1. fejezet - 4. rész

4.3K 256 0
                                    

A LEVEGŐ EGYRE HIDEGEBB lett ahogy a nap elhagyta a horizontot. Enyhe morgolódással néztem Dominikra, aki már mindkét szatyromat vitte.

-Miattad tévedtünk el.-Mordultam fel, a karom magam köré fonva ugyan is nem az a nyárias időjárás volt, még akkor sem , ha már csak pár hónap is van a Vakációig.

-Ne haragudj, te laksz itt , neked kellett volna tudnod az utat.-Mondta komoly és mély hangján , amitől már kirázott a hideg.Elegem volt abból , hogy ő jobban tudja.

-Ki is mondta , hogy rövidítsük le? - Gúnyolódtam , mire már 1000. szerre nyomtam ki anyát, még is mit mondhattam volna? "Bocsi anya de hazafele megálltam cigizni és eltévedtem útban hozzánk" , akárhogy is ez hülyén hangzik , és tudom kimondva még szarabb lenne.

-Figyelj , azt mondtad tudsz egy rövidebb utat - Zárta le a vitát, mire összeráncoltam a szemöldököm.

-Ilyet nem mondtam .-Jelentettem ki majd felnéztem rá.

-De , mondtál...-Hallgatott el , nem mint aki vitatkozik , hanem mint aki még folytatni akarja a mondatot csak elakadt. Halkan felröhögött ami egyre hangosabbá vállt miután kijelentette. - Amikor rám estél a fűzfa mellett , mikor megálltunk pihenni, emlékszel? -Nézett rám röhögve , mire egy rideg pillantással elhallgattam.

-Nem én estem rád , hanem te estél rám és azért 'pihentünk' mert láncdohányos vagy és nem bírsz ki egy pillanatot sem cigi nélkül.-Forgattam a szemeim majd láttam , hogy magában , még élvezi hogy idegesít, de engem nem fog kínos helyzetbe hozni . Csendesen sétáltunk tovább a pusztában , egyre kihaltabb lett az út , mire már csak a pusztaság nyúlt el mellette , az utolsó házakat is elhagytuk , de ő rendíthetetlen tudta , hogy ide kell jönni.

-Dominik...én félek.-Néztem fel rá mikor már a sötétben sétáltunk a semmi közepén.

-Félj is , a te fajta tinilányokat itt szokták megerőszakolni.-Röhögött gúnyosan , mire közelebb húzódtam hozzá.

-Szemét vagy!- Morogtam miközben úgy haladtunk , hogy félpercenként hátranéztem . Dominik hirtelen felüvöltött mint az oviban , hogy ; "Booo" . Mire felsikítottam és azonnal hozzá bújtam , láthatóan reszketett a testem , értetlen nézett rám , ahogy én is magamra . Miért pont Dominiknál érzem magam biztonságbab , akár az is lehet ,aki majd meg akar erőszakolni.

-Szerintem menjünk édes.-Hallatszott a szó, ami megragadt bennem, most a félelem kiölte belőlem , hogy ellenkezzek. Mert valólyában nem volt magyarázatom miért pont ő belé kapaszkodtam , amikor azt hittem ,hogy valaki el fog kapni...ez hülyeség , ez nem jelent semmit , lehetne akár itt mellettem akárki , hozzá fordultam volna. De...

-Oda megyünk -Biccentett egy benzinkút felé , mire elbizonytalanodtam, de elindultam. Ezután nem szóltunk egymáshoz , csak amikor már ki értünk a világosságra és belém költözött a kíváncsiság:

-De miért vagyunk itt , olvastam le a világító betűket. - "Benzinkút & Motel" .

-Itt lakom ...amíg valamilyen bérházat nem találok a városba. -Mondta amiről megbizonyosodtam , hogy már biztosan nem otthon vagyunk. Kitudja hol is vagyunk pontosan, és muszáj bíznom benne különben baj lehet , nem volt olyan biztonságos külleme a helynek.

-Értem.-Bólogattam , mire meg állt az egy benzinkút mellett parkoló fekete motor mellett , kinyitotta a csomagtartót majd kihalászott egy kulcsot , amin egy szám állt , valószínűleg szoba kulcs...még csak most fogalmazódott meg bennem. "Én nem fogok ezzel a pasassal egy ágyban aludni!"

Magabiztosan indult meg mire megragadtam a karját és visszarántottam. Egy rosszalló pillantással néztem rá.

-Csak nem gondolod , hogy fel megyek és az ágyadban alszom.-Ellenkeztem hevesem , majd összefontam a kezem a mellkasom előtt.

-Haza is gyalogolhatsz a sötétbe.- Nyújtotta felém a szatyrot ... halkan felmordultam .

