Masky her ne kadar da gizemli biri olsa da maskesinin gizleyemediği şeyler de vardı. Sıcacık bakan gözleri gibi ya da gece kadar karanlık olan saçları. Hangisini daha çok sevdiğimi bilmiyorum.
Gözleri mi saçları mı ? Belki de sesidir beni ona hayran bırakan.
Adım seslerini duyunca gülümsedim. Dışardan ürkünç gözükse bile içi sıcacıktı."Nasılsın Lee?"
Kafamı ona çevirmeden konuştum ,
"İyi gibiyim."
"Buna sevindim."
Aşşağıdaki kalabalığa baktım , arkadaş toplulukları , sarhoşlar , ve fahişeler.
Elime gelen taşı atabildiğim kadar uzağa fırlattım."Bak bunu yapman iyi oldu. Senin için birşey getirmiştim."
Daha önce fark etmediğim siyah sırt çantasından bir koli yumurtayı çıkartıp bana doğru uzattı.
Bir kahkaha attım. Tanrım bu harika olacak.Bir tane yumurtayı hızla kapıp ayağa kalktım.
Ve yumurtayı atabildiğim kadar uzağa tüm gücümle fırlattım.
Havada uçan yumurta en sonunda bir kadının hemen önüne düştü. Kadın korkup çığlık atarken ben ve Masky katılarak gülmeye başladık.
Sonra o bir tane fırlattı sarhoş bir adamın omuzuna denk gelen yumurta sarhoş adamın oturduğu kaldırımdan fırlamasına sebep oldu ve biz yine kahkaha attık. Ve bu böyle 5 dakika kadar devam etti ve sonra bana el sallayarak uzaklaştı.