NİL
Arkadaşlarımdan Selin ikizi Pelin ve Yeşim gelicekti tam bir çift buluşması gibi olucaktı. Gerçi o nasıl oluyorsa?
Kapı çaldığında yerimden hızla kalktım ve kapıya koştum açtığımdaysa karşımda canımdan çok sevdiğim arkadaşlarım kardeşlerim gelmişti.
Üçünede sağlam bir şekilde sarıldım. Onları özlemiştim. Birde işin içine hastene girince iyice unutmuş gibi olmuştum onları.
İçeriye geçtiğimizde Yeşim arasın yanına tekli koltuğa biz kızlarla üçlü koltuğa aynı şekildede Ateşlerde onların yanına oturunca etrafı ölüm sessizliği sardı.
Herkes birbirini inceliyordu. İlk adım enden diyip konuşmaya başladım:
- Eee naber kızlar?
Yeşim- Napalım işte Nil seninde sorduğun soruya bak, tedirgin konuşuyorduk.
- Ama Yeşimcim benim başıma çok olay geldi. İşte napıyım bende kurşuna kafa attım doktora sinirlendim şu öküz Ateşle kavga ettim ama iyiyim yinede SEN SORMASANDA, diye cırlayınca Yeşim kafasını eğdi tabi beni hiç anladı ya suçlu olduğunu biliyor. Tabi Ateş bey dururmu? Hayır.
- Benmiyim öküz?
Ona umursamaz bakışlarımı attım. Ortam biraz yumuşamıştı.Yaklaşık on dakika sonra iyice birbirimize ısındık. Kemal pelinle , Osman ise Selinle oturup konuşmaya başlamıştı. Bizde Ateşle birbirimize bakıyorduk daha doğrusu gözlerine.
Aradan ne kadar geçti bilmem ama bir süre sonra bizimkiler el tutuşup kapıya yönelince kendime geldim ve onları uğurladım. Evde Ateş ile yanlız kalmıştık.
Ateş bana sinsice bakınca hızla odaya kaçıp üstümü giymeye başladım. Ateş gelinceye kadarda yatağa yatmış uyumuştum bile.
--------------------Aabah kalktığımda Ateş yanımda masum masum yatıyordu gülümsedim ve yanağını öptüm. Ayağa kalkıp odadan çıktım. Mutfağa gelince kahvaltı hazırlamaya başladım.
Birden zil çalınca kapıya gittim. Açınca kimsenin olnadığını anladım. Yerde bir zarf vardı. Elime alına üzerinde adım yazıyordu. Mektupu alıp içeriye geçtim. Koltuğa oturup mektubu açtım ve okumaya başlayınca kalbim sıkıştı. Yinemi sen yinemi??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir mafyanın aşkı
Ficção AdolescenteSAÇMA SAPAN INSANLAR OKUMASIN!!! KENDINIZE KÜFÜR ETTİRMEKTEN BAŞKA HİÇBİR HALT OLMUYOR. KITAP TANITIMI YAPMAYIN!! Bir mafya takıkığı olarak bu kitaba baktıysan hemen okumalısın dostum. Çünkü burada bir mafyanın aşkı anlatılmakta. ;-) Ateş&Nil Aras...