Bölüm 8

19.2K 680 10
                                    

Bir anda elimi ısırınca acı çığlığım odanın içinde yankılandı. Yeşim'le Aras hızla bize baktılar bende Ateş'in kafasını yere fırlattım. Hemen ayağa kalkıp elimi emmeye başladım Ateş:
- Kızım hem beni uyurken taciz et hemde birşey yapmama rağmen çığlık atıp beni suçlu göster demesiyle sinirle ona bağıracakken Yeşim:
- Yuh Nil adamı niye taciz ediyorsun, diyip hep beraber güldüler bende sinirle ve sesli bir şekilde " AHH" diye bağırıp ellerimi yumruk yaptım bu istemsiz bir şeydi.

Sinirle odama geldim. Beyefendiye bak ya sen evimize gir bana suç at ama o yeşimde görücek çok pis trip atıcam ona.

ATEŞ'İN AĞZINDAN

Nil gidince ben onun taklitini yaptım ve gülüştük. Aslında hepimiz biliyorduk Nil'le şakalaştığımı ama işte onun o sinirli hallerini görmek beni benden alıyordu. Birden telefonum çalınca ara- yana bakmadan açtım neşeli sesimle:
- alo, dememle karşıdan annemin sesi geldi benim bu sakin halime şaşırmıştı haklıydı ben hep duygusuz gezerdim annem:
- Oğlum bu gün bize gelinde senin bu neşeli halini anlayalım, demesiyle aklıma Nil'in sinirli hali geldi sırıtışım büyürken:
- Tamam annem geliriz Aras'la beraber, dememle Aras'sın gözler parladı annemin yemeklerine bayılırdı o. Annem telefonu kapatınca cebime sıkıştırdım bende. Aras birden koluma yapıştı ve beni sürüklemeye başladı. Bu kadarmı açtın be çocuk.

                       2 SAAT SONRA
 
Eve geldiğimizde kapıyı sürtük hizmetçimiz açtı. Bana heryerini göstermeye çalışır gibi eğildi malesef umrumda olmadığını bilmiyordu galiba. Bu kadar geç gelmemizin nedeni gelirken Aras beni şirkete uğrattı ve bana Nil'in istifasını gösterdi biraz sinirlenip onu dövdüm. Bu kadar yani.

Annemin yanına geçtiğimde annem bana sımsıkı sarıldı bende ona sarıldım sonra Aras'a sarıldı. Aras'ın yüzündeki morluklara baktı ve bana sinirle baktı. Biliyordu Aras'ı sadece ben dövebilir- dim. Babamada sarıldıktan sonra hepimiz sofraya oturduk.

Yemeğin sonuna doğru annem lafa direk atlamsıyla az kalsın kalp krizi geçirecektim:
- Evleneceğin kız yukarıda git tanış, demesiyle beni bir sinir aldı. Hızla odama girdim yatağımda arkası bana dönük bir kız yatıyordu hızla yanına uçtum ve çevirmemle bu kızın Nil olduğunu gördüm. Uyuyordu çok narindi. Hızla Nil'e sarıldım ve odamdan çıkıp annemin yanına gittim arkadan sarılca ufak bir çığlık attı yanaklarını suluca öptüm babama gelince bana sarıldı ve arkama vurup benden ayrıldı. Aras bana piç gibi sırıtarak bakıyordu. Onada sarıldım. Ondan beni şirkete uğratmıştı. Pislik.

Odama tekar gittim ama bu sefer sakin bir şekilde işte şu an yatağımda yatıyordu dünya güzeli.

Bir mafyanın aşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin