Bölüm 6

21.2K 771 16
                                    

Korkuyla telefonumu elime alırken adam sindiği yerden çıktı ve uzaklaşmaya başladı. Telefon elimde çalınca titredim ve ekranda yazan isme baktığımda Gizli numaraydı korkuyla ekranı kaydırdım ve titrekçe kulağıma getirdiğimde karşıdan arasın bağırma sesi geldiğinde rahatlayarak :
- Alo aras noldu?
- Nil, Yeşim senin yanındamı? Diye bağırırken zil çaldı kapıyı açtığımdaysa Yeşimdi :
- Şimdi geldi ne oldu bir sorunmu var ?
Diye sorduğumda Aras rahatlıkla bir nefes verdi. Kesin bunların arasında bir şey vardı. Ama pek gözüm tutmamıştı ateşle arası. 

Aras telefonu yüzüme kapatınca Yeşim'e baktığımdabana anlamsıza bakıyordu :
- Yeşim aras ile aranızda ne var?
- Bir şey yokta Aras sana ne dedi?
- Seni sordu ama sesi bir telaşlıydı, dememle merakla bana baktı umursamadan içeriye geçtim oda arkamdan.

Bir saat kadar öyle oturduğumuzda sıkıldım ve film olarak azrail:düğüm'ü açtım hemen mutfağa gittim ve cips vb. Şeyler alıp içeriye geçtim yeşimle beraber filmi izleyip abur cuburları yemeye başladık.

Film bittiğinde biraz etkisinde kalmıştım. Ayağa kalktım ve etrafı toplamaya başladım yeşimse odama pijamalarımdan birisini giymeye gitmişti. Etrafı toplayınca yeşim geldi oda filmin etkisinde kalmıştı. Koltuklara kurulduk ve uyumaya başladık.

Uyandığımda karşımda ateşi görünce uyku sersemliğiyle ona sarıldım ve başımı boynuna gömüp kokusunu içime çektim onun kokusu istemsizce rahatlatmıştı. Tebessüm ettim ve daha çok yapıştım ona.

YEŞİM'İN AĞZINDAN

Uyandığımda yanımda Aras vardı arkamı döndüm ve uyumaya başladım hiç kusura  bakmasın uykum daha değerli. Aras sinirle tısladı:
- zaten sende bir Nil kadar olamadın, diyince arkamı döndüm Nil Ateşin kuçağına oturmuş ve başını boynuna gömmüş uyuyordu. Onların o hallerine sırıttım. Bunların arasını yapmalıydım.

Yerimden kalktım Ateşe sırıtarak baktım oda sırıttı. Ateşin Nile bir şeyler hissettiğini biliyordum. Ama ateş kabullenmiyordu bu yüzden çoğu kez kavga ettik.

Ateş'le Nil küçükken birbirlerini tanıyorlardı Ateş'in babası ile Nil'in babası bir ara şirketlerle ortaklık yaptılar onun için konuşmuşlukları var ama Nil sonra ailesiyle kavga etti onun için buraya geldi. Ateşte tabiki onun için buraya geldi. Ateş küçüklüğünden beri Nil'e aşıktı. Ama kabul etmiyordu fakat şimdi kabul etmiş gibiydi.

Bir mafyanın aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin