-4-

4.9K 222 9
                                    

Ayla ÇETİN ..
Medya : Deniz Aksu

" Biz şimdi nereye gidiyoruz canım ? "

" Şara ve Poyraz'ın yanına ."
" Poyraz ? "

" Şara'nın erkek arkadaşı. "

" Tamam canım benim. Öptüm Ayla'cım . Ben bir saate ordayım. "

" Görüşürüz Ayaz'cım . "

Ben Ayaz'ı seviyordum. Evet seviyordum ama aşık değildim sanki ? Bir arkadaş gibi candan . Sevgilisi kalabilir miydim bilmiyordum ? Akşam Şara'da kalır tartışırdık bu konuyu. Şimdi Ayaz ve ben bir saat sonra lüks bir restorantda sevgili rolü yapacaktık. Of ben ne diyorum ! Biz sevgiliyiz. Bunu kabullenmeliydim. Bunları düşünürken yolun ortasında ağaç gibi dikildiğimi fark ettim.

***

Gözümün önünü göremiyordum. Her yer neden bulanık ? Burası da neresi böyle ?

Görüşüm daha da netleşti. Gözlerimi kırptım bir kaç kez. Görüşüm tamamen düzelmişti. Bir bayanın sözleriyle ayıldım. " Peki Salim Bey . " Salim kim lan ? Pür dikkat hemşire diye düşündüğüm bayanı dinlemeye devam ettim. " Tamam o zaman. İçeri girebilirsiniz beyefendi. Bir sorun yok değil mi Salim Bey ? " deyince duraksadım . Bunlar kim lan ? " Evet. Peki Makbule Hanım . Genç Beyefendiyi fazla bekletmeyin. "
" Aşkım. Ayla iyi misin ? Ayla çok korktum. Sokak ortasında bayılmışsın be güzelim. Zaten kötü bir şeyin yok Tanrıya şükür. Birazdan taburcu olacaksın. Eve gideceğiz. Sakin ol ben çıkıyorum." dedi ve bana doğru eğilip alnımdan öptü. Kapıyı çekti ve çıktı.

**

" Yine bana sormadan arabaya bindirip götürmeler. Ama hiç hoşlanmıyorum Ayaz . Bunu aklının bir köşesine sok. "

" Ne oldu sevgilim. Beğenmedinmi yolları ? "

Aslında yollar hiç fena değil. Şu ana kadar birsürü güzel yerden geçmiştik.

" Ya sen konuyu değiştirmesene. Nereye götürüyorsun beni ? "

" Hastanede konuştuklarımızı hatırla. " dedi ve uzun bir süre konuşmadı.

Hastanede ne konuşmuştuk ki ? Aa dur bir dakika. Aklımda o anlar canlandı .

" Aşkım. Ayla iyi misin ? Ayla çok korktum. Sokak ortasında bayılmışsın be güzelim. Zaten kötü bir şeyin yok Tanrıya şükür. Birazdan taburcu olacaksın. Eve gideceğiz. Sakin ol ben çıkıyorum."

Bana bunları demişti. Demekki, ne eve mi ? Yo yoo.. olmaz ne evi. Biz daha ..

" Ayaz olmaz gidemeyiz durdur şu arabayı. Sakın bak . Olmaz. He-hem bizim ş-şey yemek . Evet yemek. Yemeğe çıkmamız gerekmiyor muydu ? "
" Nereye gidiyoruz ki ? " dedi. Bu çocuk tepemin tasını attırmaya bire bir. Hayır yani sanki beni nereye götürdüğünü bilmiyor .

" Ayaz eğer şimdi beni evime yetiştirmezsen ayrılırım seninle. "

" Şantaj yapıyor aklı sıra. Benden ayrılmak o kadar kolay değil güzelim. " dedi ve öyle bir hızla durdurdu ki arabayı ölüyorum sandım.

" Biraz kibar olabilirsin. Evet tatlısın. Ama herşey dış görünüşle bitmiyor. " dedim. Ve ekledim ; " Neyse fazla uzatmayayım. Çabuk hazırlan . Yetişmemiz gerek bu yemeğe. " dedim. Konuşmadı. Ve ben indikten saniyeler sonra yola devam etti. Ben ne yapacaktım. Bilmediğim yollarda , yolun ortasında bıraktı beni. Dengesi bozuk psikopat yakışıklı.

**

" Çok olmadı. İlk görüşte aşk. Dimi canım ya aynen. Hıhı evet. " dedim. Bu Deniz denen kız da bayağı tatlı ama.

" Saçların ne renk ? Bir ismi varmı boyanın. Bende mavi düşünüyorum da. " dedi Deniz. Bu kıza kanım çok ısındı. Çok tatlı bir kız.

" Canım hiç düşünme . Çok zor. Bende sapsarı saç fobisi var . O yüzden 3 buçuk 4 yaşımdan beri bu kalıcı boya saçımda. Ben dengesiz bir çocukmuşum intihara falan kalkışmışım. Ondan İtalya'dan milyon dolarlık kalıcı boya getirtmişler. "

" Değişik bir kişilik . " dedi. Gelen mesaj sesiyle telefonumu çantamdan çıkartıp elime aldım.

1 yeni mesajınız var .

Mesajı açtım. Belliydi zaten kimden olduğu.

Gönderen : Ayaz
Hemen o masadan kalk ve WC'nin önüne gel.

Ah yine şu gizemli konuşmalar.

Gönderilen : Ayaz
O zaman beni ara ki açmam gerektiğini söyleyeyim.

5 dakika kadar masada sus pus bekledik hepimiz. Bizimki ne aradı , ne mesaj yazdı. Telefonumun çalmasıyla irkildim.

Deniz , Cenk , Şara ve Poyraz'a tek tek göz geçirerek.

" Önemli , bakmalıyım ! " dedim ve masadan kalktım.

Ayaz Arıyor..

CEVAPLA / REDDET

Reddet seçeneğini sürükledim ve WC'nin önüne doğru yol aldım.

" Ne var Ayaz. Neden masaya gelmiyorsun. Mahçup oluyorum."

" Deniz benim kız kardeşim !"

SERSERİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin