2. fejezet - 4. rész

3.1K 171 0
                                    

lTatatamm .. itt az utolsó előtti rész a 2. fejezetből . Jó olvasást ;) l


Az esőcseppek lassan gurultak le az ablakon. Lassan lehunytam a szemeimet és felsóhajtottam . Az asztal tetején ültem . Cortez és Ann nagyban versenyeztek valami internetes játékkal .. és Dominik ? Dominik elment , és erős sejtésem , hogy többé nem találkozunk . Elvégre , Cortez fél óra múlva hazavisz és valószínűleg , soha-többé nem látom ezt a helyet .A helyet ami elvarázsolt , de valólyában azt sem tudom , hogy jutottam el idáig. Persze minden hely szép lenne Dominikkal de ebben volt valami más is .


-Cortez...- Nyöszörögtem fájdalmasan , anyámnak azt ígértem , hogy pár órán belül otthon leszek ... két órája . Fáradtan csavargattam a hajam mire , gyorsan hátra pillantott egy tized másodperce.

-Mi az hercegnő? - Gúnyolódott , mire egy erőltetett nevetést engedtem ki a torkomon.

-Csak siess . - Húztam összébb magam , majd a szemembe lógó hajtincsem kifújtam a szememből , mint valami durcás 9 éves.

-Sietek 180 al hajtok . - Nevetett fel , mire Ann is . Nem értettem a kocka humort úgy látszik . Ugyan is egyedül én nem tudtam nevetni . Semmin . Ennyire megviselne a gondolat , hogy nem látok egy idegent akit kerek két napig ismertem... és egy ágyban aludtam vele. A hajamból ki rángattam a fekete gumit majd a csuklómra csúsztattam . Lassan le szálltam az asztalról . És elindultam ki .. ki az esőbe .

-Hova mész? - Kért számon Ann , de annyira már nem érdekelte , hogy utánam jöjjön .

-Amire végeztek én is itt leszek . - Mondtam hangsúlytalanul a mondatot , majd enyhén elhúztam a hatalmas helység ajtaját . Egy pillanatra vissza néztem a kis résen . Majd lassan visszahúztam az ajtót. Az első esőcseppek már folytak a karomon , és nem ellenkeztem . Le akartam mosni magamról a szerelem mocskát. Nem kellett . Nem akartam ezt az érzést . Lassú lépteim mellett enyhén szét tártam a karom , hagytam , hogy az érzelmek magába fogadjanak . A keserűen édes fájdalom , a szerelem . Az első könnycsepp lassan kibukott a szememből , és hála az esőnek , nem éreztem ahogy végig folyik az arcomon . Már elég messze voltam a műhelytől. Az úton nem járt egy autó sem , így lépteim arra vezettek , elnyelt a köd , a ruhám a mellkasomra tapadt , a hajam csomókban vizesedett , a szemfestékem szét folyt , és olyan lehettem mint valami elkeseredett depressziós , de senki sem látott , és emiatt volt olyan fájdalmas a dolog. Nem hittem, hogy egy ilyen jelentéktelen érzelem ilyen könnyen leteper . Az idő olyan gyorsan múlt , így hogy ami nekem pár pillanatnak tűnt valólyában pont annyi idő volt , amennyi Annéknak kellet , hogy befejezzék a játékot . Erre akkor jöttem rá amikor dideregve be értem az épületbe , nem gondolkodtam ,hogy még is hogy fogok így hazamenni , vizesen , és átázva , de már mindegy volt.

-Hogy nézel ki Doroti ? - Nevetett Cortez , látszott , hogy próbálja visszafogni magát , amitől még nevetségesebb lett a dolog.

-Lokneszi szörnyet játszom . - Vigyorogtam álszenten , majd halkan felnevettem . - Nyugi , csak akad egy póló nekem , ami már senkinek sem kell . - Mosolyodtam el most őszintén majd dideregve be léptem.

-Ann , hozz ki egy pólót !- Üvöltözött Cortez a lánynak majd pár másodperc gondolkodás után ismét megszólalt . - De ne az enyéim közül , hozd ki a bátyádét . - Hallatszott majd halkan felnevettem .

-Nem is akarnám elcsórni a márkás ruhadarabjaidat .- Ütöttem oldalba gyengéden majd megjelent Ann a "horizonton".

