Hergün gibi erken uyanmıştı. Lise son sınıftı ve üniversite okumak istiyordu Ada. Hergün yüzünde sıkıntı ve sıkıcı bir suratla uyanırdı ama , bugün aynaya baktığında içten ve sıcak bir gülümseyiş belirdi... Nedensizdi gülümsemesi. Annesini uyandırmadan okula gitmişti. En yakın arkadaşları Merve ve Aslı ile sohbet ediyordu her sabah gibi. Merve çok iyi bir kızdı ve okulda seviliyordu . Aslıda öyleydi ama küçüklüğünden beri içinde Ada'ya karşı bir kıskançlık biriktirmişti . Daha bunu yüzüne hiç vurmamıştı ama bir yere kadar dayanacaktı...
Uzun geçen bir günün ardından okul bitmişti eve gitti ve o sırada evde olanlara karşı şaşkınlıkla baktı..
* = Annesi
# = Babası
@ = Ada* Ya sen ne yaptığını sanıyorsun.
# Bir şey yok arkadaşlarımlaydım.
* Bana yalan söyleme beni artık kandıramayacaksın sana birdaha inanmıyacam. Beni aldattın.
(Üvey babası annesine tokat atar!)
* Ada'yı alıp Maraş'a gidiyorum . Senin yüzünü birdaha katlanmıyacağım!
Ada annesinin ve üveybabasının kavgalarını duymuştu . Babası öldükten sonra annesi Ada'ya bakmak için o öküzle evlmişti. Ve buraya kadar sürdü evlilikleri... Annesi Ada'nın olanları gördüğünü farketti ve kavgayı bırakıp kızına açıklama yapmaya gitti.
Ama Ada hızlıca odasına çıkarken ayağı takıldı sonra ağlayarak merdivenleri çıktı hızlıca odasına girdi. Yatağın altındaki valizi çıkardı ne var ne yoksa içine tıktı. Valizi doldurdu ve içine küççükken babasının verdiği bilekliği de kattı . Altından çok değerli bir bileklikti.
O sırada annesi kapının başında ağlıyarak sakinleştirmeye çalıştı destek verdi. Ama Ada kapıyı açıp
- Gidiyor muyuz? Hadi gidelim ! Benim fikirlerimin , düşüncelerimin bir önemi yok ki . Burdaki arkadaşlarım önemsiz dimi Anne!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK MUCİZESİ
Storie d'amoreSanırım size yaşadığım şeyleri özet geçmem gerekirse kısa bir süre önce annemle üvey babamı terk edip Maraş'a geldim ve Üniversite'yi kazandım. Kısa bir süre sonra annem de ölünce daha yeni tanıştığım biri ile evcilik oyunu oynuyoruz... "Yanımda ol...