Kalktığımda üzerimde olan kollar ile hareket edemedim. Çünkü kol kol değil demir mübarek ben koldan çıkmaya çalışırken beni daha çok kendine çekti arkamı döndüğümde bu kişinin ateş olduğunu görünce sesli bir şekilde nefesimi verdim.
Uyurken onu izlemeye devam ederken gözleri kıpraştı uyumadığını anladım ama bozmak istemedim yavaşça yanağını öpmemle sırıttı ve gözlerini açtı. Gülümseyince bende gülümsedim. Onun gülüşü bir harikaydı.
Yataktan kalkına gözüm odayı taradı uyuduğum oda değildi. Burası beyaz ve krem tonlarında döşenmiş bir odaydı. Ateşe döndüğümde sırtıma bakıyordu. Üstüme baktığımda içini geçiren bir gecelik vardı hızla Ateş'e döndim ve kucağına oturup onu yastıklamaya başladım. Birden yastığı kaptı odanın en ucuna attı bana sinirle bakarken kıkırdamaya başladım. Benim gülen halimi görünce suratında bir tebessüm etti.
Kucağından kalkıp banyoya ilerkedim elimi yüzümü yıkadım. Kıyafetlerimi alıp banyoda değiştirdim. Odaya girdiğimde Ateş yoktu bende aşşağıya inmiştir diye odadan çıktım. Merdivenlerden inerken arkama bakıyordum sanki her an biri çıkabilecekmiş gibi hisettim.
Aşşağıya indiğimde Ateş yoktu sadece koltuğun üzerinde çok tatlı bir bebek yatıryordu. Onun yanına gittim ve sevmeye başladım. Ateş yanıma gelip:
- Yeğenim nasıl çok tatlı dimi, diyip çocuğun burnunu sıkmaya başlayınca kahkaha attım. Ateş'i hiç bu hallerde düşünmemiştim.Acıktığımı hissedince mutfağa gittim. Kahvaltılıkları masaya yerleştirdim ve bebeğe mama hazırlamaya başladım.
İçeriye girince Ateş hala bebekle oynuyordu Ateş bebeği ağlatmaya çalışıyordu da denilebilir. Hızla eline vurup:
- Çocuğu rahat bırak, diye cırlamamla yüzünü buruşturup mutfağa doğru gitmeye başladı. Bebeği kucağıma aldım ve mamasını yedirmeye başladım.Birden kapı çalınca kapıya Ateş baktı içeriye bir kadın girdi ve elimden çocuğu aldı bana dönüp:
- Sağol tatlım Rüzgar'a baktığın için
-Bir şey değil, dedim Ateş yanımıza geldi kadına döndü:
- Nil bu benim ablam Almina, abla bu dünya tatlısı kızda Nil tanışın, diyine kıkırdadım utanmıştım. Almina yanıma gelip baana sıkıca sarıldı:
- Ayy Ateş güzel kız bulmuşsun tebrikler diyince ben kafamı iyice eğdim. Ateş kıkırdayarak:
- Tabikide abla, demesiyle Almina abla son kez bana sarıldı bende ona sarıldım ve onu yolcu ettik.Ateş bana sırıtarak bakarken birden bir kaç el silah sesi duyuldu ardında benim o tarif edilmez acıyı hissetmem ve bayılmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir mafyanın aşkı
Genç KurguSAÇMA SAPAN INSANLAR OKUMASIN!!! KENDINIZE KÜFÜR ETTİRMEKTEN BAŞKA HİÇBİR HALT OLMUYOR. KITAP TANITIMI YAPMAYIN!! Bir mafya takıkığı olarak bu kitaba baktıysan hemen okumalısın dostum. Çünkü burada bir mafyanın aşkı anlatılmakta. ;-) Ateş&Nil Aras...