-Remélem , nem baj , hogy Dominik használt gönceit kell hordanod. - Nevetett halkan , szemeim enyhén elkerekedtek .. Dominik a bátyja ? Valahol mélyen örültem a ténynek de Ann kirángatott a világomból , el ment mellettem majd kezembe nyomott egy telljesen fekete itt ott olaj és festék foltos pólót. Nekem még is tökéletesnek tűnt . Tudtam , ha el viszem akkor csak rá fog emlékeztetni , de most minden morzsáért ölni tudtam volna szóval biccentettem és megköszöntem .

-Cortez , ezt hol vehetem át , olyan helyen ahol nem molesztálsz a tekinteteddel ? - Mosolyogtam ártatlan mire horkantott és egy hátsó ajtó felé biccentett . - Dominik szobája . Oda semmi pénzért be nem mennék . - Nevetett cinikusan , mire halvány mosollyal néztem rá .

-Akkor az a tökéletes hely. - Szökkentem az ajtó felé , majd nevetve csuktam be magam mögött . -Sötét volt , nem találtam meg a villanykapcsolót , de volt elég fény , hogy az orromig lássak. Eredetileg öltöznöm kellett volna , de tudtam soha nem lesz esélyem , hogy ismét lássam ezt a helyet . A fekete falon félmeztelen női poszterek és rock bandák képei voltak ki celluxozva , egy íróasztal az ablak alatt , aminek a fiókjai kulccsal zárhatók , szennyes szanaszét és egy fekete notesz. Annyira csábító volt , és tudtam , hogy magán sértés beleolvasni abba a könyvbe , de lábaim önálló életre keltek és megindultak az asztal felé , és mire észbe kaptam , már nyitottam is a könyvet.
Semmi kedves naplóm , vagy ilyesmi , ez csupán egy határidő napló volt . Szinte minden oldal üres volt , ezért is szúrtam ki az egyetlen dátumot , ami kitüremkedett. Nem is volt olyan régen , csak két hete.

"Április 19 - 11:20 Áru átvétel ."

Csupán ennyi volt bele írva , de a gondolataim még is tovább szőtték a dolgot . Nem kellett volna bele olvasnom , a Dominkról alkotott tökéletes képem most darabokra tört , és minél többet gondolkoztam rajta annál inkább félelmetes volt a dolog . Persze , olyan jó egy rossz fiúba bele esni , de minden könyv kihagyja a mocskos alvilági életet . Ami... most megrémített . Pedig csak két szó volt le írva abba a könyvbe de nekem még is egy egész világot teremtett . Ki hátrálltam a szobából , majd ahogy a kilincshez értem , rá jöttem , nem vettem át a pólómat ,ez az igazi oka amiért be jöttem a szobába . Gyorsan lekaptam a vizes kombiném és felvettem a bő pólót, majd a hajam copfba kötve léptem ki a szobából . Cortez látványosan szenvedett a várakozástól .

- Mi tartott eddig kíváncsi kislány ? - Húzott félmosolyt , mint aki tudja , hogy "kutattam" a barátja jegyzetei között. Nem válaszoltam , szóval a téma itt meg is halt.

-Indulhatunk? - Lépkedtem mellette , mire biccentett és nemsokára , már kint is voltunk az ajtón .

-Hol a kocsi kulcsod Cortez? - Pillantottam rá , majd beharapta az ajkát .

-Nekem nincs kocsim . - Vigyorgott , majd látványos válogatás után kiválasztott egyet a "munkái" közül . Egy telljesen fekete , még is matt kocsi volt , 4 személyes lapos tetős.

-De van hozzá kulcsod nem ? - Néztem fel rá naivan , mire nemlegesen rázni kezdte a fejét. - Mióta összetörtem , egy elég drága autót , a kuncsaftjaim nem adják oda a kocsikulcsot , szóval ... egy kicsit meg kell buherálnom őket . - Nyitotta ki az ajtót előttem mire felhorkantam .

- Ezt már sikerült is nem igaz? -Huppantam be az anyósülésre majd ő mellém . Ismét rázta a fejét , majd 'játszani' kezdett a kábelekkel , és pár perc múlva a motor megszólalt és a fényszórók ki gyulladtak .

- Mesteri . - Mosolyodtam el , majd Cortezre néztem aki elégedetten bólogatott. -Hát igen , majd megtanítalak . - Kacsintott erőltetetten , majd bevágta az ajtót , ahogyan én is . Csupán pár perc múlva , elhagyom ezt a helyet... és Dominikot is . El fogom felejteni , jobb lesz. Biztattam magam.


Hogyan legyünk rossz lányokWhere stories live. Discover now