3. fejezet - 1. rész

2.9K 203 0
                                    


*egy héttel később*

-De hisz még élek , már felnőtt vagyok , ez az én életem. -Harsogtam majd bevágtam magam mögött az ajtót és állkapcsom összeszorítva mordultam fel. Órák óta üvöltöznek csak azért mert életemben először csináltam valamit ami nem helyén való. Igen , még egy héttel később sem felejtették el , azon voltak , hogy tönkretegyék a hétvégémet. Bevágtam magam a betegesen rendben tartott író asztalom mellé majd kinyitottam a bolyhos rózsaszín noteszemet. Próbáltam lekötni magam olyan dolgokkal amik eddig elfoglaltak. Viszont a naplóm írását fél pillanat alatt meguntam, és bosszankodva álltam fel. Minden betegesen tiszta volt , még egy toll sem állt ferdén és ez kezdett megrémíteni. Előkaptam a telefonom , fel akartam hívni Ádámot de a kimenő hívásoknál minden szám ugyan olyan volt. A telefonom halkan pittyegett majd mikor Ádám felvette , köszönés nélkül kezdtem bele.

-Ádi , az egész életem hazugságban éltem le ... nem lehet , hogy egy rendmániás jó kislány legyek . - Nyöszörögtem fájdalmasan , majd hallottam ahogy halkan nevet a vonal túl oldalán .

- De , az vagy Doroti . - Nevetett halkan a másik fél , és csak pár perc után esett le kit is hívtam . Te jó ég . Hülye nevetése részegségéről tanúskodott.

-Dominik ? - Szóltam bele a telefonba , meglepett hangom szinte visszhangzott a majdnem üres szobámban . Idegesen szemeztem az ágy mellett lévő hatalmas szekrénnyel , szinte vártam hogy megnyíljon a Narnia .

- Igen , az vagyok aranyom . - Kuncogott , majd hirtelen elhallgatott , a pohár alja koppant a pulton , oh szóval még mindig iszik , egyre jobb lesz.

-Most már nem csak láncdohányos vagy , hanem alkoholista is . Gratulálok . - Hümmögtem fáradtan , majd fel ültem az ágyamon , és körbenéztem . Egy virágos hátitáskába vágtam a fejfájás csillapítóm , és pár felesleges érmét . Miközben Dominik egyre inkább rosszul lett . Ez abban bizonyosodott meg , hogy hallottam ahogy a pult mellé hány.

-Dominik , hol vagy pontosan ? - Kérdeztem indulásra kész , de ahogy hallottam az utóbbi tette miatt , épp most toloncolták ki a kocsmából ahol eddig volt .

-Dominik hallasz? - Kérdeztem , hangom egy oktávval kétségbeesettebben hangzott.

- Doroti .. most mond meg.- Nyafogott , minden férfiasságát elvesztve , mire hirtelen felmordultam .

-Dominik , hol a francban van az a kocsma ? - Harsogtam idegességgel , mire magas hangon megszólalt .

-Hát én azt nem tudom .- Mondta szinte érthetetlen , mire kinyitottam az ablakom . Remek , ilyenkor átkozom , hogy az emeleten lakom .

- Dominik . - Mordultam fel , ellentmondást nem tűrve.

-Valami virág kocsma ... ja nem Rózsa kocsma . - Gondolkodott el , mire enyhén bólintottam inkább magamnak , hisz ismertem a várost és tudtam merre vannak azok a helyek ahova nem mehetek . Az az eddig nem mehettem .

-Maradj ott ahol vagy , 5 perc és ott leszek .- Csaptam rá a telefont és gyorsan kulcsra zártam az ajtóm . Nyeltem egyet majd le pillantottam , a szobám mellett nőtt egy diófa . Gondoltam próba szerencse . Lassan átügyeskedtem a testsúlyom egy vékonyka ágra . Még szerencse , hogy nem vagyok olyan nehéz . Ennek ellenére görcsösen kapaszkodtam amibe csak lehetett . Mire le értem a földre a szívem már a fülemben dobogott.

Kisétáltam az utcára , remek , már sötét volt , legalábbis a közvilágítás volt az egyetlen fény most a környéken .

- Remek .- Léptem bele a gumipapucsommal a pocsolyába és persze a zoknim is át ázott . Vízben tocsogva de meg érkeztem a Rózsa kocsma elé , kísértetiesen magasodott az alkoholszagtól bűzlő zajos épület a fekete égbolt felé . Ott álltam , tehetetlen , ugyanis Dominik sehol sem volt , és úgy néztek rám az ittas férfiak , mintha a homlokomra lett volna írva ,hogy "erőszakoljanak meg" .

