Kadere Bak

91 65 14
                                    

Tesadüf diye bir şey var mı ? Tabikide yok. Tesadüf sandığımız şeyler aslında kaderimizin bir parçasıydı.. Ada-Burak ilişkisi tesadüf değildi... Bundan sonrada karşılaşacaklar...

Ada Anlatıyor;
"Tamam anne" diyip çıktım evden... Yeni okuluma Kayıt için gidiyorum. Çok heycanlıyım daha 1 ay öncesine kadar yaşayacak yer ararken şimdi üniversiteme kayıt yapıyorum. Harika.. Arkamdan biri dokundu inanmıyorum Taner hani şu dolmuş beklerken tanıştığım kişi. Bana "Merhaba Ada burda ne işin var." "Ben kayıt için geldim." Deyince gülümseyip "Ben son sınıfa gidiyorum doktor olacam." Dedi çok sevindim sanırım ondan hoşlanıyorum baksana tesadüfe aynı okuldayız.. Sohbet ederken birden bir öküz bana çarptı off olamaz "Yine mi sen bu tesadüf olamaz. Beni takip mi ediyorsun sen !!!" Dedim çünkü bu Burak'tı. "Ne takibi ya saçmalama! diyip gitti yanında bir kız vardı. Elini omuzuna attıp gitti. İnanmıyorum sevgilisi varmış ya hem neyse ben onu düşünemem hem Tolga da yanımda.

Ada farklı hisler hissetmişti ama tesadüf olamazdı. Kaderi belli değil miydi zaten

Burak anlatıyor;

"Hadi seni bırakim." dedim Bahar'a "Olur." Arabaya binip üniversiteye kayıt için gelmiştik. Bahar babama karşı çıkarak hemşire olmuştu şimdi sıra kayıtta.. Okula girdim kardeşimle kayıdın olduğu odaya giderken kimi görim Ada orada ama bu kadarıda fazla, bu tesadüf olamaz. Oda ney yanında bir çocuk var. Sinirime hakim olamayıp arkasından yanlışlıkla yapmış gibi çarptım. Ada bu beni farkedince "Yine mi sen bu tesadüf olamaz." Beni mi takip ediyorsun sen!!!" Dedi. Bende sinirle "Ne takibi ya saçmalama." diye çıkıştım. Elimi Bahar'ın omuzuna atar atmaz sinirle kayıt odasına gittim. O çocuk sanırım sevgilisiydi. Hem banane ondan uzak durmalıyım.

Birbirlerini yanlış anlamışlardı.Elvet gerçek ortaya çıkacaktı ama çok geç olabilirdi..

Ada anlatıyor;
Kayıtı yapıp ilk dersime girdim.. yerime oturdum. O da ne Merve ve Aslı yani lise arkadaşlarım la aynı üniversitedeyiz hatta aynı kampüste. Nasıl sevindim anlatamam. Birbirimiz hörünce nasıl sevindim anlatamam. Birbirlerimize koştuk ve sarıldık. Özlem gideremeden hoca geldi oturduk geç kalan biri "Pardon hocam kayıttaydık ta." Dedi ama asıl garip olan bu Burak'ın yanınında gördüğüm kızdı. Yani sevgilisi geldi yanıma oturdu. Ne diyeceğimi bilemedim. "Merhaba"dedi bana. Şaşırdım önce tabii ama "Mehabaa." diye karşılık verdim.

Ders bitince ayrıldık arkadaşlarım yani Merve ile Aslı yurtta kalıyırlarmış hemen ayrıldılar bende çıkarken "Ben Bahar." dedi Burak'ın sevgilisi. şaşırmıştım belli ki arkadaş olmak istiyordu.
"Bende Ada." "Seni tanıdım." Dedi bende lafını kesip evet sabah seninki ile çarpıştık." "Evet :) onun adına özür dilerim tanışıyorsunuz galiba önceden." "Yooo tanışmıyoruz sadece birkaçkere karşılaştık" dedim sonra "O öyledir biraz sinirdir :) kızdığına göre biraz olsun tanışmıssın" dedi "Evet sinir" diye mırıldandım bende. Gülümsedi yani şaşırdım. Sevgilisine sinir diyor hiç tanımadığı biriyle onun hakkında konuşuyor , biraz şaşırtıcı... Ve karşımda arabanın önünde Burak bekliyordu belli ki sevgilisini almaya gelmiş. Bahar'da "Ben gidim artık beni bekliyor bay bay kendine iyi bak yarın görüşürüz." Dedi yani tatlı ve sevecen bir kızdı. Burak gibi bir öküz onu nasıl bulduysa...
Eve gittim ve biraz dinlendim Burak'ı silmiştim ki niye böyle bişee düşünmüsem :( :(

Bahar'ın düşünceleri;
Okula gelene kadar yüzünde güller aç abim ki abim için biraz şaşırtıcı o genelde soğuk ve kuul takılan biriydi. Onu böylesine değiştiren ne olabilirdi. Kesin aşık oldu bu :) diye düşünürken abim birden sinirlendi ve kasten gidip Ada ya çarptı. Anlafım yanındaki çocultan kıskanmıştı. Sonra Ada'yla derste karşılaşınca çıkışta biraz sohbet ettik çok tatlı ve iyi niyetli biriydi. Ama biraz garip davrandı hatta bir ara seninki dedi yani bende abim diye bozuntuya vermedim. Ama yanlış anlamış olabilir.
Ve şu yanındaki çocuk kimdi eğer sevgilisiyse şimdiden boş hayaller kurmayim.

Arkadaşlar bundan sonra her bölümde bana yardımcı olan bir kişinin adını paylaşacağım
senadml iyi bir yazar ve bana yardımcı oldu kitaplarına bakarsanız sevinirim.

Soru: Sizce ilerleyen bölümlerde ne olacak? Yorumlarınızı bekliyorum

AŞK MUCİZESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin