~~ 3 lata później ~~
Siedzę z Niall'em na kanapie i oglądamy film. Wtuliłam się w mojego chłopaka. Uwielbiam go tak nazywać. Horan spojrzał w moją stronę i pocałował w czoło.
Po domu rozszedł się dźwięk dzwonka. Blondyn wstał i poszedł otworzyć drzwi.
Zaraz do salonu wparowali wszyscy nasi znajomi: Dan, Scarlett, Harry, Tyler i Nate. Wszyscy patrzyli na mnie z wielkimi uśmiechami, a ja nie wiedziałam o co chodzi.
Po chwili w pokoju pojawił się Niall. Przeszedł pomiędzy naszymi przyjaciółmi i zbliżył się do mnie. Po czym ukląkł na jedno kolano. Jego zachowanie bardzo zbiło mnie z tropu, bo nie wiedziałam co się dzieje. Nagle wyjął zza siebie małe pudełeczko, w którym znajdował się pierścionek.
Widząc to wstałam powoli i zakryłam buzię ręką. W moich oczach pojawiły się łzy. Łzy szczęścia.
Blondyn widząc to uśmiechnął się i zapytał.
-Czy ty Joan Brooks wyjdziesz za mnie?
W tym momencie rozpłakałam się na dobre. Jedyne na co było mnie stać to zwykłe "tak".
Chłopak uszczęśliwiony wstał i założył mi pierścionek na odpowiedni palec. Uśmiechnęłam się przez łzy i rzuciłam mu się na szyję. Horan podniósł mnie i okręcił wokół własnej osi.
Wszyscy wokół nas zaczęli nam gratulować i życzyć szczęścia.
Miałam pewność, że w tej chwili byłam najszczęśliwszą dziewczyną na świecie.
Kiedy wszyscy się już uspokoili usiedli na kanapie i zaczęli rozmawiać. Postanowiłam zrobić nam herbatę, więc wyszłam do kuchni.
Kiedy nalewałam wody do kubków poczułam duże, ciepłe ręce na biodrach. Uśmiechnęłam się do siebie wiedząc kto to.
- Kocham Cię.- szepnął mi na ucho Niall.
Obróciłam się do mojego narzeczonego i cmoknęłam go w usta.
-Też Cię kocham Ni, na zawsze i zawsze.
~~~~~~~~~~~~~
I oto koniec ff. Tak, wiem, wiem zepsułam epilog, ale po prostu nie miałam na niego pomysłu.
Więc przyszedł czas na pożegnanie. Dziękuję Wam, że byliście ze mną przez te kilka miesięcy i czytaliście moje wypociny :) Dziękuje za 4.2 K wyświetleń, 398 gwiazdek i 26 komentarzy.
Niestety postanowiłam, że nie będzie drugiej części, ponieważ po prostu nie wiem co w niej napisać.
Ale serdecznie zapraszam na moje nowe opowiadanie pt. "love for boxing". Znajdziecie je na moim profilu. Nie będzie ono o Niall'u, ale mam nadzieję, że wam się spodoba. Prolog powinien się pojawić dzisiaj.
CZYTASZ
football training//n.h
FanfictionNowa szkoła. Nowe życie. Tylko szkoda, że ja nie chciałam zmieniać starego. Właśnie przeprowadziłam się z mamą do Irlandii, do Mullingar. Moja matka nawet nie chciała zrozumieć tego, że wychowałam się w Londynie, tam miałam przyjaciół i szkołę. No a...