Multideki şarkıyı dinleyin canısılar çünkü o şarkı Barın'ın Heves'e söylediği şarkıııı
Sahilde oturup ağlamaya başlamıştım. Ama öyle böyle değil. Canım acıyordu. İlk defa birisi bana aşık olduğunu söylemişti. Hayatımda ilk defa. Mutlu olmuştum gerçekten. Ama nasıl olacaktı? O zengindi. Tabii benim de ondan aşağı kalır yanım yok ama işte. Bilmiyordum. Kafam karışıktı. Hemde tahmin edemeyeceğiniz kadar çok. Ağlamaya devam ettim. Ağladım, martılara simit attım, kuş besledim, sonra tekrar ağladım. Telefonumda Kalas'çığım yazısını bugün en az 89 defa gördüm. Hrpsinde de meşgule attım. Ama nasıl olduysa beni bulmayı başardı. Beni bulduğunda bana sarıldı fakat bu sefer ilk sarılmamızla arasında bir fark vardı bu sarılmanın. Ben ona sarılmıyordum. "Ağlama." Derken o da ağlamaya başlamıştı. Bu sefer ikimiz de ağladık. Kulaklığımın birini ona taktım ve omzuna kafamı koydum. Ed Sheeran vr Taylor Swift'in muhteşem düeti Everything Has Changed'i onunla dinlemek bazı şeyleri kafamda oluşturmaya başlamıştı. Gerçekten de Barın'ı Barın'dan daha iyi tanımak istiyordum. Biliyordum ki herşey değişmişti. Ben bunları düşünürken Barın'ın gözyaşları saçlarıma damlıyordu ama bu hoşuma gidiyordu.
Barın beni yurda bırakana kadar hiç konuşmadık. "İyi geceler küçük Shakira'm" dediğinde acı acı gülümsedim ve arabadan indiğim anda ağlamaya başladım. Barın'ın direksiyona yumruk atışı ona ait duyduğum son şeydi o gün.
Odaya girdiğimde Zeynep cırlayarak "Bu ne hal şeker kız Candy'm beniiiim kim üzdü seniii döverim onları heeey kimi kankasını üzüyonuz olum siz." Ona da acı acı güldüm ve duşa girdim. Duştan çıktığımda "Hiçbir şey söylemiceksin değil mi?" Dediğinde evet anlamında kafamı salladım ve pijamalarımı giyip saçlarımı kurutmadan yatağa uzandım ve içim dökülene kadar ağladım. Aslında bakarsanız o Yağmur denen şıllığı öldürmek istiyordum. Yarın onu yumruklasam mı ki yok yok adam tutayım onlar dövsün. Ya da en iyisi Zeynep'e vereyim zaten bu aralar birilerini fena pataklamak istiyo. Eh tabii özledi kız sporunu.
Gece saat 3'te gitar sesiyle uyandım. Allam inanmıyorum! Barın başucumdaki sandalyeye oturmuş gitar çalıp şarkı söylüyordu. Bizim Barın. Bizim Kalas. Hani şu öküz, ıslak odun olan Barın. Gözlerimi şaşkınlıkla açmış onu dinliyordum. Bu arada Zeynep odada değildi. Nasıl girdi ki bu Kalas bizim yurda acaba? Neyse şarkı çok güzel. Daha önce hiç duymamıştım. Çok hoşmuş. Ayy çok beğendiiim. Şarkı bittiğibde çılgınca obu alkışlamıştım ve boynuna atlamıştım. Tabii gitarı yatağın üstüne bırakmıştım o ayrı mesele. Ssni yerim be tatlı Kalaaas ❤❤
"Ya sen buraya nasıl girdin? Asıl soru şu: Zeyno'mu nasıl geçtin sen? Şu ana kadar diri kaldıysan bundan sonraki level'ları kesin geçersin yani.", "Ya aslında bakarsan Zeynep bana ulaştı. Senin telefonundan benim telefonumu kaydetmiş aradı beni. Önce biraz patakladı tabii onu söylemeden edemicem. Ama senin için değerdi. Sonra işte anlattı senin durumunu, hiç konuşmadığını falan. Ayrıca beni çok romantik buldu yani bunu da söylemeden edemicem bence telefonuna beni Romantik Kalas'çığım diye kaydetsen daha iyi olur senin için. Neyse, asıl şunu söyle: Şarkıyı beğendin mi??", "Beğenmek de nesi bayıldım bittim öldüm çoook güzeeeeeldiii " dediğimde aldığım cevap beni ultra kızartmıştı. "Senin için, bugünkü kavgamızdan sonra yazdım. Aslında bütün bu 2 ayın tamamıydı bu şarkı.", "2 ay?", "Sen bilmiyorsun ama ben sana iki aydır aşığım. Meczup gibi geziyorum ortalarda haberin yok küçük Shakiraaa'm"
Zeynep odaya geldiğinde beni bir güzel payladı ve Barın'ın yanımda kalabilmesine yardımcı oldu. Neyse ki Çılgın Gülden bu akşam yoktu. Yine herhalde bir çöpçatan sitesinden bulduğu it kopuk biriyle yemeğe çıktıysa demek ki
Sabah uyandığımda başucumda bir kağıt buldum "Sevgilim ginaydın. Bu sabah yanında olamadığım için çook üzgünüm fakat sizin Çılgın Gülten erken döndü. Buradan ayrılmak zorundayım. -Tüm kalbiyle sana aşık Romantik Kalas'çığın" Bu bir rüyaysa uyandırmayın beni anaaam. Amaaaaa... Bu erken affetmeyi tabiiki Barın'a hemen yansıtmayacağım. Biraz sürünsün ben kolay bir kız değilim sonuçta. Ama sanırım içimde bişeyler var ondan. Bir kaç parça yani. Ama bunu ona hemen söyleyesim yok. Diren bakalım biraz Barın Efendiii :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eyvah! Hatırlamıyorum
Chick-LitBir şişe çevirmece oyunu nelere mal olabilirdi ki? İşte, bizim Heves de böyle düşünüp "Cesaretlik" demişti. Fakat arkadaşları ne zillere basıp kaçmasını istemişlerdi, ne de birisine "Seni seviyorum." demesini. İşte her şey o şişe çevirmece oyunuyla...