Ayla ÇETİN ..
Medya : Ashlie Parlen ( Ayça Çetin )Uçaktan indik. Hemen önümüzde oldukça büyük bir hayran kitlesi duruyordu. O kadar kalabalıklardı ki idollerini bile göremiyorduk. 1 idol , yüzlerce hayran. Kim olduğunu çok merak ettiğim bu ünlünün yanına gitme isteği doğdu içime.
" Şara baksana ? Gidelimmi ?"
" Bilmem ? Kim ki o ? "
" Ne bileyim "
" Bekle . Hayranlardan birine sorabilirim . "
Arkalarda elinde bir kağıt ve kalemle ön tarafa çığlıklarla ulaşmaya çalışan saçları kalçasının biraz altında sarışın kızın yanına ilerledim.
" Bonjour " - merhaba -
Kız bir an duraksadı. Yaklaşık 4-5 saniye yüzüme baktıktan sonra ;
" Bonjour " - merhaba - dedi.
" Qui est-il? " - O kim ? -
" Famous Players Ashlie Parlen !! " - Ünlü oyuncu Ashlie Parlen !! -
" Oh, mon Dieu. Je ne le crois pas. Eh bien, je vous remercie. " - Aman tanrım ! Sanmıyorum. Peki , teşekkürler. -
Kızın omzuna hafifçe destek alırmış gibi dokundum ve kendimi toparladım. Betim , benzim atmıştı herhalde. Sarhoş adımlarla Şara'ya ilerledim .
Ne oldu ? Anlamında bir surat ifadesi takındı Şara. Şara'nın omzundan tutup hayran kitlesinin karşısındaki süs havuzunun kenarına oturdum.
" Şara o , o Ayça. "
Şara gözlerini devirdi.
" Güzelim , alış artık. Biz buraya ne için geldik ? Tahmin et , yada ben söyleyeyim he ? Ashlie Parlen için geldik. Ayça için geldik. Yani Ayla Çetin'in , Airy Parlen 'in kız kardeşi için geldik. Yapamazsın bunu ! "
" Benim adım Airy değil ! " dedim sert ve uyarıcı bir ses tonuyla.
" Uf peki. Airyellena demek zor oluyor. Nasıl bir isimdir tanrım ?! " diye sorarcasına gökyüzüne ellerini kaldırdı.
" İsmimi soruşturmayı bırak aptal sarışın ! Ben Ashlie'nin yanına gidiyorum !"
" Osmomo soroştormoyo borok optol soroşon ! Bon Oshloo'non yonono godoyorom! Yok ya. Başka derdin , isteğin ? Hiç bir yere gitmiyorsun " dedi ve telefonunu eline aldı Şara.
Gönderilen : Çatlak Fransız.
O güzeller güzeli hayran topluluğundan ayrıl aşkımcım. Hemen önündeki , ama o hayran kitlesi yüzünden göremediğin süs havuzunun önündeyiz. mouvement rapide !"-Çatlak Fransız- kim acaba sorması ayıp ? "
" Sorması ayıp ise neden soruyorsun ? "
" Of Şara ! Kim şu -Çatlak Fransız- "
" Kaç tane şu an karşımızda hayran kitlesi yüzünden görünmeyen çatlak bir sarışın var ?! "
" Ashlie'den mi bahsediyorsun ?"
" Çok şükür !"
" Olmaz ! Şimdi gelemez. Musait olduğum bir anda ofisine gidip konuşacağım. "
" Ah , canım. Keyfine göre değil bu işler , ! "
Telefonumu çıkarıp Jackson'un numarasını tuşladım. Jackson benim çok sevdiğim bir arkadaşım. Özellikle sağ kolum. Tüm işlerimde yardımcı olur.
" Hi Jackson ? " - merhaba Jackson -
" I'm fine. " - Ben iyiyim -
" Lafı uzatmak istemiyorum gel ve beni uzaklaştır buradan ! "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ KIZ
Teen FictionHerkesin hikayesi farklıdır. Kimi sorunlu , kimi duygusal , kimi ise güzel bir çocukluk geçirir. Sonra büyür. Hayata atılır. Ama herkesin hayatı mükemmel midir ? Tabii ki hayır. Serseri kızın hayatı ise burada başlıyor. Yaşadığı tüm sıkıntılara rağ...