- Mit bámulnak ?- Mordultam fel hirtelen , és szerencsémre szememmel kiszúrtam Dominikot , az utca végéig sikerült elbukdácsolnia .

-Dominik ! - Harsogtam a nevét , majd futni kezdtem felé , amint mellé értem hátat fordított nekem .

- Hagyjál Doroti , nem kellesz . - Motyogta kisfiúsan , sőt a karjait is összefonta maga előtt .

-Te kellesz nekem barom . - Mormoltam , majd alkarját át dobtam a vállam felett és lépkedni kezdtem vele az úton . Csoda , hogy nem ütöttek minket el egyszer sem a hazavezető úton , ami alapból 5 perc se lenne , de egy részeg balf.sz al az oldaladon fél óráig tart. Dominik , már vagy 50 x re kérdezte meg ott vagyunk e már , amire a válaszom ismét a mindjárt volt. Tulajdonképp csak a ház előtt jöttem rá , hogy nem fogom tudni bevinni Dominikot feltűnés nélkül , hisz telljesen részeg volt. Viszont szerencsémre a kocsink már nem állt a garázsba . Biztosan el ugrottak valahova . Gondolkodtam magamban majd át rángattam a részeg srácot az úton és meg néztem nyitva van e az ajtó. Benyitottam és sehol senki . Legalábbis jelen pillanatban senki .

-Gyere ide szépfiú . - Nyöszörögtem a súlya alatt ugyan is telljesen rám támaszkodott. Valahogy be vergődtünk magunk a házba . Az adrenalinom dolgozott minden moccantnál , még a lépcsőn is fel rángattam valami csoda folytán , és be húztam a rózsaszín szobába ,aminek a kulcsát a virágos táskámban őriztem . Amilyen gyorsan csak tudtam be zártam magam mögött az ajtót majd mélyet sóhajtottam és annak dőltem . Hirtelen alkohol szag csapta meg az orrom Dominik a falnak támasztotta karjait és tekintetével ajkaimat szuggerálta .

-Menj innen . -Mordultam rá . Majd el kezdtem magam után húzni a fürdőszobába , jég hideg vizet eresztettem a kádba majd be vonszoltam a miniatűr fürdőszobába ami a hálómból nyílt.

-Legszívesebben ruhástul beledobnálak a vízbe , de gondolom nem szívesen hordanál virágos pizsamát . - Mondtam inkább magamnak fájdalmasan , majd szerencsétlen próbáltam lehúzni a pólóját , de hol a kezei álltak rosszul , hol nem bírtam le halászni a fejéről az anyagot. Láttam már így Dominikot , a motelben . De tudván , hogy most csont részeg , tenyerem lassan a forró alhasára nyomtam , nem volt túl izmos , de néhány kocka még is csak volt a testén . Akaratlan ajkamba haraptam de akármilyen részeg is volt észre vette mit csinálok .

-Doroti , picit lejjebb kérlek . - Nyöszörgött mire a vonásaim megrándultak és elfintorodtam .

-Perverz állat. - Morgolódtam , majd kicsatoltam az övét , és akaratlan is az ajkamba haraptam .
Ennyi kész , tovább nem . - Így ahogy volt be segítettem a kádba . Ajkai el lilultak és didergett . Nem mertem egyedül ott , hagyni , féltem még megfullad . Le ültem a kád szélére és a babarózsaszín csempére helyeztem a tekintetem . El telhetett vagy 10 perc , amikor Dominik vissza nyerte a régi magát , még mindig picit bizonytalan volt . Addig el sem hittem , hogy kijózanodott amíg meg nem szólalt . Először a hajam csavargatásába kezdett , ami meglepett , ez jobban zavarba hozott mint akármilyen perverz mondata , a gyengéd dolgok sokkal jobban megrémítettek .

- Doroti ? - Hallottam a hangját is , mire lassan hátra fordultam .

-Igen ? - Kérdeztem vissza majd mélyet sóhajtott . - Megfagyok .- Nézett végig rajtam , mire felálltam és felé nyújtottam a rózsaszín törülközőmet.

- Köszönöm . - Köszörülte meg a torkát , így sokkal nehezebb volt vele szót érteni , annak tudatában , hogy minden amit teszek vagy mondok befolyásolja a holnapot .

l A 11. rész végére is elértünk és , az igazság az , hogy nagyon örülök neki , hogy lassan már 2.500 megtekintésen is túl vagyunk amikor az 1000 ret alig mertem elhinni . Továbbra is csillagozzatok drágáim , mert mindig meglepődök , milyen számokra vagytok képesek :3 További szép napot :* l


Hogyan legyünk rossz lányokWo Geschichten leben. Entdecke jetzt