-Ez zsarolás.- Indultam el mellette , akár egy hadifogoly . Nemsokára ,már az ajtó előtt álltunk és ő a kulccsal szerencsétlenkedett , nem bírtam ennyit várni segítségül kivettem a kezéből a szatyrot , hogy könnyebb legyen neki. Csak annyit hallottam , hogy , mikor megérintettem meg áll a zörgés . Nem nézett rám , de hallottam , hogy gyorsabban ver a szíve a kézmozdulattól.Nem akartam úgy viselkedni , mint , aki ezt észre vette . Gyorsan kikaptam a kezéből a zacskókat és kiegyenesedtem. Nem kérdeztem rá , és ő sem kérdezett rá . Hirtelen benyomta a kulcsot a helyére és kinyitotta az ajtót. Előre ment , a figyelmesség legkisebb szikráját is elnyomva lett most egy érzéketlen barom.Ott hagyott az ajtóba és eltűnt az összesen 2 szobában.Lassan elindultam , tulajdonképpen nem volt 5 csillagos a hely , de azért meg lehetett élni benne. Letettem a szatyraimat , majd le ültem az és kibontottam a hajamat.Enyhe idegességgel tárcsáztam anyámat , miközben elfeküdtem az ágyon.

-Halo?-Hallatszott a vonalban , mire halkan megszólaltam, mintha attól féltem hogy telefonon keresztül meg tud ölni.

-Anya...eltévedtem . Egész délután bolyongtam , most egy barátomnál vagyok , aki holnap reggel haza visz de...-Sóhajtottam , mikor meghallottam , hogy valaki elindította a fürdőben a vizet , reméltem ez nem hallatszik ez telefonon keresztül , valójában anyámat nem is ez érdekelte.

-Még is , hogy képzeled ezt , hogy nem veszed fel a telefont és hagysz itt aggódni, ne számíts sok jóra , ha haza jössz...-Hallatszottak a lealázó szavak , ha az életben eltűnsz és ismét megkerülsz , nem megdicsérnek , hanem leszidnak."Szuper" - hangzott a fejemben a szó teljes felháborodottsággal, mikor már lassan negyed órája folyt a kioktatásom. A fürdőszoba ajtó hirtelen kinyílt , Dominik pislogott rám teljesen értetlen , mert a vergődésemben már az egész ágyat szét túrtam , hol a párnával játszadoztam hol pedig elfeküdtem a francia ágyon.

~Dominik meg ne merj szólalni~ Artikuláltam majd elhúztam az ujjam a torkom előtt, ezzel megfenyegetve őt , hallgattam anyát tovább , akihez lassan a nevelőapám is csatlakozott. Dominik arcán egy rossz fiús mosoly jelent meg lassan elindult felém , meztelen felsőtestén még folytak a nemrég a tusolásból szerzett vízcseppek.Egy 'szánalmas vagy' nézéssel pillantottam rá. Nem adtam meg neki az örömöt , hogy érdekeljen a teste.

-Baby...-Hallatszott Dominik szájából . Látszott élvezi a dolgot , hogy a fejem a vörös egy bizonyos árnyalatában pompázik és, ami azt illeti nem lehetett eldönteni , hogy az idegesség vagy a szó okozta.

-...Ki van a szobában kislányom?!-Kezdett már anya is hisztérikus számonkérésbe , Dominik arcán az a bizonyos önelégült mosoly rajzolódott ki.

-Dominik , menj ki azonnal-Suttogtam a telefonom eltakarva , hogy a szüleim ne hallják meg majd egy grimasszal kilöktem a lábammal az ágy mellől.Még kézszer ennyi idő kellett anyának , hogy elmagyarázzak egy fedő storyt ami végül az igazságnál is kínosabbra sikeredett.Fáradt léptekkel indultam meg a fürdőbe ahol a tescos szatyromból előhalászott fogkefével súrolni kezdtem a fogaim és ,mire végeztem valaki átölelte a derekam hátulról. Automatikusan Dominiknak kellett volna eszembe jutnia , de a fantáziám túl nagy volt így hirtelen megfordultam fogkefét szegezve a támadómra , aki a riadalomtól hátra esett, és beverte a könyökét a kád szélére ami felsértette azt. Nem volt nagy a sérülés de rengeteg vér ömlött Dominik karjából , én pedig csak álltam ott lesokkolva , miközben Dominik félmeztelen vérzett el a fürdőszoba fehér csempéjén...

l Íme egy új rész , ha tetszett nyomj egy csillagot vagy kommentelj , sokat jelentene , köszönöm imádlak titeket :3l


Hogyan legyünk rossz lányokWhere stories live. Discover now