Bölüm 4

23.3K 792 36
                                    

NİL'İN AĞZINDAN

O gün neler olduğunu anlamaya çalışırken içeriye yeşimin girmesiyle ayağa kalktım. Ona sıkıca sarıldım kafam allak bullak olmuştu. Yeşim hiç bir şey sormamıştı şaşırmıştım kesin bu olanları biliyor yada bir şey saklıyor. Umursamadım. Birden koluma yapıştı:
- Nil hadi dışarıya çıkalım hem hava almış olursun, demesiyle kafamı salladım hava almak iyi gelebilirdi. Ben ancak böyle kurtulurdum benim ilacım soğuk havaydı.

Montumu aldım ve yeşimle beraber çıkışa ilerlemeye başladık. Dışarı çıktığımızda hava çok soğuk değildi ama yinede esiyordu. Böyle havaları seviyordum.

Biraz yürüdükten sonra bir banka oturduk. Takip ediliyormuş gibi hissediyordum. Etrafı incelediğimde duvarın kenarında bize baktığını gördüm. Yeşimi çekip oraya doğru giderken birden sindiği yerden çıktı ve koşmaya başladı tam arkasından gidecekken yeşim kolumdan tuttu ve titrek bir sesle :
- Gitme korkuyorum ya gitme boşver, diyince bende korktuğumdan bir şey demedim ve şirkete doğru yürümeye başladık.

Şirkete girdiğimizde bize sinirle gelen ateş ile korkmadım desem yalan olur. Bize doğru geldi ve benim kolumu tutarak beni sürüklemeye başladı.

Odadının önüne geldiğimizde beni sinirle içeriye soktu. Ben son anda düşmekten kurtulunca koluma yapıştı ve duvara yapıştırdı üstüme üstüme gelirken sanki dilimi yutmuştum konuşamıyordum.

Aramızdaki mesafeyi iyice kapattı ve kendini bana bastırdı bense inlememi tutamadım ve inledim o ise hınzırca sırıttı yüzünü bana yaklaştırırken hemen onu ittim ve odadan hızla çıktım. Odama girdim hızla bir istifa dilekçemi yazdım ve çantamı alıp Aras beyin odasına girdim istifamı masasına koyup çıktım. Ben böyle bir yerde çalışmazdım. Hızla şirketten çıktım ve arabama bindim.

Eve geldiğimde direk banyoya girip suyu en sıcağa aldım. Soyunup suyun altına girdim. Suyun cildimi yakmasını umursamamaya çalışarak düşüncelere daldım.

Duştan çıktığımda kendimi daha iyi hissediyordum. Mutağa girip yemek yapmaya başladım. Ardından hazırladıklarımı yedim ve mutfağı toparladım.

Televizyonun başına geçtim ben buydum işte en fazla yarım saat kafama takardım. Bir film açtım ve izlemeye başladım.

Uyandığımda saat 02:43 idi. Odama girdim cam açıktı serin olur diye camı kapattım ve uyumaya kaldığım yerden devam ettim.

Bir mafyanın aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin