Beklenen Tanışma

182 80 14
                                    

Yataktan kalktı bir haşimle ve sinirle pencereden atladı ...

Birden uyandı... Sadece kabustu yaşadıkları... Daha sınavın olacağı gün odasında ders çalışırken uyuya kalmıştı sadece... Birtek kendisi olsa annesi de uyuyordu sınav saati yaklaşmış ama annesi uyanamamıştı. Tabi sabaha kadar hesap kitap yapmakla uğraşmıştı.

Kalktı, hazırlandı sınavın olduğu okula dolmuşla gitti. İçeri girecekti ama önce çantasındaki öz babasından kalan tek hatırası olan bilekliği koluna taktı... Ama ucunu iyi geçirmediğini farketmedi okulun önünde hızla gireceken kapıda saçı bir çocuğun ceketine karıştı. Çıkarmaya çalışırken farketti ki çocuk yakışıklı, zengin bir ukalaydı .. Siyah saçlı boylu poslu bir delikanlıydı. Derken Ada dururmu "Ne yaptığını sanıyorsun be dikkat et!"dedi ve saçını kurtarıp içeri girdi.

İçeri girince arkaya bakma hissi duydu. Baktığında çocuğun ağzı açık bir şekilde gülümsediğini gördü.. Sıcak bir gülümse olduğunu hissetse de kaşlarını çatarak yoluna devam etti..

O sırada yakışıklı oğlumuz yere bakınca Ada'nın bilekliğini buldu.. onun olduğunu anladı... Eline aldı cebine kattı . Birdaha hiç karşılaşamayacağını düşünsede saklamak istedi..

Mavi acayip fiyakalı arabasına bindi. Eve gitti. Babası onu evlerinin otoparkında bekliyordu ve gelir gelmez. "Bıraktın mı kız kardeşini sınava" "Bıraktım"

Ada da sınavdan çıkmış... bilekliği farketmişti... Aradı aradı bulamadı... annesine de soramadı çünkü kaybetmişse annesine nasıl söyliyecekti ki...

Akşam olunca yakışıklı yatağa geçti ve sabah gördüğü kızı düşünüyordu bilekliği yanından ayırmamış ona bakarak uyumuştu

Ada ise ne yapacağını bilmeden sınavın iyi geçmesiyle övüttü kendini.. Sonra aklına yakışıklı geldi ve "zengin işte ne beklersin" dedi..

Bütün gece birbirini düşünmüşlerdi...

AŞK MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin