-14-

1.4K 88 5
                                    

Bu küçük kız kafamı bir hayli karıştırmıştı doğrusu , kim olduğu hakkında en ufak bir fikrim yok. Dediklerini yaptım ve Ayaz'a bana gelmesi için mesaj attım. 5 dakika sonra kapı çaldı. Ne çabuk . Kapıyı açtığımda gelen kişi daha da şaşırttı. Yanağımdan makas alıp salona geçti ve koltuğa uzandı.
" Ayla ne haber yaa " dedi .
" Gözde neler oluyor aklım almıyor sen nereden çıktın bu küçük kız kim anlamıyorum anlayamıyorum bir türlü. " dedim.
" Küçük kız mı , o da kim? " dedi Gözde.

İki kahve ile salona geçip Gözde'ye olayları anlattım ve kız da geldi. " Ne haber Gözde Abla ? " dedi. Gözde kahveyi halıya püskürttü. " Yavaş be! O benimle ilgili herşeyi bildiğini söyledi. Şaşıracak birşey yok. " dedim. Gözde bayağı şaşırdı. Tekrar kapı çaldı.

" Ayaz hoşgeldin aşkım " dedim ve boynuna sıkıca sarıldım. " Hoşbulduk aşkım selam Gözde ve bu küçük fıstıkta kim ? " dedi Ayaz. " Merhaba Ayaz Abi ! " dedi küçük kız. " Ayla bahsetti sanırım benden " deyip çocuğu kucağına aldı ve oturdu. " Ee kimsin sen tatlım ? " dedi Ayaz . " Açıkçası onu bizde tanımıyoruz " deyip dün gece olanları anlattım. " Size hiç birşey anlatmıyor mu ? " dedi Ayaz. "Hayır. İstersen dışarı çıkalım biraz hava alalım malum pazar günü iznimin son günü. " dedim. " Olur . Hadi hazırlanın siz bekliyorum. " dedi Ayaz. Hazırlanıp çıktık.

Bir kafeye geçip oturduk ve Ayça'ya mesaj attım ;

Gönderilen; Ayça'm

Bu çocuğun seninle bir ilgisi varmı ?

Telefonu masaya bırakıp siparişleri verdik. Ayaz küçük kızın ağzından laf almaya çalışıyordu. İçeceklerimiz ve küçük kızın cupcake'i geldi . O sırada mesaj geldi.

Gönderen; Ayça'm

Hangi çocuk?

Cevap vermedim eğer bu işte Ayça'nın parmağı olsaydı en azından sinsi sinsi konuşurdu. Bi soralım bakalım şu kıza . "Ayça diye birini tanıyormusun ufaklık? " dedim. " Hangi Ayça .. Bir dakika ya " dedi. " Ashlie Parlen? " dedim. " Evet tanıyorum ablan olan değil mi ? " dedi . Tanıyor ama o benim çevremden herkesi tanıyor. Ayça ile ilgili olduğunu sanmıyorum. Birden telefonum çaldı. Masadakilere 1 dakika deyip lavaboya ilerledim.

ŞARACIM ARIYOR..

CEVAPLA / REDDET

Cevaplaya kaydırıp konuşmaya başladım

- Şara'cım nasılsın ?
+ İyi , iyi de birşey söylemek için aradım güzelim ya.
- Söyle kardeşim .
+ Bu Murat'ın ingiliz bir tanıdığı varmış . Pek konuşmazmış ama Türkçe biliyor . Küçük sarışın bir çocuk. İsmi Carrie . Dikkatli ol derim silah olarak kullanıyor ilk kurbanı olabilirsin . Bu arada aramışsın cevap veremedim 2 gün nezarette tuttular kardeşim sonra bıraktılar Murat benden bir gün önce çıktı kesin yine o küçük kızın parmağı var.
+ P- peki Şara bilgilendirdiğin için sağol. Şimdi eve geçiyorum bir saate bana gelebilirmisin ?
- Tabii canım.
+ Öpüyorum.

Ayla telefonu kapattı.

Bizimkilere ne desem acaba. Masaya doğru ilerledim.

" Aşkım beni işten aradılar pazartesi devam edeceğim için dosyaları hazırlamamı istediler hazırlayıp bir saat içinde teslim etmem gerekiyor . Ben kalkayım siz keyfinize bakın çocuğa da dikkat edin öpüyorum . " dedim ve çıkış kapısına koşmaya başladım.

" Aylaa ! Bekle ben bırakayım canım. " dedi Ayaz.

" Ben giderim siz keyfinize bakıın! " diyerek çıktım.

1 saat sonra ..

" Öyle işte Şara ne yapayım bilemedim. "

" Kanka polisemi gitsen ? " dedi Şara .

SERSERİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin