-9-

2K 111 1
                                    

Deniz AKSU ..
Medya : Ashlie Parlen

Abim yüzünden Cenk'le bir haftadır görüşemiyorum. Cenk kapıma gelirse büyük bir kavga çıkabilir. Bunun yüzünden abimin evinden ayrılıp Ayla Abla'nın yanına yerleşmek istiyorum. Ayla Abla bana iş bulabileceğini söylemişti. Bu konuları onunla daha önce tartışmıştık. Ama şimdi abimle kötü olmak istemiyorum. Ama böyle giderse Cenk'le ayrılmak zorunda kalacağım. Böyle olmasını da asla istemem. Ama bir yolunu bulup hepsiyle aramı iyi tutabilirim. Evet bunu yapabilirim. Zor olacak. Ama en iyisi bu.

- Alo Şara ?
+ Evet ?
- Abim kaç gündür sizi arıyor neden telefonlarına cevap vermiyorsunuz ? Çok merak etti sizi.
+ Ashlie Parlen'in evinde kalıyoruz . Bizi sürekli gezdiriyor ve telefona vakit ayıramıyoruz. Evden çıkarken sadece kendimizi alıyoruz desem ?
- A-ashlie parlen mi dedin sen !
+ He gülüm bi sıkıntı mı var?
- Şara size inanamıyorum. Siz serseri kızlarsınız . Gecelerin insanlarısınız. Ota boka kavga çıkaran , yoldan geçene sataşan tiplerdensiniz. Ashlie Parlen ve popülerlik neyin nesi ! Tanrım sizi anlayamıyorum. Bir süre kendimi toparlamam lazım. Evet , doğru duydun. Ünlülerin lafı bile geçmez sizin bulunduğunuz ortamda , Tanrım- derken telefonu yüzüme kapattı.

Ah, lanet olsun ! Telefonu öyle bir hücumla yatağa fırlattım ki acayip yerlere girmeye başladı. Tekrar elime aldım ve tuşuna basılı tuttum. Evet , biraz kapalı kalması gerek. Ve benim gözleriminde ..

**

Uyandım hava karanlıktı telefonu alıp saate bakmaya çalıştım ama telefon kapalıydı. Yavaş adımlarla mutfağa ilerledim. Abim içeride televizyon izliyordu. - Amerikan mutfak olduğu için onu görebiliyorum. - bir bardak su doldurdum ve yine yavaş adımlarla abimin yanına ilerledim. Abim aslında televizyon izlemiyordu. Televizyon açık , kendi çapında eğlenirken abim telefonuna odaklanmıştı beni bile görmemişti henüz. Hızlıca yanına kıvrıldım ve tek kolumla suyu tutup öbür kolumu abimin beline doladım. Bir anda abim sıçrayınca bardaktaki suyun yarısı benim çok kıymetli pijamama ve abimin eşofmanına döküldü.

" Bravo abi. Bravo , bravo bravo. Hakikaten çok bravo. Hani bu kadar telefona yoğunlaşmış olmanı kabullendim neden ben yanına oturduktan daha doğrusu zıpladıktan bi 5 saniye sonra sıçrarsınki anlamıyorum en sevdiğim pijamam vefat etti burda :( "

" Git bi aynaya bak bakayım. Sende benimle aynı tepkiyi vereceksin. " dedi abim. Umursamaz ama meraklıca suyumu yudumlayıp banyoya doğru ilerledim. Ow manzara şeqil diye ayan ablaya bağlarken gülmekten karnımı tuta tuta abimin yanına yürüdüm.

" A-abi s sen sen bu h halimden ahhahahah bu hahahhaha halimdenmi k korktun hahahah . " konuşamıyordum bile.

" Deniz git uzak dur benden ya . Cin sıçması gibi ortalıklarda dolanıyor . Tövbe tanrım çok tövbe. "

" C cin sı-sıçması mı ?! Hahahahhha abi o ne !? Hahahha cin sıçmasıymış hhahahha "

" Deniz bi sus ya. Yaklaşma yanıma falan git elini yüzünü yıka . "

" Abi saat kaç ? "

" Hopbala ! Şimdi bu nerden çıktı ? Nerden çıktı ya " dedi ve sırıtarak kolundaki saate baktı.

" 00:30 da Deniz git bir yüzünü yıka gel. " dedi abim.

" Abi ben kaçta yattım ? "

" 17:00 civarları . "

" Ow ow kaç saat uyumuşum. Bide makyajlı uyumuşum gözlerim -Freddy'nin Kâbusu- gibi olmuş ahhahahhaah "

" Mrs. AYI FREDDY lütfen yüzünüzü yıkar mısınız ? "

" Peki abii dalga geçme "

" Tamam fındık "

Fındık demesini bile özlemişim. Vaay be.

İçeri geldiğimde abim yerinde yoktu. Tüm odalara baktım evde de yoktu. Abimin bu gizemleri beni öldürüyor !

- Alo abi ?

- Aloo ?

- Abiciim ?

- Ulan abi ?

Bir kadın sesi duyunca abimin telefonunun cebinde açılma ihtimali aklıma geldi. Sesimi kesip onları dinlemeye başladım.

" Saçmalama ! Numaramı istesende bulursun. Ama telefonun çaldığını kardeşin veya başka biri görmesin diye bir telefon kulübesinden aradım. "

" Ah , yapma Ayaz. Kart numarası değil bu numara . Aşkım hiç yalan söyleyemiyorsun . "

" Tamam , tamam peki. Yalan söyleyemiyor olabilirim. Ama Deniz'e dokunma ! "

" Duruma göre bakacağız. Şimdi sus ve neden aradığını söyle sevgilim . "

" Lanet olsun bana sevgilim deme ! "

" Neden sesim hoparlörde ? "

" Çünkü öyle gerekiyor. "

" Ah , abisinin piçlikleri yüzünden Deniz'e çok acıyorum. "

" Peki lanet olası. Söyleyeceğim. Dışardan bir adamdan aldım bu numarayı. Ve genellikle bu telefondan uyuşturucu satışı yaptıkları için adamın başı belaya girmiş. Benim konuşmamıda hoparlörde dinlemek zorunda . Oldumu ! Deniz'e karışmıyorsun. "

" Ah , oldu aşkım. ŞİMDİLİK karışmıyorum. Benden ne istiyorsun ? "

" Ayla'yı buraya yollamanı !" Abim bu sözleri söyledikten sonra kısa da olsa büyük çaplı bir çığlık attım. Cebi titremiş olacakki "lanet olsun !" Diyerek telefonu kapattı.

Tahminen 10-15 dakika sonra abim beni aradı ve cevap verdim.

- Alo Deniz konuştuklarımın ne kadarını duydun ? Lanet olası telefon cebimde açılmış.

Yarısından fazlasını duydum diyemeyeceğime göre bir yalan uydurdum.

+ Buraya yolla dedin. Ve telefon bir anda kapandı.

Abim sesli bir iç çekti.

- Ohh be ! Neyse Deniz'im ben eve geliyorum.

+ Görüşürüz abicim.

- Görüşürüz fındığım.

Gençler bu bölüm en kısa bölümüm oldu. Bu yüzden size özürlerimi dile getiriyorum. Her neyse sizi cok seviyorum aşkımlar. Ha bu arada tüm müslüman aleminin kurban bayramı mübarek olsun.

Seviliyosunuuz .. ✌

SERSERİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin