Bölüm 9

17.6K 625 3
                                    

NİL'İN AĞZINDAN

Ateş gittikten sonra yeşim zorla dışarıya çıkalım diye tutturdu en sonunda tüm ısrar ve tehtitkere karşı kabul etmiştim. Dışarı çıkınca havanın ne kadar güzel olduğunu farkettim ve bu güzel havanın içime dolmasına izin verdim. Yeşim yanıma gelince beraber yürümeye başladık. AVM'ye gelince bir mağazaya girdim Yeşim'se başka bir mağazaya.

Kıyafetlerin çoğunu beğenmiyordum. En sonunda sıkılınca Yeşim'i de alıp bir kafeye girdik. Garson gelince siparişleri verdik ardından beklemeye başladık ikimizdende ses çıkmıyordu.

Garson siparişleri bırakınca teşekkür edip yemeye başladım. Yeşim'se bana bakıyordu. Dalmıştı. Elimi gözlerinin önünde sallayınca kendine geldi ve önündekini yemeye başladı bir garipti. Hayırdır inşallah.

Kafeden çıkmıştık Yeşim insanların azaldığı ücra bir yere giderken bende peşindeydim.

Çıkmaz bir sokağa sapınca şaşırdım Yeşim bana döndü ve:
- Bak bu yaptığım çok kötü ama özür dilerim, dedi ardından ise burnumu kapatan bir bez ile benim bayılmam.

Uyandığımda bir odadaydım. Oda full siyahtı arkamdan bana sarılmış biri yatıyordu ona döndüğümde bu kişinin ateş olduğunu görünce kısmen rahatladım. Çünkü onun yüzü, kokusu beni rahatlatıyordu. Ellerim yine istemsizce yüzünün keşfine çıkmıştı  olucakları bildiğim halde yine ve yine.

Yavaşça gözlerini açtı hızla elimi çektim  gibi ondan uzaklaştım. Ben burada ne arıyordum acaba. Son olanlar aklıma gelince sinirlendim ve hızla ona dönüp tokatı bastım. Beni kaçırtmıştı. Oda sinirle ayağa kalkı beni hızla kolumdan çekip duvara itti. Sırtım duvarla acı içinde birleşince ağzımdan istemsiz bir inleme kaçtı. Sinirle yanıma geldi beni duvar ile arasına alınca:
- Bak bana iyi davranmaya alış yoksa senin canın yanar, dedi ve odadan çıktı.

1 saat civarlarından sonra odaya biri girdi. Bir kadındı ama yaşına göre baya güzel bir kadındı. Yanıma oturdu ve yüzümü okşamaya başladı. Bir an öyle bir baktıki beni öpücek sandım. Elini çekti:
- Kızım Ateş delidir ona kimse karşı koyamaz ateş istediğini yapar. Tuttuğunu koparır ama onun da huyuna gitmek gerekir. Ona iyi davranırsan o sana zaten kızamaz. Ateş bir çukurun içinde onu bu çukurdan sen kurtaracaksın ona mafyalığı bıraktıracaksın. Lütfen bunu bir anne olarak yalvarıyorum, demesiyle ürperdim ben hiç anne baba tatı almamıştım. Onun için bu kadını kırmayacaktım. Kafamı sallamamla kadın gülümsedi ve yanağımdan öpüp gitti. Ateş mafyaydı zaten onu gördüğümden beri gözüm pek tutmamıştı. Ama onu kurtaracaktım.

Biraz daha düşündükten sonra uykum geldiği için yatağa uzandım ve uykumun beni ele geçirmesini keyifle bekledim. Uyku bazen benim kaçış yöntemimdi gerçeklerden kaçmak için kullanırdım genelede.

Bir mafyanın aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin