Három évvel később.
Egy gyönyörőr kert volt tulajdonképpen , reggeli harmat , a sövénylabirintus , fűzfák és kis kőből készült madárfürdetők . Márványszökőkút ami halkan csobog és valólyában az egész olyan mesébe illően hatott mindenre . Egy hosszú fehér ruhát viseltem , a hajamat felűzték , mivel a ködtől hajlamos volt megbolondulni , halk zene szólt . . . és a legviccesebb ? Hogy készültem megváltoztatni az életem , mégpedig úgy , hogy össze akartam kötni valaki máséval . Egy csokrot fogtam magam előtt , olyan tökéletességet öltöttem egy napra , mint régen . És csak lépkedtem és lépkedtem az oltár felé , a gyomrom pedig liftezett , és nem akart megállni egy pillanatra sem . Minden tekintet rám szegeződött , mintha csak elkéstem volna valahonnan és váratlan berontanék . Habár ez picit más volt , most mindenki rám várt . A gombóc a torkomban fojtogatott , és amikor megpillantottam Ádit öltönyben azt hittem teljesen elzárja a légcsövem , és egy pillanatra tényleg bent tartottam a levegőt , mintha fizikailag is képtelen lennék a lélegzésre. Pár lépés választott el az oltártól , képtelen voltam másra figyelni , csak Ádámot láttam magam előtt és azt hittem el fogok ájulni lányos zavaromban. A Pap megszólalt , más esetben kettesben röhögcséltünk volna Ádival a ' hülye kalapján' , de most görcsösen figyeltem magam elé . Ádám megfogta a jobb kezem mire egy halvány biztató mosoly ült ki az arcára . 'francba is , belém lát ' Rohant át rajtam a pár szó , majd teljesen elcsendesültek a gondolataim .
- Kedves Testvéreim! Azért álltok itt Isten színe előtt, hogy egyházaink ősi gyakorlata szerint összeadjam az itt megjelent Kovács Ádámot és Halas Dorotit . Kovács Ádám akarod e az itt megjelent Halas Dorotit ? - Nézett a 46 os éveiben járó férfi a vőlegényemre , mire én enyhén megszoritottam a kezét , mintha attól félnék nemet fog mondani .
- Akarom . - Hallatszott magabiztos hideg még is bársonyos hangja , ami végig járta az egész testemet és kirázott tőle a hideg , olyan biztos volt magába , hogy egy pillanatra azt képzeltem egész életében erre várt .
- Akkor mond utánam az esküt ... - Kezdett bele . - Én Kovács Ádám akarom az itt megjelent Halas Dorotit feleségemül , jóban és rosszban , egészségben betegségben , szegénységben gazdagságban . - A pap erősen méregette Ádit , mintha a vonásaiból egy pillanat alatt kiolvashatna valami bizonytalanságot . De Ádám szóról szóra ugyan azt mondta amit a lelkész mondott .
- Én Kovács Ádám akarom az itt megjelent Halas Dorotit feleségemül , jóban és rosszban ... egészségben betegségben .... szegénységben gazdagságban. - Jelentette ki , mintha semmiben sem lenne biztosabb majd elmosolyodott . És ekkor a Plébános szent bácsika felém fordult , és már a tekintetétől is kirázott a hideg . Itt álltam 21 évesen , teljesen fehérben , és mindenki engem nézett . De a pap ismét megszólalt , látván , hogy nem jutok szóhoz .
- Ha van itt olyan aki ellenzi ezt a szent házasságot , az szóljon most , vagy hallgasson örökké . - Persze , mert nyilván naiv voltam azt gondolni , hogy békében megházasodhatok , még esélyt is ad a jelenlévőknek , hogy elcsesszék az egészet , ugyan is ismertem a barátaimat , képesek lettek volna ezzel viccelődni .
- Én , tiszteletre méltó uram . - Szólalt fel egy mély hang a kis "közönségünkből" , és gondolatban már átfutottam az ismerőseim listáját , hogy vajon kit kell megfojtani ezért a rossz viccért , de nem ismertem fel a hangot , tehetetlenségemben keresni kezdtem a férfit a tömegben , de amikor rá jöttem ki is volt az egy ütemet kihagyott a szívem . Dominik állt ott , öltönyben és egy rózsával a kezében , évek óta nem láttam , a rég elfeledett érzéseim hirtelen felrobbantak bennem és teljesen elködösítették a képet . Beharaptam ajkamat , majd próbáltam figyelmetlenül hagyni a fülemben lüktető vért , Ádi kezét fogtam , még is úgy éreztem hogy a szívem , mágnesként húz be a tömegbe , hogy ajkaim ismét érezhessék Dominik rég elfelejtett édes csókjának az izét . Persze ezt magam előtt is tagadtam és csak a látszat kedvéért erősebben szorítottam meg Ádi kezét .
- Minek a nevében ellenzed a házasságot ? - Hallatszott a kérdés , mire hirtelen elcsendesültek a pusmogó vendégek , úgy tűnt mintha Dominik gondolkodna , de ismervén őt , tudtam , hogy ez csak az időhúzás része . Hirtelen felnézett , majd egy féloldalas mosolyt vágott .
- A szerelem nevében . Szerintem nem adhatod oda valakinek a szívedet ha azt már más ellopta. - Mondta , mire kedvem lett volna oda menni és megpofozni , és a fejéhez vágni , hogy hogy képzeli , hogy beállít ide , de csak egy dologra tudtam koncentrálni , a vadul kalapáló szívemre , és a tényre , hogy nem tudom hogyan tovább . . .
l És íme a finálé . Köszönöm , hogy elolvastátok az egész könyvet , és remélem elfogadhatóra sikerült a vége :'D A véleményekre és a folytatással kapcsolatos ötletekre kíváncsi vagyok és a komment szekcióban várom őket , illetve csillagozni most is szabad , és imádlak benneteket amiért ennyit segítettetek nekem , motiváltatok és meg ihlettetek engem , minden olvasómnak köszönök minden egyes csillagot kommentet vagy megtekintést , ti vagytok a legjobbak ^^ l
YOU ARE READING
Hogyan legyünk rossz lányok
RomanceDoroti a teljesen átlagos lányok közé tartozik, megveti a bűnözést , szín jeles és sosem marad este 8 nál tovább el otthonról. Az egész eddigi élete ebből állt , a tökéletesség leple alatt élt , míg egy nap egy idegen mindent felforgatott körülötte...