Ayla Çetin ..
- Alo ?
+ Abla
- Efendim yavrum ?
+ Sana geleyimi ablacim ?
- Gel kuzum gel. Dört gözle bekliyorum. Ilk uçak ne zamansa atla gel 1-2 saate.
+ Ablacim o kadar kolaymi bole isler. Ben diyor sana ki geleyimi. Yani belki gelim belki gelmim. En gec yarin.
- He anladım güzelim . Gel yarın bekliyorum.
+ Anahtarimi atmadim abla. Sakladim bir ihtimal.
- Güzel kardeşim ben evi değiştirdim.
+ Peki ablacim . Gorüşürüz.
- Görüşürüz kuzum.Üzerimi giyindim ve kapı çaldı. Açtığımda karşımda Murat'ı gördüm. İçeri tam girecekken çakımı ona doğrulttum. Ve konuştu , "Ölümü göze alsaydık dünyaya gelmezdik gülüm " dedi ve yanağımdan makas aldı. Ne rahat bi çocuk ya. Kapıyı suratına kapadım. Konuşmamı duymasın diye balkona geçtim.
- Alo sevgilim
+ Ayla sus
- Sevgilim bana dün çok kötü bişey oldu.
+ Ayla iyimisin nerdesin söyle geliyorum.
- Evdeyim ama gelemezsin.
+ Neden ?
- Evimde bana zarar vermek isteyen biri var.
+ Kim lan o şerefsiz !! Söyle!
- M mu.. h-hayır söyleyemem !
+ Ayla kim o şerefsiz söyle !
- Murat !Ayaz telefonu kapattı.
" Aç lan kapıyı . Aç kırıcam şerefsiz aç aç ! "
Tak !
" Geldim geldim. "
" Bu kim lan ? "
Ulan hayvan herif ! Ulan hayvan herif ! Ayla ! Ordaysan çabuk gel buraya. Çabukk !
Geldim. Geldiğimde korkunç bir manzarayla karşılaştım. Murat'ın ağzı burnu kan içinde yerde yatıyordu. Ayaz Murat'ı sırtlayacakken kolundan tuttum.
" Sen bırak. "
Karnına tekmeyi vurduğum gibi aşağı yuvarlandı. Pek ses çıkmadı. Ayaz gözlerini pörtletti.
" Delirdinmi kızım sen ya ölürse ?! "
" Salla " dedim ve sırıttım.
" Psikopat cadım "
" Ne ne ne ? "
" Yok bişey yavrum . "
" Peki . "
" Ayla birşey soracağım ? "
" Dinliyorum ? "
" Sende o adamı yerle bir edecek kadar güç var. Peki neden beni aradın ? "
" İstediği kadar güçlü olsun , bir erkek tarafından korunmak bir kadının her zaman hoşuna gider. "
Sarıldık.
***
" Bundan sonra benimle kalıyorsun o halde."
" Ablacim Fransa'da yetişmem gereken dizi cekimiri var. Büraya yerlesmem zor olacak. Olmaz . Ama yalniz kalmamân icin yanina Jackson'u yolabilirim. Ya da sevginle kal . "
" Ablacım, güzel Ashlie'm benim . Sen benim ne zaman yalnız kalmaktan korktuğumu gördün. Ama illaki istiyorsan. Gözün arkada kalacaksa Deniz'i yanıma alayım. "
" Tamam ablacim haberlesiriz senile . Ben cikiyor simdi. Hadi gorusürüz. "
Bende bir Ayaz'ı arayayım gelsin yanıma.
- Alo sevgilim ,
+ Efendim canım ?
- Bana gelsene aşkım . Ara sokağa gitmekten vazgeçtim. Beraber takılırız evde. İstersen Deniz'i de al.
+ Yok sevgilim . Deniz Şara'yla Poyrazlara gittiler.
- Tamam birtanem. Bekliyorum.Ayla telefonu kapattı.
" Hoşgeldin sevgilim " boynuna sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ KIZ
Teen FictionHerkesin hikayesi farklıdır. Kimi sorunlu , kimi duygusal , kimi ise güzel bir çocukluk geçirir. Sonra büyür. Hayata atılır. Ama herkesin hayatı mükemmel midir ? Tabii ki hayır. Serseri kızın hayatı ise burada başlıyor. Yaşadığı tüm sıkıntılara rağ...