluke_ 2015. #55 in Fanfiction: 11/10 #31 in Fanfiction: 12/10 #19 in Fanfiction: 13/10 #17...