Medya Carrie'yi merak edenler için :)
29 Temmuz..
Seneler önce vefat eden annemin ölüm yıl dönümü. Kucağından inmez , yanından ayrılmaz , sarılmadan uyumazdım küçükken. Ne de çabuk geçiyor zaman. Hesaplayamıyorum bile . Seneler oldu.Ayaz Aranıyor..
- Ayaz nasılsın ?
İyiyim canım sen ? Sesin biraz durgun geliyor.
- Ya , şey . Bişey diyecektim de .
Tabi canım .
- Bugün annemin ölüm yıl dönümü. Rica etsem benimle gelirmisin ? Planın yoksa tabi.
Çok isterdim aşkım ama iş yemeği düzenlemişler gitmem gerek kusura bakma lütfen .
- İşe pazartesi başlamıyormusun ?
Evet . Ama nedense çağırdılar. Ama istersen şimdi gidelim yemek akşam 20:00 ' da
Tamam aşkım haberleşiriz.Ayla telefonu kapattı.
Siyah birşeyler giyip çantama siyah bir şal attım. Telefonumu aldım. Ayakkabılarımı giydim ve Ayaz'ı aradım.
Motorumu buluşacağımız mekana sürdüm. Her zamanki cafémizde kahvaltı edip mezarlığa doğru yol aldık.
İşin garip yanı vardığımızda annemin mezarının başında bir adam duruyordu. Uzaktan tanıyamıyorum. Genç bir çocuk desen , değil. Yaşlı desen , yine değil. Orta yaşlı ve bakımlı biri sanki. Peki annemin mezarında ne işi var ?
Ağlıyordu . Başına yaklaşıp , " Merhaba ? " dedim soran sözlerle . Omzuna dokundum. Adam titredi . Gözyaşlarını sildi . Başını çevirip bana baktı . Birkaç saniye sonunda ağlamaya devam etti . " Ayla ? " dedi . Bu da kim ? " Kimsiniz ? " dedim . " Beni tanımadın mı kızım ? " dedi adam . Harbiden kim bu ya . " Burası annemin mezarı beyefendi kimsiniz acaba ? " dedim. " Benim Ayla , Ural Çetin . Baban kızım . " dedi. Hayır inanmıyorum . " A- ayaz ne diyor bu adam . Doğru değil dimi o değil " Ayaz'a sarıldım ve ağlamaya başladım. Titreyen sesimle isyan etmeye devam ettim . " Ayaz n'olursun o değil de bana o adam senin baban değil , Ural Çetin değil de . Yalvarırım Ayaz . " gözyaşlarım ard arda bitmek bilmeden akıp gidiyordu . Mezarlığa eğildim . " Anne , sen söyle annem kim bu adam . " dedim . Yalvarırım biri açıklasın . Adam yaklaşıp sarıldı . Ayaz direkt yanıma geldi . " Ne olur dokunma bana ! Bunca zaman neredeydin . Ben sokaklarda büyüdüm be . Serseri olup çıktım . Son zamanlarda toparlandım biliyormusun ? Hah , nereden bileceksin ki ? Kesin Ashlie'yi arıyorsundur . Kesin hayat arkadaşınla vakit geçiriyorsundur ! Kesin beni unuttuğun gibi annemi de unutmuşsundur !" dedim . " Ayla sakin olurmusun " dedi Ayaz . Onu dinlemedim . " Ben seni öldün sandım be ! Yıllarca babamın bir mezarı bile yok dedim ! Ama keşke , keşke ö- " adam devam etti " Ölseydim dimi ? Bence de . Kızımın benden bu kadar nefret edeceğini bilmezdim . Keşke ölseydim ! " dedi ve kalktı . Hızla ilerledi . Ayaz peşinden gitti . Bir kaç dakika konuştular ve geri geldi . " Sevgilim gidelim artık . " dedi . " Ama buraya annem için geldik . " dedim . " O zaman ben ileride bekliyorum annenle baş başa bırakacağım seni . Çok gecikme . " dedi . Alnımdan öptü ve gitti . Annemin mezarında biraz kaldıktan sonra Ayaz'ın yanına gittim .
***
Evdeyim . Aşırı yorulmuştum . Olanları Gözde ve Carrie ' ye anlattım . Gözde babamı çok sever . Beni haksız buldu . Carrie üzüldüğünü söyledi . Fazla yorum yapmadı . Akşam yemeğini hazırladık ve yedik .
Akşam yemeğinden sonra herkes bir köşeye çekildi . Telefonumu elime aldım ve bir grup oluşturdum .
Grup Oluştur ;
Şaracım
Poyraaz
Cenkom
Deniz
AyazBu gece bana gelsenize ? Film izleriz bişeyler içeriz ne dersiniz ? Anlatacaklarım var ekmemenizi umuyorum :) sizi seviyoruum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ KIZ
Teen FictionHerkesin hikayesi farklıdır. Kimi sorunlu , kimi duygusal , kimi ise güzel bir çocukluk geçirir. Sonra büyür. Hayata atılır. Ama herkesin hayatı mükemmel midir ? Tabii ki hayır. Serseri kızın hayatı ise burada başlıyor. Yaşadığı tüm sıkıntılara rağ...