Bölüm 5

21.9K 792 26
                                    

Kalktığımda yanımda farklı bir koku vardı. Bir yerden tanıdık geliyordu yavaşça kalktım ayağım ağrıyordu.

Banyoya sekerek gittiğimde elimi yüzümü soğuk suyla yıkadım. Aynaya baktığımda gülümsedim ve mal mal hareketler yapmaya başladım ardındansa kıkırdadım.

Mutfağa gittiğimde dolapta bir şey olmadığını gördüm ve odama çıkıp paramdan aldım acilen iş bulmam lazım. Ailemden falanda isteyemezdim aram iyi değildi.

Evin anahtarını aldım ve markete doğru gitmeye başladım. Çok uzak değildi ama buraları pek tekin değildi. Markete yaklaştığımda bir ses duydum arkamı döndüğümdeyse kimse yoktu şaşırmıştım. O ses nereden gelmişti o zaman. Hızla markete girdim ve eşyaları aldım kasaya geldiğimde parasını ödedim ve marketten çıktım.

Eve doğru yürürken arkamdan biri dokundu titredim ve sakince arkamı döndüğümdeyse Aras beyle karşılaştım. Gülümsedim ne arıyordu acaba buralarda.
Ars- Nil istersen yardım edeyim?
Nil- yoo gerek yok aras.
Ars- yok ya yardım edeyim dedi ve poşetlerin çoğunu elimden aldı zaten üç-dört poşet vardı.

Evin önüne geldiğimde aras:
- Nil etrafındaki insanlara dikkat et sana zarar verebilecek çok kişi var ve bunlar çok tehlikeli, dedi ve ben bir şey diyemeden gitti. Ne demek istemişti  şimdi bu çocuk.

Düşünürek içeri girdim ve poşetleri mutfağa yerleştirdim cüzdanımı çantamın içine attım. Aç değildim iştahım kaçmıştı. Olanları düşünmeye başladım bu çocuk şimdi bana tehlikedesinmi demeye çalışıyordu.

Yaklaşık bir saat düşündükten sonra boş verip gazeteyi elime aldım ve iş ilanlarına bakmaya başladım. Ama aklımda ateş vardı acaba ne yapıyordur şimdi. Aman ne yapıcam ben onu be ben işime bakıyım.

Bir kaç yeri aramıştım ama sonunda bir tane buldum pazartesi iş başı yapıcaktım maaşıda iyiydi. Acıktığımı hissedince yemek hazırladım kendime ama yine izleniyormuş gibi hissettim  
çaktırmadan dolbın oraya gittim dolaba bakar gibi yapıp camdan bakarken o geçen günkü gibi simsiyah biri bana bakarken korktum ve yemeği hızlıca yapıp yedim. Ortalığı topladıktan sonra yine gizlice bakınca hala izlediğini anladım birden telefonuma mesaj geldi.

Gizli numara

Beni izlediğini farkettim doğal davran sana zarar vermek isteseydim o zaman verirdim.

Yazıyordu altındaysa bir fotoğraf göndermişti fotoğrafı açtığımdaysa korkuyla kalakaldım çünkü benim uyurken fotoğrafım vardı. Yavaşça ona döndüm ona bakarken sadece ağzındaki alaycı sırıtışu gördüm. Nasıl bir belaya bulaşmıştım ben.

Bir mafyanın aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin