Selam uzun bir aradan sonra yeni bölüm. Beni matematik hocama ispitleyen Merve'yede mrb. Ya kız gitmiş matematik hocama anlatmış her şeyi sonra gitmiş wattpad açmış hocaya abi adam kitabı okuyacak üstüne üstelik türkcecimize söylicek -,-
Napayım bilemedim. Sevinsem mi üzülsem mi karar veremedim. -,- -.-NİL
Uyandığımda kendimi halsiz hissediyordum. Kafamı hafif bir şekilde yana çevirdiğimde Ateş'i gördüm. Bana bakıyordu yüzümde istemsiz bir gülümseme geldi. Özlemiştim onu. Halsizliğimi yok sayarak ona döndüm. Elimi yanağına koyup okşamaya başladım.
Pürüzsüz yüzünde parmaklarım sakallarıyla uyumla bir şekilde hareket ederken gözümden istemsiz bir gözyaşı döküldü. Ne kadarda korkmuştum onsuz öleceğim için.
Ateş bir anda doğruldu ve yanağımdan akan yaşı sildi üstüne öpücük kondurdu. Yatakta oturur pozisyona gelince benide yatağın başına yaslayıp bir anda sarıldı bende bir şey demek iatemediğim için sarılmasına karşılık verdim sadece.
ARAS
Nil'i Ateş eve götürdükten sonra bende kendi evime geçtim. Kapıyı açmamala Yeşim'in tepeme çıkması bir oldu.
" Kızım insene üstümden manyak mısın sen? Bir anda bende ayrıldı
" LAN ARAS NOLDU BULDUNUZ MU NİL'İ , ARAS CEVAP VER , ARAS NOLDU BİR ŞEY DESENE YAA diye cırlamasıyla kulağımı kapattım ve oradan uzaklaştım. Biraz merak etsin bakalım.YEŞİM
Ben burada meraktan ölürken Aras bey hiç bir şey anlatmıyordu o kulağını kapatmış yukarıya kaçarken bende peşindeydim. Aynı zamanda başının etini yiyordum.
En sonunda kendini banyoya kapattı ve kapıyı kitlemesiyle uzun bir süre bunu idrak etmeye çalıştım. O an anlamıştım Nil'i kurtardıklarını. Derin bir oh çekip aşşağıya indim kendimi koltuğa atıp televizyonu açtım. Artık benden rahatı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir mafyanın aşkı
Fiksi RemajaSAÇMA SAPAN INSANLAR OKUMASIN!!! KENDINIZE KÜFÜR ETTİRMEKTEN BAŞKA HİÇBİR HALT OLMUYOR. KITAP TANITIMI YAPMAYIN!! Bir mafya takıkığı olarak bu kitaba baktıysan hemen okumalısın dostum. Çünkü burada bir mafyanın aşkı anlatılmakta. ;-) Ateş&Nil Aras...