Kisétáltam a hátsó ajtón, majd be az elsőn, a közönség soraiba, próbáltam úgy tenni mintha nem épp a backstsgeből jöttem volna.
-szia!-találtam meg a helyem, egy lány mellett akit ismertem twiterről. Azt hiszem Hannah a neve.
-Liv, ugye? Régebben beszélgettünk.-nézett rám.
-Igen! Hannah, megszerezted már Mikey számát?-idéztem fel egy régebbi group dm beszélgetéseit.
-kis fucker bekövetett, de nem válaszol.. -forgatta a szemét.
-biztos fog majd! Itt vannak a többiek is a kihalt beszélgetésből?-néztem körbe.
-ott jönnek.-mutatott egy csapat nevető lány felé.
-OLIVIA!-sikonyált Ally, majd a nyakamba ugrott.
-Ally, ,Deliah!-öleltem meg mindegxiküket egyesével.
-Liv, Liv, Liv...-csóválta fejét Han.-MIÉRT NEM MONDTAD HOGY ASHTON BEKÖVETETT?-szidott le. Óvatosan megvontam a vállam, mire pittyegett a telefonom.
Ash:látlak:))-Cal
Liv:Klum, kopj le pls, barátnőimmel beszélgetek ffs.
Mind az öten furán néztek rám, majd a telómra, majd rám.
-MI A ROHADT ÉLET-üvöltött Deliah.
-Ssh..-csitítottam.
-Te Ashtonnal beszélgetsz basszus.-suttogta Ally.
-igen....-pirultam el. Ismerem ezeket a lányokat, nem fognak megölni. Vagyis Ally ilyen helyzetekben nem beszámítható, úgyhogy hátráltam egy lépést.
-Ez olyan mint a DM-es fanficek basszameg.-kapott a szájához Hannah.
-lécci, senkinek egy szót se...-kértem őket. Bólintottak, majd feltettek egy csomó kérdést, amit nem fogok listázni, mert elaludnátok.
Mire befejeztük a beszélgetést, elkezdődött a koncert, úgyhogy első sorba tolakodtunk.
-hello Texas!!-mondta Mikey, majd mindenki sikítozni kezdett.
-Mi vagyunk a 5 Seconds Of Summer, és ez itt a Mrs. All American, egy bizonyos személynek itt. Tudod ki vagy.-fejezte be Ash, és hogy ne legyen túl egyéttelmű az egész közönséget pásztázta. Csak felröhöhögtem, Deliah pedig az oldalamat bökdöste a könyökével. Tudták hogy nekem szól. És én is.
YOU ARE READING
SZERKESZTÉS ALATT // Éjjeli Üzenetek | a.i.
Fanfiction@Ashton5SOS: hívhatsz apucinak is @punkishLuke: soha az életben nem gondoltam volna hogy az első üzenetem Ashton Irwintől, egy perverz megjegyzés lesz ©rockyftluke_ 2015. #55 in Fanfiction: 11/10 #31 in Fanfiction: 12/10 #19 in Fanfiction: 13/10 #17...